Geen WK.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tot welke voorlopige definitieve prognose leidt dat?
Herindeling leidt niet echt tot kostenbesparing.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij denkt dat een gemeente alleen bestaat uit een gemeenteraad?
Heeft hij niet op dat moment gezegd vriend....quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:36 schreef OProg het volgende:
Ik hoorde hier nergens de nuance van 'criminele' Marokkanen.
quote:
Oh, toch wel. En ik heb er nog gewoond.quote:
Lekker volgieten in de tussentijdquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die pvv-ers de hele nacht wachten op 2 uitslagen
Helaas woon ik niet in DH/Almerequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Publiek reageert er wel op vriend....quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:36 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Heeft hij niet op dat moment gezegd vriend....
Nooit?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Herindeling leidt niet echt tot kostenbesparing.
Boven Enschede.quote:
twente, kutdorp. Ben er per ongelijk wel eens doorheen gefietstquote:
Grote groene staafquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:39 schreef Dastan het volgende:
Hij doet het erom.Met z'n groene staaf.
Niet nooit, maar een stuk minder dan gedacht. Bij die hele kleine gemeenten nog wel, maar bij de wat grotere gaat het op termijn meer kosten (grotere gemeenten hebben namelijk meer ambitie).quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:38 schreef pfaf het volgende:
[..]
Twente. Herman staat naast een kaart he..
Sukkel, via de N343 kun je er omheen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
twente, kutdorp. Ben er per ongelijk wel eens doorheen gefietst
Gelukkig geen 40-45%quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:39 schreef Szura het volgende:
Jos van Rey na zo'n 30 stembureaus nog altijd 25-30%
Graag minder marrokanen in tubbergenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:39 schreef Vasilevski het volgende:
Willen jullie meer of minder andere partijen in Tubbergen?
Jij voelde de bui al hangen, natuurlijk.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:40 schreef De_Guidance het volgende:
Moest een beetje braken van Wilders
Ja jammer, het CDA heeft toch nog plaatselijk winst geboekt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ben niet zo tevreden met de winst van CDA en de daling van GroenLinks.
Het kan vooral soms heel nuttig zijn als twee dorpen langzaam in elkaar over zijn gaan lopen wat mij betreft.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet nooit, maar een stuk minder dan gedacht. Bij die hele kleine gemeenten nog wel, maar bij de wat grotere gaat het op termijn meer kosten (grotere gemeenten hebben namelijk meer ambitie).
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:40 schreef De_Guidance het volgende:
Moest een beetje braken van Wilders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |