Ik sta niet achter zijn programma, maar vind het wel een van de meest oprechte politici.quote:
Ik heb hier al verschillende gezien die zeiden dat ze met landelijke verkiezingen anders zouden stemmen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar deze uitslag is geen peiling.
Al spelen landelijke percepties en afrekeningen maar ten dele mee. Maar het speelt weldegelijk een rol. Hoe groot die rol is, daarover kun je van mening verschillen.
De man verzorgen en er naar luisteren.quote:
geen bitterballen hequote:Op woensdag 19 maart 2014 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ook al zo'n matig feest daar
Nee, ChristenUnie was het voor mij.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Zit onder die 29 ook al jouw stem op die partij?
Ho ho ho. Bedoeld.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ken de locatie, die is ook helemaal niet bedoelt voor een feestje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hoop lieve koppies daar bij de PvdD. Vrouwen én mannen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:32 schreef Friek_ het volgende:
Thieme, wat een lekkertje blijft het toch.
11 mensen of minder die een dag in de week bijeen komen zijn inderdaad een dure kostenpost. De schuld van de crisis.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Overal in het land zijn dorpjes en gehuchten die onder gemeenschappelijke gemeenten en soms onder de rook van steden valt. In de ene wijk wordt ook anders gestemd dan in een andere wijk, dat is geen excuus om voor ieder dorpje een duur ambtenarenbestand neer te zetten..
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is de stand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
En een eekhoorn op de achtergrond.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:33 schreef DJKoster het volgende:
Ze hebben wel leuke dames bij de PvdD.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
Zijn lichaam valt uit elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
Tot welke voorlopige definitieve prognose leidt dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leek wel op Adje.quote:
Jij denkt dat een gemeente alleen bestaat uit een gemeenteraad?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:33 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
11 mensen of minder die een dag in de week bijeen komen zijn inderdaad een dure kostenpost. De schuld van de crisis.
Onveranderd. Was 0 punten, blijft 0 punten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tot welke voorlopige definitieve prognose leidt dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |