quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zijn hier toch niet mensen die PVV hebben gestemd he?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef xzaz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
En in dat soort gemeenten gebeurt over het algemeen ook vrijwel niets, dus heb je ook geen groot ambtelijk apparaat nodig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik heb het over gebieden die een groot oppervlakte hebben, maar waar gewoon weinig mensen wonen. Moet je er dan 40 bij 40 kilometer van gaan maken?!
Die kunnen niet snel genoeg lezen om dit topic te kunnen volgen en zitten derhalve nog in deel 3.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bezunigingen he, ff nog wat reclame-inkomsten binnenharkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
WAt een stelletje nobodies op Ned 1, ik wil Ferry
Hier zijn ze nog aan het uitvouwen geloof ikquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:44 schreef Felagund het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de plekken waar de Marokkanen zitten is de PVV afwezig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zolang het maar eerlijk gaat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hier zijn ze nog aan het uitvouwen geloof ik
Beetje door de preek heen schreeuwen, asociale.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:45 schreef marcodej het volgende:
Als de dominee roept dat er minder atheïsten moeten komen, dan roep ik ook altijd "Minder! Minder! Minder!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |