Mee eensquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:29 schreef venomsnake het volgende:
Oh wat gaan de VVD en de PVDA op de kloten krijgen over 2 jaar. Ze snappen dit signaal niet echt geloof ik. Gewoon stug door gaan met dit beleid. Verheug me er nu al op.
Zo dan. Dat is ook een heel andere uitslag dan normaal ofniet?quote:
Het is ook gemeente Bilthoven, niet De Bilt.quote:
Als we dat nou met zijn allen doenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
Oh oh wat zou ik hier graag naar binnen lopen en roepen: "Valt er hier godverdomme nog wat te neuken?"
Wat een onzin bahquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:30 schreef Zaktabak het volgende:
Maar toch, Hitler: "Er moeten minder Joden in Duitsland zijn!"
Wilders: "Er moeten minder Marokkanen in Nederland zijn!"
Beide tijdens een toespraak...
Als je dit verband vermijd of niet ziet dan ben je ook wel heel blind...
http://www.debilt.nl/quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is ook gemeente Bilthoven, niet De Bilt.
Natuurlijk, maar deze uitslag is geen peiling.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja en de waarde van die peilingen hebben we de vorige verkiezingen gezien. In het stemhokje kiezen mensen dan toch opeens heel anders. En daar gaat het om, wat de mensen in het stemhokje doen.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Die fuif kan wel was duivis gebruiken
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
Oh oh wat zou ik hier graag naar binnen lopen en roepen: "Valt er hier godverdomme nog wat te neuken?"
Overal in het land zijn dorpjes en gehuchten die onder gemeenschappelijke gemeenten en soms onder de rook van steden valt. In de ene wijk wordt ook anders gestemd dan in een andere wijk, dat is geen excuus om voor ieder dorpje een duur ambtenarenbestand neer te zetten..quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:28 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Jij doet alsof kleinere gemeentes het niet waard te zijn om in stand te houden en je verwonderde uzelf erover dat er gemeentes zijn met rond de 4000 mensen. De populatiedichtheid is niet overal even groot en er zijn nu eenmaal plaatsen waar 14 kleine dorpjes een gemeente vormen en dat er dan nog maar een paar duizend mensen wonen. Als je nog verder in gemeentes wilt snijden kun je beter gemeentes helemaal opdoeken. De mensen in de 14 kleine dorpjes zullen ongetwijfeld anders stemmen dan dat er gestemd wordt in de stad 20 kilometer verderop. En door deze dan toch samen te voegen naai je de inwoners van die 14 kleine dorpjes grondig.
die neuken zich suf, ze hebben allemaal 20 kinderenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:30 schreef RensAjacied het volgende:
Hebben beide dat niet gezegd dan? Komt toch op hetzelfde neer?quote:
Ik ken de locatie, die is ook helemaal niet bedoelt voor een feestjequote:Op woensdag 19 maart 2014 22:31 schreef Karina het volgende:
Het is net een begrafenis, kopje koffie en een koekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |