Dat is bijna bij alle opdrachten toch zo.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:06 schreef Gramulanion het volgende:
Dit had toch nooit goed kunnen gaan.
Fok haattequote:
Uh, nee. Bij deze opdracht was het haast onmogelijk om te bedenken hoe je geld kon verdienen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is bijna bij alle opdrachten toch zo.
Haha.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:08 schreef Yaku het volgende:
Dat van die vissers en Susan Visser zit mij nu echt dwars. Haha.
opengooien en gaanquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:07 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Uh, nee. Bij deze opdracht was het haast onmogelijk om te bedenken hoe je geld kon verdienen.
Denk dat ze bij die foto van die Chinese voorstelling er vermomd bij staatquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:08 schreef Yaku het volgende:
te moeilijk om te begrijpen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:08 schreef Yaku het volgende:
Ditquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:08 schreef Mansjester het volgende:
Wat een kutmol tot nu toe![]()
Maar goed, dat was te verwachten
En zelfs dan nog bedenken dat degene met geld met elkaar moesten ruilen, vond ik niet logisch.quote:
#trots #prouddj #proudzwerver #trotstehippie #viezighaar #ontroerendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had liever Sofie als mol, zij heeft meer gemold samen met Tygo.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:08 schreef Mansjester het volgende:
Wat een kutmol tot nu toe![]()
Maar goed, dat was te verwachten
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:09 schreef Zaktabak het volgende:
Ondertussen in Amsterdam....#trots #prouddj #proudzwerver #trotstehippie #viezighaar #ontroerendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:10 schreef rubbereend het volgende:
wie was wel een goede mol? Want ik lees jaarlijks "flutmol"
dennisquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:10 schreef rubbereend het volgende:
Jan Willem.quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:10 schreef rubbereend het volgende:
Dennisquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:10 schreef rubbereend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |