Heel duidelijkquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:20 schreef AF_ het volgende:
Iedereen die hier op Susan zit. Het is toch duidelijk dat Sofie het is ?
quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:55 schreef Mani89 het volgende:
Susan was heel slecht de onnozele kandidaat aan het acteren, maar we wisten al dat Nederland geen goede acteurs had.
Dit boeit echt niemand.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:55 schreef zwerty het volgende:
omg nee ik zat op de app op susan en heb om 20.28 geswitcht naar sofie WAAROM
mijn punten
tygo had waarschijnlijk in de finale gezeten als freek die ene vrijstelling net had gehadquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:55 schreef essnhills het volgende:
De finale halen zonder de mol te verdenken
quote:
Dat weet je niet. Dat weten ze alleen bij de makersquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
tygo had waarschijnlijk in de finale gezeten als freek die ene vrijstelling net had gehad
trol is al bekend... RoadTripquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:56 schreef DeeBee het volgende:
Wanneer komt de Fok!-variant 'Wie is de troll?' op de buis?
Vraag het aan fotograaf Kees Zwaanquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:56 schreef DeeBee het volgende:
Wanneer komt de Fok!-variant 'Wie is de troll?' op de buis?
Vandaar de babyquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:56 schreef richolio het volgende:
Ik weet zeker dat art en sofie na de opnames gaan lopen krikken. Hoe die naar elkaar kijken..
Ja lekker zo'n halfbakken embryo door elkaar pompen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:56 schreef richolio het volgende:
Ik weet zeker dat art en sofie na de opnames gaan lopen krikken. Hoe die naar elkaar kijken..
Hoe denk je dat ze zwanger is gewordenquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:56 schreef richolio het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |