Minder! Minder! Minder! Minderminderminderminder...quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Graag minder marrokanen in tubbergen
Die hebben niet genoeg betaalt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:41 schreef Zaktabak het volgende:
Ik heb al heel lang niks meer gehoord over die LOKPAR
Het ging hier over een gemeente van 4500 inwoners. Ik heb in flats gewoond met meer bewoners. Ik hoef niet naar Plasterks 100000, maar je gaat mij niet vertellen dat zulke gemeentes kosteneffectief zijn, en als je dat wel vindt, waarom gaan we dan niet naar alleen maar kleine gemeenten?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet nooit, maar een stuk minder dan gedacht. Bij die hele kleine gemeenten nog wel, maar bij de wat grotere gaat het op termijn meer kosten (grotere gemeenten hebben namelijk meer ambitie).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Die zou landelijk mee moeten doenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:41 schreef Zaktabak het volgende:
Ik heb al heel lang niks meer gehoord over die LOKPAR
Kom je daar aan met je 2 zetels, wat voorn loser ben je dan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:41 schreef -0- het volgende:
Zetelverdeling in Leek: 3, 3, 3, 3, 2, 3,
Succes daar
twitter:woukevscherrenb twitterde op woensdag 19-03-2014 om 22:41:50RT @OmroepGLD: De vooruitzichten voor de SGP in Ede zijn gunstig. De partij lijkt de grootste te worden. Nu is dat nog het CDA. #gldstemt reageer retweet
Ik heb het over gebieden die een groot oppervlakte hebben, maar waar gewoon weinig mensen wonen. Moet je er dan 40 bij 40 kilometer van gaan maken?!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het ging hier over een gemeente van 4500 inwoners. Ik heb in flats gewoond met meer bewoners. Ik hoef niet naar Plasterks 100000, maar je gaat mij niet vertellen dat zulke gemeentes kosteneffectief zijn, en als je dat wel vindt, waarom gaan we dan niet naar alleen maar kleine gemeenten?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze staan hier op 43.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef OProg het volgende:
Marco! In Leek heeft Jezus Leeft 104 stemmen!!!!
Van de 15.340!
Wel op de manier zoals zij tellen...wat een inefficiente bende is t daar zeg...quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef Grifte het volgende:
Rotterdam kennende zal het wel weer nachtwerk worden voordat de uitslag komt.
Dat zou wel héél straf zijn. De SGP in Ede is pas nog uiteengevallen en er doet nu ook een 'Gereformeerde Beginselpartij' mee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef marcodej het volgende:
twitter:woukevscherrenb twitterde op woensdag 19-03-2014 om 22:41:50RT @OmroepGLD: De vooruitzichten voor de SGP in Ede zijn gunstig. De partij lijkt de grootste te worden. Nu is dat nog het CDA. #gldstemt reageer retweet
er wonen geen marrokanen in tubbergenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:41 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Minder! Minder! Minder! Minderminderminderminder...
Efficiëntie is niet prio 1.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:43 schreef DW457 het volgende:
[..]
Wel op de manier zoals zij tellen...wat een inefficiente bende is t daar zeg...
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
Ik denk...goh rare partijen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat het tijd wordt om te gaan slapen
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Goeie vraag.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het ging hier over een gemeente van 4500 inwoners. Ik heb in flats gewoond met meer bewoners. Ik hoef niet naar Plasterks 100000, maar je gaat mij niet vertellen dat zulke gemeentes kosteneffectief zijn, en als je dat wel vindt, waarom gaan we dan niet naar alleen maar kleine gemeenten?
Dat zijn er steeds minder minder.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er zijn hier toch niet mensen die PVV hebben gestemd he?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef xzaz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
En in dat soort gemeenten gebeurt over het algemeen ook vrijwel niets, dus heb je ook geen groot ambtelijk apparaat nodig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:42 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik heb het over gebieden die een groot oppervlakte hebben, maar waar gewoon weinig mensen wonen. Moet je er dan 40 bij 40 kilometer van gaan maken?!
Die kunnen niet snel genoeg lezen om dit topic te kunnen volgen en zitten derhalve nog in deel 3.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bezunigingen he, ff nog wat reclame-inkomsten binnenharkenquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
WAt een stelletje nobodies op Ned 1, ik wil Ferry
Hier zijn ze nog aan het uitvouwen geloof ikquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:44 schreef Felagund het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de plekken waar de Marokkanen zitten is de PVV afwezig.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zolang het maar eerlijk gaat.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hier zijn ze nog aan het uitvouwen geloof ik
Beetje door de preek heen schreeuwen, asociale.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:45 schreef marcodej het volgende:
Als de dominee roept dat er minder atheïsten moeten komen, dan roep ik ook altijd "Minder! Minder! Minder!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |