tygo had waarschijnlijk in de finale gezeten als freek die ene vrijstelling net had gehadquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:55 schreef essnhills het volgende:
De finale halen zonder de mol te verdenken
quote:
Dat weet je niet. Dat weten ze alleen bij de makersquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
tygo had waarschijnlijk in de finale gezeten als freek die ene vrijstelling net had gehad
trol is al bekend... RoadTripquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:56 schreef DeeBee het volgende:
Wanneer komt de Fok!-variant 'Wie is de troll?' op de buis?
Vraag het aan fotograaf Kees Zwaanquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:56 schreef DeeBee het volgende:
Wanneer komt de Fok!-variant 'Wie is de troll?' op de buis?
Vandaar de babyquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:56 schreef richolio het volgende:
Ik weet zeker dat art en sofie na de opnames gaan lopen krikken. Hoe die naar elkaar kijken..
Ja lekker zo'n halfbakken embryo door elkaar pompen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 20:56 schreef richolio het volgende:
Ik weet zeker dat art en sofie na de opnames gaan lopen krikken. Hoe die naar elkaar kijken..
Hoe denk je dat ze zwanger is gewordenquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:56 schreef richolio het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |