Okéquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:50 schreef richolio het volgende:
Zullen we straks allemaal doen alsof JW de mol is?
quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:51 schreef Mansjester het volgende:
Zat in ander topic, vond het al rustig
Wat bedoel je met 'doen alsof'? Hij is het gewoonquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:50 schreef richolio het volgende:
Zullen we straks allemaal doen alsof JW de mol is?
Stel hij maakte het bekend en het vorige topic was net gesloten. Dan heb je haast als lapo-posterquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:50 schreef AF_ het volgende:
Gelukkig houdt die dat praatje in deze topicwissel
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:51 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Stel hij maakte het bekend en het vorige topic was net gesloten. Dan heb je haast als lapo-poster![]()
Dat is zo'n beetje de samenvatting van dit seizoen....quote:
Art is een god.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:51 schreef Melleyn het volgende:
Volgend seizoen een andere presentator graag. Art mag er wel naast gaan staan. Zolang hij zijn mond houdt.
Goed bezigquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:51 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'doen alsof'? Hij is het gewoon
Of de winnaar.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sofie kijkt als enige dat ze de uitslag weet.
De mol dus.
Terugblik...quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:52 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ze doen nu alsnog alsof freek de mol kan zijn?
Die wordt gewoon wat zwakjes in de knieën door Art.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sofie kijkt als enige dat ze de uitslag weet.
De mol dus.
Die hebben het wel samen gedaan ja.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Die wordt gewoon wat zwakjes in de knieën door Art.
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:52 schreef Zaktabak het volgende:
De mol is vermoord.
Einde.
Tot volgend jaar!
Heel duidelijkquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:20 schreef AF_ het volgende:
Iedereen die hier op Susan zit. Het is toch duidelijk dat Sofie het is ?
quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:55 schreef Mani89 het volgende:
Susan was heel slecht de onnozele kandidaat aan het acteren, maar we wisten al dat Nederland geen goede acteurs had.
Dit boeit echt niemand.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:55 schreef zwerty het volgende:
omg nee ik zat op de app op susan en heb om 20.28 geswitcht naar sofie WAAROM
mijn punten
tygo had waarschijnlijk in de finale gezeten als freek die ene vrijstelling net had gehadquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:55 schreef essnhills het volgende:
De finale halen zonder de mol te verdenken
quote:
Dat weet je niet. Dat weten ze alleen bij de makersquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
tygo had waarschijnlijk in de finale gezeten als freek die ene vrijstelling net had gehad
trol is al bekend... RoadTripquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:56 schreef DeeBee het volgende:
Wanneer komt de Fok!-variant 'Wie is de troll?' op de buis?
Vraag het aan fotograaf Kees Zwaanquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:56 schreef DeeBee het volgende:
Wanneer komt de Fok!-variant 'Wie is de troll?' op de buis?
Vandaar de babyquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:56 schreef richolio het volgende:
Ik weet zeker dat art en sofie na de opnames gaan lopen krikken. Hoe die naar elkaar kijken..
Ja lekker zo'n halfbakken embryo door elkaar pompen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:56 schreef richolio het volgende:
Ik weet zeker dat art en sofie na de opnames gaan lopen krikken. Hoe die naar elkaar kijken..
Hoe denk je dat ze zwanger is gewordenquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:56 schreef richolio het volgende:
Kan ook.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:58 schreef Maartel het volgende:
Oh best tof dat ze mislukte molsacties ook gewoon laten zien
Je bent zelf een kut.quote:
ja, zelfs de nummer 3 had haarquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:57 schreef Mansjester het volgende:
Goed gedaan dus van Susan, er zat maar één iemand op haar.
Bij anne-Marie zaten er toch drie mensen ofzo op haar?
Hebben ze gelukte dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:58 schreef Maartel het volgende:
Door deze actie twijfelde ik, anders was suzan de hele serie mijn molquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:58 schreef Maartel het volgende:
Andere jaren is er ook best wat verkloot door de mol, al slaan ze dan meestal opdrachten gewoon over in afl. 10quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:59 schreef Yaku het volgende:
Ja, als je het zelf verkloot vind ik het ook niet zo verwonderlijk dat ik nooit op je heb gelet.
Ze durfde in ieder geval die windmolen op het laatst niet op.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:59 schreef TLC het volgende:
Ik snap de mol dit jaar ook niet zo best, veel molacties heeft ze niet gedaan itt Sofie
Ik vind lekker van welquote:
Echt hčquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:01 schreef Szura het volgende:
Volgend jaar als mol gewoon telkens geld binnenhalen, dan ben je niet verdacht![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:02 schreef Ooi86 het volgende:
Hee muzas, ga ff lekker ergens anders irritant doen.
Susan Visserquote:Op donderdag 20 maart 2014 21:03 schreef Yaku het volgende:
Wat? Wat is in vredesnaam de link met de vissers?
quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:03 schreef Yaku het volgende:
susan vissers..quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:03 schreef Yaku het volgende:
Je weet hoe de mol heet?quote:Op donderdag 20 maart 2014 21:03 schreef Yaku het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |