quote:Diederik Smit @DiederikSmit · 2 min.
Wilders: "Minder Marokkanen? Dan gaan we dat regelen."
Rutte: "Walgelijke uitspraak. Wij willen juist mínder regels."
Schei is uit met dat geloven man is nergens goed voor. Ik vind de bijbel maar een gedateerd sprookjesboek. SGP is een sekte.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:45 schreef marcodej het volgende:
Als de dominee roept dat er minder atheďsten moeten komen, dan roep ik ook altijd "Minder! Minder! Minder!"
Neequote:Op woensdag 19 maart 2014 22:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik heb lekker suikerpinda's. Iemand jaloers?
Een sekte, SGP is de beste en eerlijkste partij die er is. Deal with it.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Schei is uit me geloven man is nergens goed voor. Ik vind de bijbel maar een gedateerd sprookjesboek. SGP is een sekte.
Blijven op twee staan denk ik. Vind ik jammer voor ze: zijn wel goeie mensen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:45 schreef sonnyspek het volgende:
PvdA echt weggevaagd in Katwijk volgens mij. Of iig erg klein nog steeds.
Als Johan Derksen zegt dat het een sekte is, dan is het een sekte. Deal with it.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Een sekte, SGP is de beste en eerlijkste partij die er is. Deal with it.
Ik heb niet eens gestempdt joh haha, kan mij dat verrotten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Sassem wonen helemaal geen buitenlanders.
Zeg niet dankzij Geertje.
Johan Derksen zegt dat Ajax slecht is.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als Johan Derksen zegt dat het een sekte is, dan is het een sekte. Deal with it.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Schei eens uit met dat geloven man is nergens goed voor. Ik vind de bijbel maar een gedateerd sprookjesboek. SGP is een sekte.
Een sekte dus !!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:46 schreef xzaz het volgende:
[..]
Een sekte, SGP is de beste en eerlijkste partij die er is. Deal with it.
Klopt ook.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef xzaz het volgende:
[..]
Johan Derksen zegt dat Ajax slecht is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker formeren, ook daar."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Ik wel toen bleek dat niet stemmen de hipster optie was.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gestempdt joh haha, kan mij dat verrotten.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef OProg het volgende:
Beverwijk is ook binnen.PtdB?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat is het geworden?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wel toen bleek dat niet stemmen de hipster optie was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |