WIDM pagina Susanquote:Susan Visser (1965) is actrice. Ze is onder andere bekend van haar rol als Anouk Verschuur in de komische dramaserie Gooische Vrouwen.
Susan kreeg begin jaren '90 nationale bekendheid door haar rol van Dirkje in de comedy-serie 'In de Vlaamsche pot'. Ze speelde deze rol toen ze nog studeerde aan de Toneelschool in Amsterdam. Later had ze rollen in series als 'All Stars', 'Baantjer', 'de Buurtsuper' en 'Spangen'.
Vanaf 2005 speelde ze vijf seizoenen lang een hoofdrol in de televisieserie 'Gooische Vrouwen'.
Dit programma won op 23 oktober 2009 de 44e Gouden Televizier-Ring.
Naast haar televisiewerk speelt Visser ook rollen in het theater, onder andere in 'Dat Smoel' (het Nationale Toneel) en 'Veel Gedoe om Niks' (De Utrechtse Spelen). Susan speelde ook in de films 'Polleke', 'Amazones' (nominatie Gouden Kalf Beste Actrice), 'Lover of Loser', 'Richting West', 'Gooische Vrouwen de film' (nominatie Rembrandt Award), 'Taped' (nominatie Gouden Kalf Beste Actrice & nominatie Rembrandt Award) en 'Smoorverliefd'.
Momenteel is zij te zien in de tv-serie 'Love Hurts'.
Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:52 schreef greatjob het volgende:
Ik vind haar tof. Ik had niet verwacht dat ik haar tof zou vinden. Het is alleen zo jammer dat ze er volgende week uit gaat!
De opening van de eerste aflevering.quote:Waar baseer je dat op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop