Geen WK.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tot welke voorlopige definitieve prognose leidt dat?
Herindeling leidt niet echt tot kostenbesparing.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij denkt dat een gemeente alleen bestaat uit een gemeenteraad?
Heeft hij niet op dat moment gezegd vriend....quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:36 schreef OProg het volgende:
Ik hoorde hier nergens de nuance van 'criminele' Marokkanen.
quote:
Oh, toch wel. En ik heb er nog gewoond.quote:
Lekker volgieten in de tussentijdquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die pvv-ers de hele nacht wachten op 2 uitslagen
Helaas woon ik niet in DH/Almerequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Publiek reageert er wel op vriend....quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:36 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Heeft hij niet op dat moment gezegd vriend....
Nooit?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Herindeling leidt niet echt tot kostenbesparing.
Boven Enschede.quote:
twente, kutdorp. Ben er per ongelijk wel eens doorheen gefietstquote:
Grote groene staafquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:39 schreef Dastan het volgende:
Hij doet het erom.Met z'n groene staaf.
Niet nooit, maar een stuk minder dan gedacht. Bij die hele kleine gemeenten nog wel, maar bij de wat grotere gaat het op termijn meer kosten (grotere gemeenten hebben namelijk meer ambitie).quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Twente. Herman staat naast een kaart he..
Sukkel, via de N343 kun je er omheen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
twente, kutdorp. Ben er per ongelijk wel eens doorheen gefietst
Gelukkig geen 40-45%quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:39 schreef Szura het volgende:
Jos van Rey na zo'n 30 stembureaus nog altijd 25-30%
Graag minder marrokanen in tubbergenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:39 schreef Vasilevski het volgende:
Willen jullie meer of minder andere partijen in Tubbergen?
Jij voelde de bui al hangen, natuurlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:40 schreef De_Guidance het volgende:
Moest een beetje braken van Wilders
Ja jammer, het CDA heeft toch nog plaatselijk winst geboekt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ben niet zo tevreden met de winst van CDA en de daling van GroenLinks.
Het kan vooral soms heel nuttig zijn als twee dorpen langzaam in elkaar over zijn gaan lopen wat mij betreft.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet nooit, maar een stuk minder dan gedacht. Bij die hele kleine gemeenten nog wel, maar bij de wat grotere gaat het op termijn meer kosten (grotere gemeenten hebben namelijk meer ambitie).
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:40 schreef De_Guidance het volgende:
Moest een beetje braken van Wilders
Minder! Minder! Minder! Minderminderminderminder...quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Graag minder marrokanen in tubbergen
Die hebben niet genoeg betaalt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:41 schreef Zaktabak het volgende:
Ik heb al heel lang niks meer gehoord over die LOKPAR
Het ging hier over een gemeente van 4500 inwoners. Ik heb in flats gewoond met meer bewoners. Ik hoef niet naar Plasterks 100000, maar je gaat mij niet vertellen dat zulke gemeentes kosteneffectief zijn, en als je dat wel vindt, waarom gaan we dan niet naar alleen maar kleine gemeenten?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet nooit, maar een stuk minder dan gedacht. Bij die hele kleine gemeenten nog wel, maar bij de wat grotere gaat het op termijn meer kosten (grotere gemeenten hebben namelijk meer ambitie).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Die zou landelijk mee moeten doenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:41 schreef Zaktabak het volgende:
Ik heb al heel lang niks meer gehoord over die LOKPAR
Kom je daar aan met je 2 zetels, wat voorn loser ben je dan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:41 schreef -0- het volgende:
Zetelverdeling in Leek: 3, 3, 3, 3, 2, 3,
Succes daar
twitter:woukevscherrenb twitterde op woensdag 19-03-2014 om 22:41:50RT @OmroepGLD: De vooruitzichten voor de SGP in Ede zijn gunstig. De partij lijkt de grootste te worden. Nu is dat nog het CDA. #gldstemt reageer retweet
Ik heb het over gebieden die een groot oppervlakte hebben, maar waar gewoon weinig mensen wonen. Moet je er dan 40 bij 40 kilometer van gaan maken?!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het ging hier over een gemeente van 4500 inwoners. Ik heb in flats gewoond met meer bewoners. Ik hoef niet naar Plasterks 100000, maar je gaat mij niet vertellen dat zulke gemeentes kosteneffectief zijn, en als je dat wel vindt, waarom gaan we dan niet naar alleen maar kleine gemeenten?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze staan hier op 43.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef OProg het volgende:
Marco! In Leek heeft Jezus Leeft 104 stemmen!!!!
Van de 15.340!
Wel op de manier zoals zij tellen...wat een inefficiente bende is t daar zeg...quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef Grifte het volgende:
Rotterdam kennende zal het wel weer nachtwerk worden voordat de uitslag komt.
Dat zou wel héél straf zijn. De SGP in Ede is pas nog uiteengevallen en er doet nu ook een 'Gereformeerde Beginselpartij' mee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef marcodej het volgende:
twitter:woukevscherrenb twitterde op woensdag 19-03-2014 om 22:41:50RT @OmroepGLD: De vooruitzichten voor de SGP in Ede zijn gunstig. De partij lijkt de grootste te worden. Nu is dat nog het CDA. #gldstemt reageer retweet
er wonen geen marrokanen in tubbergenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:41 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Minder! Minder! Minder! Minderminderminderminder...
Efficiëntie is niet prio 1.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:43 schreef DW457 het volgende:
[..]
Wel op de manier zoals zij tellen...wat een inefficiente bende is t daar zeg...
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
Ik denk...goh rare partijen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat het tijd wordt om te gaan slapen
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Goeie vraag.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het ging hier over een gemeente van 4500 inwoners. Ik heb in flats gewoond met meer bewoners. Ik hoef niet naar Plasterks 100000, maar je gaat mij niet vertellen dat zulke gemeentes kosteneffectief zijn, en als je dat wel vindt, waarom gaan we dan niet naar alleen maar kleine gemeenten?
Dat zijn er steeds minder minder.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zijn hier toch niet mensen die PVV hebben gestemd he?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef xzaz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
En in dat soort gemeenten gebeurt over het algemeen ook vrijwel niets, dus heb je ook geen groot ambtelijk apparaat nodig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik heb het over gebieden die een groot oppervlakte hebben, maar waar gewoon weinig mensen wonen. Moet je er dan 40 bij 40 kilometer van gaan maken?!
Die kunnen niet snel genoeg lezen om dit topic te kunnen volgen en zitten derhalve nog in deel 3.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bezunigingen he, ff nog wat reclame-inkomsten binnenharkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
WAt een stelletje nobodies op Ned 1, ik wil Ferry
Hier zijn ze nog aan het uitvouwen geloof ikquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:44 schreef Felagund het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de plekken waar de Marokkanen zitten is de PVV afwezig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zolang het maar eerlijk gaat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hier zijn ze nog aan het uitvouwen geloof ik
Beetje door de preek heen schreeuwen, asociale.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:45 schreef marcodej het volgende:
Als de dominee roept dat er minder atheïsten moeten komen, dan roep ik ook altijd "Minder! Minder! Minder!"
quote:Diederik Smit @DiederikSmit · 2 min.
Wilders: "Minder Marokkanen? Dan gaan we dat regelen."
Rutte: "Walgelijke uitspraak. Wij willen juist mínder regels."
Schei is uit met dat geloven man is nergens goed voor. Ik vind de bijbel maar een gedateerd sprookjesboek. SGP is een sekte.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:45 schreef marcodej het volgende:
Als de dominee roept dat er minder atheïsten moeten komen, dan roep ik ook altijd "Minder! Minder! Minder!"
Neequote:Op woensdag 19 maart 2014 22:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik heb lekker suikerpinda's. Iemand jaloers?
Een sekte, SGP is de beste en eerlijkste partij die er is. Deal with it.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Schei is uit me geloven man is nergens goed voor. Ik vind de bijbel maar een gedateerd sprookjesboek. SGP is een sekte.
Blijven op twee staan denk ik. Vind ik jammer voor ze: zijn wel goeie mensen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:45 schreef sonnyspek het volgende:
PvdA echt weggevaagd in Katwijk volgens mij. Of iig erg klein nog steeds.
Als Johan Derksen zegt dat het een sekte is, dan is het een sekte. Deal with it.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Een sekte, SGP is de beste en eerlijkste partij die er is. Deal with it.
Ik heb niet eens gestempdt joh haha, kan mij dat verrotten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Sassem wonen helemaal geen buitenlanders.
Zeg niet dankzij Geertje.
Johan Derksen zegt dat Ajax slecht is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als Johan Derksen zegt dat het een sekte is, dan is het een sekte. Deal with it.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Schei eens uit met dat geloven man is nergens goed voor. Ik vind de bijbel maar een gedateerd sprookjesboek. SGP is een sekte.
Een sekte dus !!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Een sekte, SGP is de beste en eerlijkste partij die er is. Deal with it.
Klopt ook.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Johan Derksen zegt dat Ajax slecht is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker formeren, ook daar."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Ik wel toen bleek dat niet stemmen de hipster optie was.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gestempdt joh haha, kan mij dat verrotten.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef OProg het volgende:
Beverwijk is ook binnen.PtdB?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat is het geworden?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wel toen bleek dat niet stemmen de hipster optie was.
Jij bent inderdaad een typische SP-er.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:46 schreef MMXMMX het volgende:
Wilders koketteert erg goed met de verhalen van de SP en dat is ok natuurlijk hoeveel te meer mensen de SP een warm hard toedragen hoeveel te beter
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef OProg het volgende:
Beverwijk is ook binnen.De partij tegen de burger geen zetelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker formeren, ook daar.![]()
Precies!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Minachting van de kijker, ik wil gewoon Herman.
De Baronquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Eeuwig zonde dat ik niet meer in Delft woon. Nu kan ik niet op de man met de Snor stemmen.
[ afbeelding ]
Hehequote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef Vasilevski het volgende:
Al die studentjes in Groningen, Utrecht, etc. lekker verstandig, gematigd D66 stemmen. Doe eens een gebouw bezetten, stelletje burgertrutten.
Matthijs van Tuijl is een aardige gozer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Blijven op twee staan denk ik. Vind ik jammer voor ze: zijn wel goeie mensen.
Dat scheelt een heleboel zinloze topics op Fok!, dan.quote:
Drommels drommels dromelsquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Eeuwig zonde dat ik niet meer in Delft woon. Nu kan ik niet op de man met de Snor stemmen.
[ afbeelding ]
Dit land kan zo veel blanker.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:50 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Uitslag na 41,3% van de stemmen in Almere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Hij is het beste raadslid vind ik.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:50 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Matthijs van Tuijl is een aardige gozer.
Het is altijd wachten op Leiden.quote:
Pechtold heeft afgelopen zaterdag in ons dorp geflyerd, topgozer!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
D66, Pechtold heeft puppy ogen.
LOKPAR!!!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:51 schreef -0- het volgende:
Gaat vrij hard nu met binnenkomende gemeenten.
Haren en Winterswijk winnen lokale partijen.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:50 schreef OProg het volgende:
Strijen, dat is hier om de hoek.waar heppie dien plaatjes vandaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
De PTPX?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:51 schreef -0- het volgende:
Haren en Winterswijk winnen lokale partijen.
Allicht, de NOS is ergens anders mee bezig, dus dat kan bijna niet anders.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:51 schreef -0- het volgende:
http://app.nos.nl/datavis(...)2014/index.html#livequote:Op woensdag 19 maart 2014 22:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
waar heppie dien plaatjes vandaan
Ja ik vind hem wel goed.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij is het beste raadslid vind ik.
quote:De PVV is de grootste partij geworden in Den Haag na telling van 30 procent van de stembureaus, gevolgd door D66 en PvdA. De PVV gaat aan kop met 14,8 procent van de stemmen. D66 staat op 14,1 procent, PvdA op 12,9 procent.
Burgemeester Jozias van Aartsen maakte de tussenstand woensdagavond laat bekend. Aan de gemeenteraadsverkiezingen in de hofstad doen 19 partijen mee. Tellen kost daardoor meer tijd dan gedacht. Het is nog niet bekend wanneer de einduitslag komt.
thxquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:52 schreef OProg het volgende:
[..]
http://app.nos.nl/datavis(...)2014/index.html#live
CDA/CU/SGP en het dorp is weer een tijdje zoet.quote:
Kan je ook kijken hoe de peilingen voor de tweede kamer tijdens gemeenteraadsverkiezingen overeenkomen met de eerstvolgende echte verkiezingen voor de tweede kamer?quote:
Bedoelde Haaren, sorryquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De PTPX?
Partij tegen Project X.
Deelgemeenten worden sowieso deze maand afgeschaft.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:43 schreef Igen het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Wij hadden vandaag een stadsdeelreferendum. Ik vind het twijfelachtig of het wel zin heeft dat ik daarop mag stemmen aangezien ik helemaal aan de andere kant van het stadsdeel woon en ik er dus eigenlijk niks mee te maken heb. En dan willen sommige partijen de stadsdelen afschaffen en heel Amsterdam als één grote gemeente besturen. Dat lijkt mij echt véél te grootschalig.
Zijn in Utrecht niet meer de grootste partij na vanavond godzijdank!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:51 schreef xzaz het volgende:
Groenlinks die niet verder komt dan Amsterdam. Wat een ballenpartij is het toch.
HvK gaat zich eraan wurmen denk ik en dan valt het na een jaar uit elkaar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:53 schreef OProg het volgende:
[..]
CDA/CU/SGP en het dorp is weer een tijdje zoet.
twitter:GemeenteHsum twitterde op woensdag 19-03-2014 om 22:52:04D66 de grootste, gevolgd door VVD en op de derde plek Hart voor Hilversum #stem035 reageer retweet
4 op 33 zetels valt toch nog wel mee?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
HvK gaat zich eraan wurmen denk ik en dan valt het na een jaar uit elkaar.
Die laatste twee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:54 schreef Friek_ het volgende:
Den Haag:
Voorlopige uitslag: PVV (14,8%), PvdA (12,9), D66 (14,1), VVD (9), SP (6,2), HSP (11), De Mos (6,3), Islam D. (3,5), PvdE (3,1)
Als nieuweling de grootste stijger. En het is een Rita Verdonk-wannabe, die gaat er wel in willen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:55 schreef OProg het volgende:
[..]
4 op 33 zetels valt toch nog wel mee?
Den Haagquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:54 schreef Friek_ het volgende:
Den Haag:
Voorlopige uitslag: PVV (14,8%), PvdA (12,9), D66 (14,1), VVD (9), SP (6,2), HSP (11), De Mos (6,3), Islam D. (3,5), PvdE (3,1)
16*quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:55 schreef marcodej het volgende:
Sonnyspek valt in het echt best mee. Hij zegt goeie dingen voor een 14-jarige.
Piratenpartij 0 zetels. Moeten minimaal 3 zijn willen we de nummer 3 van de partij erin hebbenquote:
Oef, dat zijn de betere raadsleden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Piratenpartij 0 zetels. Moeten minimaal 3 zijn willen we de nummer 3 van de partij erin hebben
[ afbeelding ]
D66quote:
Een partij als de PP heeft alleen landelijk en Europees een toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Piratenpartij 0 zetels. Moeten minimaal 3 zijn willen we de nummer 3 van de partij erin hebben
[ afbeelding ]
Maar beter ook, straks verlept ze net als die griet van de pvvquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:54 schreef Friek_ het volgende:
Den Haag:
Waar haal je dit vandaan?quote:
Deze kan als deskundige gewoon heel vaak bij PenW politiek gaan duiden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
True. Maar dit is goede promotie.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:57 schreef Kirov het volgende:
[..]
Een partij als de PP heeft alleen landelijk en Europees een toegevoegde waarde.
hebben toch deelgemeenten?quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:57 schreef Szura het volgende:
WIR SIND DIE BESTEN VON GRONINGEN
WIR SIND DIE BESTEN VON UTRECHT
UND VON AMSTERDAM, UND VIELLEICHT: EUROPAAA!!!!!
twitter:KemalRijken twitterde op woensdag 19-03-2014 om 22:56:01Tussenstand A'dam: D66: 14, PvdA: 10, VVD: 6, GrL: 5, SP: 6, CDA: 1, RED: 0, PvdD: 1, Ouderen: 1, CU: 1 (N = 45) #GR2014 #020kiest reageer retweet
Stream van AT5 en screendump gemaakt.quote:
twitter:AT5 twitterde op woensdag 19-03-2014 om 22:56:40Eerste tussenstand Amsterdam (In zetels) D66: 14, PvdA 10, VVD 6, SP 6, GL 5, CDA 1, PVDD 1, CU 1, PvdO 1 http://t.co/Vm0X0g7smb reageer retweet
quote:
Deelgemeenten zijn verleden tijd.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hebben toch deelgemeenten?
Is dit amsterdam centraal ofzo?
Dan moet ik natuurlijk niet de enige zijn die dat doet.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:57 schreef marcodej het volgende:
Sonny waarom gedraag je je hier niet zo, zoals nu op tv? Daar wordt dit forum beter van.
Jezus, die alles kon doorzien wat er gaande was, zou zich nooit hebben laten organiseren via politiek of een revolutie door machthebbers die ervoor zorgden dat hij aan het kruis werd genageld.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef OProg het volgende:
In Leek heeft Jezus Leeft 104 stemmen!!!!
Van de 15.340!
Zou mooi zijn om de islampartij en de PVV als grootste winnaars te hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:54 schreef Friek_ het volgende:
Den Haag:
nee, we zitten op tussenstanden van katwijk te wachten....quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:57 schreef marcodej het volgende:
Sonny waarom gedraag je je hier niet zo, zoals nu op tv? Daar wordt dit forum beter van.
Lekker knokken in de raadquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou mooi zijn om de islampartij en de PVV als grootste winnaars te hebben
Voorkeursstemmenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koekoek.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:58 schreef Friek_ het volgende:
twitter:KemalRijken twitterde op woensdag 19-03-2014 om 22:56:01Tussenstand A'dam: D66: 14, PvdA: 10, VVD: 6, GrL: 5, SP: 6, CDA: 1, RED: 0, PvdD: 1, Ouderen: 1, CU: 1 (N = 45) #GR2014 #020kiest reageer retweet
En er waarschijnlijk weer mee weg gaat komenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:58 schreef Confetti het volgende:
De dag dat Wilders te ver ging. Het werd tijd.
Stadsdeelwijkbuurtcommissieraden dan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:53 schreef Zelva het volgende:
[..]
Deelgemeenten worden sowieso deze maand afgeschaft.
twitter:TofikDibi twitterde op woensdag 19-03-2014 om 21:56:24Hitler is onder ons. In de gedaante van @geertwilderspvv. Hitler vond ook dat er minder Joden moesten zijn. Opdat we nooit zullen vergeten. reageer retweet
Is toch mooi man.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:59 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
nee, we zitten op tussenstanden van katwijk te wachten....
twitter:LavieJanRoos twitterde op woensdag 19-03-2014 om 22:59:34Krim uitslagen bij mijn partij @kieslokaal http://t.co/0VxBaKRZAH reageer retweet
Deze ken ik ergens van.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:00 schreef Friek_ het volgende:
twitter:TofikDibi twitterde op woensdag 19-03-2014 om 21:56:24Hitler is onder ons. In de gedaante van @geertwilderspvv. Hitler vond ook dat er minder Joden moesten zijn. Opdat we nooit zullen vergeten. reageer retweet
D66 wint behoorlijkquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:58 schreef Friek_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |