Kan je ook kijken hoe de peilingen voor de tweede kamer tijdens gemeenteraadsverkiezingen overeenkomen met de eerstvolgende echte verkiezingen voor de tweede kamer?quote:
Bedoelde Haaren, sorryquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De PTPX?
Partij tegen Project X.
Deelgemeenten worden sowieso deze maand afgeschaft.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:43 schreef Igen het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Wij hadden vandaag een stadsdeelreferendum. Ik vind het twijfelachtig of het wel zin heeft dat ik daarop mag stemmen aangezien ik helemaal aan de andere kant van het stadsdeel woon en ik er dus eigenlijk niks mee te maken heb. En dan willen sommige partijen de stadsdelen afschaffen en heel Amsterdam als één grote gemeente besturen. Dat lijkt mij echt véél te grootschalig.
Zijn in Utrecht niet meer de grootste partij na vanavond godzijdank!quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:51 schreef xzaz het volgende:
Groenlinks die niet verder komt dan Amsterdam. Wat een ballenpartij is het toch.
HvK gaat zich eraan wurmen denk ik en dan valt het na een jaar uit elkaar.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:53 schreef OProg het volgende:
[..]
CDA/CU/SGP en het dorp is weer een tijdje zoet.
twitter:GemeenteHsum twitterde op woensdag 19-03-2014 om 22:52:04D66 de grootste, gevolgd door VVD en op de derde plek Hart voor Hilversum #stem035 reageer retweet
4 op 33 zetels valt toch nog wel mee?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:53 schreef marcodej het volgende:
[..]
HvK gaat zich eraan wurmen denk ik en dan valt het na een jaar uit elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |