quote:Diederik Smit @DiederikSmit · 2 min.
Wilders: "Minder Marokkanen? Dan gaan we dat regelen."
Rutte: "Walgelijke uitspraak. Wij willen juist mínder regels."
Schei is uit met dat geloven man is nergens goed voor. Ik vind de bijbel maar een gedateerd sprookjesboek. SGP is een sekte.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:45 schreef marcodej het volgende:
Als de dominee roept dat er minder atheïsten moeten komen, dan roep ik ook altijd "Minder! Minder! Minder!"
Neequote:Op woensdag 19 maart 2014 22:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik heb lekker suikerpinda's. Iemand jaloers?
Een sekte, SGP is de beste en eerlijkste partij die er is. Deal with it.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Schei is uit me geloven man is nergens goed voor. Ik vind de bijbel maar een gedateerd sprookjesboek. SGP is een sekte.
Blijven op twee staan denk ik. Vind ik jammer voor ze: zijn wel goeie mensen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:45 schreef sonnyspek het volgende:
PvdA echt weggevaagd in Katwijk volgens mij. Of iig erg klein nog steeds.
Als Johan Derksen zegt dat het een sekte is, dan is het een sekte. Deal with it.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Een sekte, SGP is de beste en eerlijkste partij die er is. Deal with it.
Ik heb niet eens gestempdt joh haha, kan mij dat verrotten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Sassem wonen helemaal geen buitenlanders.
Zeg niet dankzij Geertje.
Johan Derksen zegt dat Ajax slecht is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als Johan Derksen zegt dat het een sekte is, dan is het een sekte. Deal with it.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Schei eens uit met dat geloven man is nergens goed voor. Ik vind de bijbel maar een gedateerd sprookjesboek. SGP is een sekte.
Een sekte dus !!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Een sekte, SGP is de beste en eerlijkste partij die er is. Deal with it.
Klopt ook.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Johan Derksen zegt dat Ajax slecht is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker formeren, ook daar."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Ik wel toen bleek dat niet stemmen de hipster optie was.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gestempdt joh haha, kan mij dat verrotten.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef OProg het volgende:
Beverwijk is ook binnen.PtdB?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat is het geworden?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wel toen bleek dat niet stemmen de hipster optie was.
Jij bent inderdaad een typische SP-er.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:46 schreef MMXMMX het volgende:
Wilders koketteert erg goed met de verhalen van de SP en dat is ok natuurlijk hoeveel te meer mensen de SP een warm hard toedragen hoeveel te beter
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef OProg het volgende:
Beverwijk is ook binnen.De partij tegen de burger geen zetelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker formeren, ook daar.![]()
Precies!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Minachting van de kijker, ik wil gewoon Herman.
De Baronquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Eeuwig zonde dat ik niet meer in Delft woon. Nu kan ik niet op de man met de Snor stemmen.
[ afbeelding ]
Hehequote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef Vasilevski het volgende:
Al die studentjes in Groningen, Utrecht, etc. lekker verstandig, gematigd D66 stemmen. Doe eens een gebouw bezetten, stelletje burgertrutten.
Matthijs van Tuijl is een aardige gozer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Blijven op twee staan denk ik. Vind ik jammer voor ze: zijn wel goeie mensen.
Dat scheelt een heleboel zinloze topics op Fok!, dan.quote:
Drommels drommels dromelsquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Eeuwig zonde dat ik niet meer in Delft woon. Nu kan ik niet op de man met de Snor stemmen.
[ afbeelding ]
Dit land kan zo veel blanker.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:50 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Uitslag na 41,3% van de stemmen in Almere
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Hij is het beste raadslid vind ik.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:50 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Matthijs van Tuijl is een aardige gozer.
Het is altijd wachten op Leiden.quote:
Pechtold heeft afgelopen zaterdag in ons dorp geflyerd, topgozer!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
D66, Pechtold heeft puppy ogen.
LOKPAR!!!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:51 schreef -0- het volgende:
Gaat vrij hard nu met binnenkomende gemeenten.
Haren en Winterswijk winnen lokale partijen.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:50 schreef OProg het volgende:
Strijen, dat is hier om de hoek.waar heppie dien plaatjes vandaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
De PTPX?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:51 schreef -0- het volgende:
Haren en Winterswijk winnen lokale partijen.
Allicht, de NOS is ergens anders mee bezig, dus dat kan bijna niet anders.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:51 schreef -0- het volgende:
http://app.nos.nl/datavis(...)2014/index.html#livequote:Op woensdag 19 maart 2014 22:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
waar heppie dien plaatjes vandaan
Ja ik vind hem wel goed.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij is het beste raadslid vind ik.
quote:De PVV is de grootste partij geworden in Den Haag na telling van 30 procent van de stembureaus, gevolgd door D66 en PvdA. De PVV gaat aan kop met 14,8 procent van de stemmen. D66 staat op 14,1 procent, PvdA op 12,9 procent.
Burgemeester Jozias van Aartsen maakte de tussenstand woensdagavond laat bekend. Aan de gemeenteraadsverkiezingen in de hofstad doen 19 partijen mee. Tellen kost daardoor meer tijd dan gedacht. Het is nog niet bekend wanneer de einduitslag komt.
thxquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:52 schreef OProg het volgende:
[..]
http://app.nos.nl/datavis(...)2014/index.html#live
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |