Dekatria | dinsdag 18 maart 2014 @ 19:07 |
![]() Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby! We hebben al verschillende meets ...bla bla bla bla... maar weken vooruit plannen is er meestal niet bij. ![]() Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht ![]() Agenda: 22 september 2013 - Motorrijders newbierit! - Kampeerrit! In de planning: - Allroad rit, interessepeiling hier: Klikkerdeklik ![]() • Honda CBR600F '94 - (dribbel79) • Honda Transalp XL600V '90 - (Roderick2085) • Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje) • Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier) • Suzuki GS500e- (Cocktailprikker) • Suzuki GSX750F '03 - (Paxlie) • Suzuki GSX750F '05 - (bwt) • Suzuki Hayabusa GSX-1300R '00 - (stinkie) • Suzuki TL1000R - KTM LC4 400 Super-Motard - pic2- (cageon) • Triumph Street Triple R '09 - (BazzieK) • Yamaha SZR660 - (-XX-) • Yamaha XJ600 '91 - (Geerd) • Yamaha YZF 750 - (-Den_Haag-) ![]() • Cagiva V-Raptor 1000 '07 - (JK1982) • Honda Transalp XL600V '94 - (Anne) • Honda Transalp XL600V '99 - (Dekatria) • Honda CB1300 '05 / Honda VFR800Fi '00 - (Maegrim) • Kawasaki Ninja 250R '10 - (Mickeys) • Kawasaki ZX6R 636 '05 - (Danger.Mouse) • Kawasaki ZX10R '05 - (peterzx9r) • Suzuki GS500 '94 - (Vinniiee) • Suzuki GSX600F '97 - (WhiteJoker) • Suzuki GSX600F '98 - (lipjes) • Suzuki SV650S '01 - (Tankiej) • Suzuki SV650S '07 - (mstx) • Yamaha FZ6 Fazer '06 - (Joooo-pi) • Yamaha SRX 600 '86 - (Skv) • Yamaha XJ900 '92 - (whY...) • Yamaha XT660Z Tenere '12 - (Salatrel) ![]() ![]() Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen. ![]() Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zeker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken. ![]() Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland. ![]() Dit varieert. Soms al 2 a 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog. ![]() Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen. ![]() Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's. ![]() Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop. ![]() Nee, dit is naar aanleiding van eerdere incidenten ten strengste verboden. ![]() Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden. ![]() Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Motorclub topic <deel> + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden ![]() ![]() Ja dat mag, misschien ooit. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor en smeken tot je een ons weegt. Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een jaar lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen. ![]() Als er een rit aankomt, ga dan niet meer onnodig onderhoud doen. Het is al meerdere keren voorgekomen dat hierdoor mensen hun motor mollen en niet mee kunnen rijden! Degene die dit toch doet zal met skeelers achter de motor moeten halen voor de gehele rit ![]() ![]() • Alles van nul tot ?2.500,00 • Occasions • Speurders • Marktplaats • Duitse motoren op Mobile.de • Duitse motoren op Scout24 • BPM-Calculator • Tarieven snelheidsovertredingen • Inside the mind of a motorbike thief Onderdelen, kleding & aftermarket parts • RAD, groot Belgisch verzendhuis in motorkleding en accessories met enorm assortiment • Motowebshop, voordelig Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires. • Motozoom, groot Nederlands verzendhuis in motorkleding en accessoires met enorm assortiment • Louis, groot Duits verzendhuis in motorkleding en accesoires met enorm assortiment ------------ (moederbedrijf, maar goedkoper dan Motozoom!) • Martijns, Rotterdamse winkel in motorkleding en accessoires • Bikebandit, groot Amerikaans verzendhuis in accessoires • Superpole uitlaten • Japarts, onderdelen Japanse motorfietsen. Vaak 10-15% goedkoper. Nu ook accessoires! • Vortex - bloedmooie goodies voor je motor! • Evotech - bloedmooie goodies voor je motor! • Motorolie te koop • Ontwerp je eigen TankPad • Ontwerp je eigen motorpak • Reflectiestickers • Consolidated Motor Spares - Surplus online shop, met enorm veel hagelnieuwe fabrieksonderdelen • Motosp.gr - Evenzo surplus online shop Database met alle specificaties van motorfietsen sinds 1970 • Bikez • Cycle-Ergo (Ergonomie) Motorreparatie • Motorcycle repair • Vele Motor gebruiks/service handleidingen Motorfietsen voor grote mensen • Klik! Motorfilmpjes!! • Duc and WSBK movies, manuals and more. Disclaimer: Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico ![]() Tevens maakt FOK! meer kapot dan je lief is. ![]()
![]() ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door Dekatria op 19-03-2014 18:07:45 ] | |
Dekatria | dinsdag 18 maart 2014 @ 19:14 |
Zag overigens de afgelopen 2 weken zowaar 2 XT1200's in het wild. Eén in het wit, de ander in het geel. Die dingen zie je anders nooit. | |
KneusTeun | dinsdag 18 maart 2014 @ 19:17 |
Zie ze sporadisch wel eens rijden. De 2014 verzie krijgt ook wel mooie reviews. | |
Dekatria | dinsdag 18 maart 2014 @ 19:18 |
Ik vind het prachtige motoren, voor mij persoonlijk enkel veel te zwaar. | |
Gummiebeer | dinsdag 18 maart 2014 @ 19:20 |
Geilen OP plaatjen! ![]() | |
KneusTeun | dinsdag 18 maart 2014 @ 19:21 |
ze zijn al minder zwaar dan dat ze lijken, en bij reviews zijn ze dol enthousiast omdat yamaha het gewicht onderin heeft gelegd waardoor hij wendbaar schijnt te zijn. Hij is lichter dan de XTZ750 ![]() | |
mstx | dinsdag 18 maart 2014 @ 19:21 |
Mijn oom heeft die ook besteld. ![]() ![]() Die kofferset is wel handig hoor, als we dan op vakantie gaan hoef ik tenminste zelf geen tas/koffer mee te nemen, dan gooi ik gewoon alles bij hem erin! | |
ManageTheAnger | dinsdag 18 maart 2014 @ 19:23 |
Dat heb ik dus ook gewoon gedaan, rij ik hem total loss dat zie ik dan wel weer. | |
Gummiebeer | dinsdag 18 maart 2014 @ 19:23 |
Ja, levertijd is nogal gigantisch! M'n oom heeft de GS ergens in Oktober '13 besteld en nu pas op kenteken. | |
Dekatria | dinsdag 18 maart 2014 @ 19:25 |
Denk alleen niet dat ik 'm weer overend krijg als'ie erbij gaat liggen. Van een volbeladen Alp weet ik dat tenminste zeker. | |
Scheringa | dinsdag 18 maart 2014 @ 19:25 |
Dan heb ik nog een betere! Gewoon niet total loss rijden! ![]() | |
ManageTheAnger | dinsdag 18 maart 2014 @ 19:28 |
Nja en ik ga hem allrisk verzekeren. ¤470 euro per jaar. You know why? Because I can ![]() | |
Nero22 | dinsdag 18 maart 2014 @ 19:30 |
Dan zet je wel een GS, maar geen RR in de OP. Beetje jammer. ![]() | |
Gummiebeer | dinsdag 18 maart 2014 @ 19:31 |
Liever een GS dan een RR ![]() | |
KneusTeun | dinsdag 18 maart 2014 @ 19:32 |
hier je RR Geschikt voor jou A-- | |
Gummiebeer | dinsdag 18 maart 2014 @ 19:32 |
![]() Wel LC, dat dan weer wel. Gaat ie sneller van ![]() | |
Dekatria | dinsdag 18 maart 2014 @ 19:33 |
Oké, jij je zin. | |
Gummiebeer | dinsdag 18 maart 2014 @ 19:34 |
![]() ![]() ![]() | |
KneusTeun | dinsdag 18 maart 2014 @ 19:35 |
Weinig mensen naar de Harz?!?! wat is deze? | |
Gummiebeer | dinsdag 18 maart 2014 @ 19:36 |
Komt door die lawaaipijpen | |
Dekatria | dinsdag 18 maart 2014 @ 19:36 |
We moeten motor-forum.de maar gaan ronselen. | |
Gummiebeer | dinsdag 18 maart 2014 @ 19:38 |
De reden dat ik niet mee ga naar de Harz is de combi non Ekeur pijp en en feit dat ik helaas een bijstandstrekkert ben geworden ![]() | |
Nero22 | dinsdag 18 maart 2014 @ 20:16 |
![]() ? ![]() ![]() Het is echt wel een gaaf ding hoor, die GS. Zeker weten. | |
Gummiebeer | dinsdag 18 maart 2014 @ 21:17 |
Jij mag nog effe dromen over die RR ![]() | |
Salatrel | dinsdag 18 maart 2014 @ 22:18 |
ik dacht dat chauffeurs uit het oosten zo gewild waren | |
stoeltafel | woensdag 19 maart 2014 @ 08:49 |
Dit! Wat een bazen motor zeg, echt heel vet. Er bestaan zoveel mooie motoren. Zijn er eigenlijk hier mensen met meerdere motoren? | |
Lamabal | woensdag 19 maart 2014 @ 08:56 |
Lees op | |
BlackLining | woensdag 19 maart 2014 @ 09:08 |
Ik zie wel eens wat onderdelen in de berm liggen, maar een complete fiets eigenlijk nooit nee.. | |
Maegrim | woensdag 19 maart 2014 @ 09:15 |
80% daarvan klopt niet meer of post niet meer ![]() | |
BlackLining | woensdag 19 maart 2014 @ 09:21 |
Zo maar eens het motorblok op de operatietafel zien te tillen ![]() | |
stoeltafel | woensdag 19 maart 2014 @ 09:48 |
http://www.wired.com/autopia/2014/02/mulholland-the-snake/ Check de tweede video, tering man, je zou die fietser zijn. Waarom stuurt de motorrijder niet langs de fietsers? Vrij apart dit. | |
Lamabal | woensdag 19 maart 2014 @ 09:48 |
Ik ging voor de gein een motor examen maken. Nog nooit geleerd en wel 10 fouten van de 50 ![]() | |
Lamabal | woensdag 19 maart 2014 @ 09:49 |
Hij vliegt er wel gaaf vanaf | |
KneusTeun | woensdag 19 maart 2014 @ 10:07 |
Heengaan waar ie naar kijkt. Niet geleerd? | |
BlackLining | woensdag 19 maart 2014 @ 10:24 |
Target fixation. Doe je verrassend genoeg heul weinig aan en is tevens misschien wel de grootste oorzaak van eenzijdige motorongelukken. Waarom denk je dat je bij je AVB moet kijken naar het uitgangspunt van het bochtje wat je wilt rijden? | |
stoeltafel | woensdag 19 maart 2014 @ 10:28 |
Eens, altijd zo ver mogelijk vooruit kijken. In het begin met lessen ook zulke foutjes gemaakt maar dit is wel een hele beruchte weg, enorm veel ongelukken. | |
Yreal | woensdag 19 maart 2014 @ 10:38 |
Ik! Al komen ze samen misschien net tot 1 acceptabele motor... | |
Yreal | woensdag 19 maart 2014 @ 10:41 |
Ik moest lachen. ![]() | |
Yreal | woensdag 19 maart 2014 @ 10:44 |
Deze is wel mooi | |
Maegrim | woensdag 19 maart 2014 @ 10:56 |
Aan je post te lezen snap je nog niet wat target fixation inhoudt, niet zomaar ver vooruit kijken maar kijken waar je héén wil. Als je kijkt waar je juist niet heen wil, zoals die fietsers of de enige boom die in een straal van een kilometer te vinden is, rij je er juist naartoe. Zo kwam ik 2 jaar terug bijna in de Amstel terecht ![]() | |
stoeltafel | woensdag 19 maart 2014 @ 10:58 |
Gelukkig kon jij het corrigeren ![]() | |
ErkendFokker | woensdag 19 maart 2014 @ 11:08 |
Dat is toch eigenlijk wel maf :p Heb het zelf ook wel eens gehad, keek per ongeluk naar de stoep en nam toen de bocht veel te krap | |
stinkie | woensdag 19 maart 2014 @ 11:09 |
Ik keek gisteren nog naar een lekker wijf. En toen nam ik haar ![]() | |
BlackLining | woensdag 19 maart 2014 @ 11:12 |
Nou ja, maf is het niet zo zeer. Lullig wel, en verdraaid hardnekkig. Het heet niet voor niks fixation, want je weet donderdgoed wat je fout doet. Op die manier kun je uit de lichtste bochten vliegen, als de berm er maar pijnlijk genoeg uit ziet ![]() Wil trouwens deze zomer nog eens wat cursussen gaan doen bij KNMV of ANWB. Onder andere bermvlucht wil ik goed onder de knie hebben.
| |
Lamabal | woensdag 19 maart 2014 @ 11:24 |
Reed ze wel een beetje hard dan? | |
stoeltafel | woensdag 19 maart 2014 @ 12:53 |
![]() Gisteren dus gekeken voor mijn eerste motor en alles zag er goed uit. Twee nieuwe banden, accu net vervangen, factuur erbij. Verder aardige jongen. Alleen toen ik aan kwam begon het keihard te rennen dus nog geen proefrit gemaakt. Kleine aanbetaling gedaan. Over twee weken rijden en dan direct mee nemen mits alles goed is. Wil vind ik de valdoppen erg groot maar dat moet blijkbaar. Het eerste jaar laat ik ze sowieso zitten. Achterzit en stepjes zjn eraf gehaald, veel mooier zo. Net even gekeken voor de verzekering. Standaard verzekering is 17e en met diestal erbij nog eens 17e alleen vraag ik me af of het nodig is. De motor staat in een garage, heb een stuurslot en schijfslot. In de garage staan 4 motoren, is gelukkig nog niks gebeurt. Je kan er niet in zonder pasje, klinkt veilig. Alleen het zou toch gebeuren als ze de gixxer mee nemen, dat wordt dan ![]() | |
ErkendFokker | woensdag 19 maart 2014 @ 12:57 |
Fix gewoon even een ART5 slot en maak die vast aan een grondanker. Kost 100 euro en dat nemen ze niet zomaar even mee GPS tracker is ook maar 50 euro trouwens.. En dan heb je ook een alarm erop enz | |
stoeltafel | woensdag 19 maart 2014 @ 13:01 |
Heb nu een ART4 erbij, zo'n fel geel schijfslot. Goeie tip van jou maar heb een huurwoning dus mag helaas niks doen in de gedeelde garage. | |
ErkendFokker | woensdag 19 maart 2014 @ 13:02 |
Hm... Dan is een GPS nog wel een leuke optie, meestal als ze hem jatten dan heb je het wel gauw door en dan is de GPS ook nog wel aan. Moet je wel regelmatig rijden of hem aan een lader zetten want dat ding vraagt wel een beetje stroom van je accu. | |
mstx | woensdag 19 maart 2014 @ 13:02 |
Koop dan gewoon geen slot, scheelt je weer ¤100 en als ze hem willen jatten lukt het ze toch wel. De kruimeldieven worden al afgeschrikt door garage+stuurslot+schijfremslot, de pro's boeit dat niet en een extra ART5-slot is voor hen ook nauwelijks een belemmering. Gewoon goed verzekeren, die motor is 8? jaar oud dus bij veel verzekeringen hoef je hem niet eens extra te beveiligen. | |
stoeltafel | woensdag 19 maart 2014 @ 13:05 |
Kan me vinden in jou tekst, motor is inderdaad 8 jaar oud. Heb net alleen gekeken bij achmea, zal eens wat meer verzekeraars vergelijken. Nog twee weekjes wachten en dan eindelijk rijden. Werd ook wel tijd zeg, rijbewijs gehaald in september 2012 | |
BlackLining | woensdag 19 maart 2014 @ 13:16 |
Een simpel schijfremslotje is leuk tegen impulsieve buurtbondkraagjes. Een dikke ART5 beugel doet evengoed niks als er een pro langs komt die hem perse wil hebben, dan is ie alsnog gewoon verdwenen. | |
JAY-T | woensdag 19 maart 2014 @ 13:22 |
Die van mij staat in m'n schuur met enkel stuurslot erop.. Het is zo'n hel om dat ding in en uit de schuur te krijgen, dat een dief het waarschijnlijk snel op zou geven omdat het gewoon te lang duurt ![]() | |
mjan | woensdag 19 maart 2014 @ 13:36 |
In de tussentijd nog wel af en toe gereden? | |
stoeltafel | woensdag 19 maart 2014 @ 13:44 |
3 keer dus nagenoeg niets, vorig jaar eind van de zomer was de laatste keer. Wel steeds op de GSXR. | |
ErkendFokker | woensdag 19 maart 2014 @ 15:12 |
![]() ![]() | |
Den_Haag | woensdag 19 maart 2014 @ 16:06 |
Zit stiekem toch weer eens te kijken naar een andere motor. Vrees alleen dat met inruil niet echt lekker gaat werken. | |
Gummiebeer | woensdag 19 maart 2014 @ 17:52 |
Op de BSA! ![]() | |
ManageTheAnger | woensdag 19 maart 2014 @ 18:03 |
Crosspost | |
Dekatria | woensdag 19 maart 2014 @ 18:04 |
Proficiat kerol ![]() | |
Dekatria | woensdag 19 maart 2014 @ 18:06 |
Artikeltje geschreven door een ex-motordief ![]() | |
Nero22 | woensdag 19 maart 2014 @ 20:27 |
Leuke hobby ![]() ![]() | |
stinkie | woensdag 19 maart 2014 @ 20:35 |
fzr forum. Ik was de mijne in no-time kwijt. En de jouwe is in beduidend betere staat ![]() | |
ManageTheAnger | woensdag 19 maart 2014 @ 20:47 |
Iemand van jullie die een "Disc Lock" gebruikt en 1 kan aanraden? ART 4 slot wellicht ook? | |
Nero22 | woensdag 19 maart 2014 @ 20:50 |
Ik heb de Abus Detecto 8077. Schijfremslot + alarm als de motor ook maar iets beweegt als het slot erop staat. Een alarm om doof van te worden zo luid. ![]() Kost wat, heb je ook wat.
| |
Geerd | woensdag 19 maart 2014 @ 20:58 |
Als die onder het raam staat misschien wel goed. Maar verder? Wie kijkt er nog na buiten wanneer er een alarm afgaat? | |
Nero22 | woensdag 19 maart 2014 @ 21:06 |
Het kan de "gelegenheidsdief" (voor zover een gelegenheiddiefs ook maar iets aanpakt met een schijfremslot) natuurlijk wel wat afschrikken, maar je hebt gelijk. Natuurlijk is het slot zonder alarm ook best prima. | |
ManageTheAnger | woensdag 19 maart 2014 @ 21:08 |
Is dat je enige slot? | |
Nero22 | woensdag 19 maart 2014 @ 21:09 |
Naast mijn "gewone" stuurslot, ja. Aan de ketting leggen zou ook wel sjiek zijn natuurlijk, maar zo'n ketting past niet onder mijn buddy en kan ik ook niet op school kwijt. | |
ManageTheAnger | woensdag 19 maart 2014 @ 21:13 |
Gewoon om je nek... gangster enzo jwtz ![]() Vraag mij af hoeveel er onder de mijne past, wacht wel ff met aanschaf en haal er dan vrijdag/zaterdag wel 1 | |
Nero22 | woensdag 19 maart 2014 @ 21:20 |
![]() ![]() Kijk inderdaad eerst even wat er onder je zadel past. Meestal past daar wel een schrijfremslot in hoor. Je hebt natuurlijk ook verschillende soorten daarin. | |
Geerd | woensdag 19 maart 2014 @ 21:23 |
Is dat je enige slot? [/quote] Als je met je poten bij de grond kan kun je mijne zo de poort uit duwen en inladen, Maar denk niet dat er veel interesse is voor een ouwe honda met kuipschade ![]() Motorisch etc nog goed dus blijft nog even | |
#ANONIEM | woensdag 19 maart 2014 @ 21:43 |
Een Alp schijnt nog wel gewild te zijn om te gebruiken bij een overval. | |
#ANONIEM | woensdag 19 maart 2014 @ 21:48 |
Naar aanleiding van dit topic vroeg ik me iets af: is het blok van een motor sneller warm dan dat van een auto? Ik denk van wel (minder olie dus de omloopsnelheid is groter en alle olie is sneller warm)? [ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2014 21:50:07 ] | |
Geerd | woensdag 19 maart 2014 @ 21:54 |
Standaard is toch gewoon 10/15 km rustig warm rijden dan blazen. In de winter maak er maar vooral met de auto denk ik, omdat de blower vaak meteen op 25 gaat maar 20 km van ![]() my 2 cents | |
Nero22 | woensdag 19 maart 2014 @ 21:56 |
Ik heb maar 2 km voordat ik mijn motor de snelweg op breng. Beetje jammer, want de temperatuurmeter komt ook nauwelijks in beweging. Alleen als ik even stil sta op de parkeerplaats loopt 'ie op tot halverwege. | |
mstx | woensdag 19 maart 2014 @ 21:59 |
Ja met 25kw is dat wel lastig, dan moet je wel vol gas geven anders kom je niet vooruit | |
Geerd | woensdag 19 maart 2014 @ 21:59 |
Daar is toch ook niks mee? Je kunt wel gewoon rijden. | |
Erasmo | woensdag 19 maart 2014 @ 22:00 |
Ja want kleiner. | |
Erasmo | woensdag 19 maart 2014 @ 22:00 |
Als ik het geld had had ik trouwens ook een BMW gereden ![]() | |
Vrieskist | woensdag 19 maart 2014 @ 22:19 |
Warmrijden, 5 minuten richting snelweg en dan moet 'ie toch gewoon aan 't werk hoor ![]() Je hebt ook goedkope bmw's ![]() | |
Erasmo | woensdag 19 maart 2014 @ 22:22 |
Aardig pekelfietsje ![]() Als de Deauville versleten is komt er wellicht een K100LT voor in de plaats ![]() | |
BlackLining | woensdag 19 maart 2014 @ 22:27 |
![]() Vind het nog best wel een artistiek plaatje geworden eigenlijk ![]() | |
Vrieskist | woensdag 19 maart 2014 @ 22:36 |
Lekkere toerbuffel, de K1100's zijn ook al redelijk betaalbaar, toch weer stukje nieuwer ![]() | |
Erasmo | woensdag 19 maart 2014 @ 22:41 |
Ook mooi ja. Doe 2x per week 250-350km op de motor dus een lekkere toermotor is een must. Voordeel van de Deauville is dat ie redelijk smal is en je hem nog door kleine gaatjes kan drukken. | |
BlackLining | woensdag 19 maart 2014 @ 23:16 |
Ach, die afstanden deed ik op de Bandit ook, zonder kuipruitje en tot ver onder het vriespunt ![]() Leuk is anders wel.. | |
mstx | donderdag 20 maart 2014 @ 08:55 |
Nou Dekatria, er zit toch een kern van waarheid in je Yamaha-opmerkingen. Ik ben het eerste moertje al verloren en heb gisteren al iets met tie-wraps moeten borgen. ![]() De knipperlichten zitten er nog wel op * mstx gaat een flesje loctite bestellen | |
ErkendFokker | donderdag 20 maart 2014 @ 09:14 |
Lockbond werkt ook prima en hebben ze overal | |
Erasmo | donderdag 20 maart 2014 @ 09:19 |
Ligt eraan of je de bouten ooit weer los wil halen ![]() | |
mstx | donderdag 20 maart 2014 @ 09:21 |
Ik zie idd dat ze dat bij de lokale dhz-zaak hebben ![]() Goede ervaringen mee? | |
ErkendFokker | donderdag 20 maart 2014 @ 09:24 |
mijn oom gebruikt het altijd, zal wel goed zijn :p | |
Salatrel | donderdag 20 maart 2014 @ 09:24 |
wat voor moertje? ![]() | |
Salatrel | donderdag 20 maart 2014 @ 09:26 |
toen ik de bredere voetsteunen erop zette was ik vergeten loctite mee te bestellen en dacht ook ach dat kan ook wel zonder ![]() ![]() found out the hard way dat als er staat use threadlocker dat je dat dan ook maar beter gewoon kunt doen ![]() | |
mstx | donderdag 20 maart 2014 @ 09:29 |
Van de Osco. De plakkertjes waarmee het slangetje vastzat trilden ook los waardoor het slangetje tegen het wiel aan kwam en er een gat in werd geschuurd. ![]() | |
Erasmo | donderdag 20 maart 2014 @ 09:34 |
Moet even langs de garage verderop maar eerst maar even het doorwaaijasje van zolder halen ![]() | |
Freezer | donderdag 20 maart 2014 @ 09:47 |
Ik zie wel zon, maar of het nu al tijd voor de doorwaaijas is. Vanmiddag zeker wel. | |
Vrieskist | donderdag 20 maart 2014 @ 09:58 |
Vanochtend niet, vanmiddag voering uit de jas denk ik ![]() | |
Yreal | donderdag 20 maart 2014 @ 10:05 |
uhu ![]() | |
Den_Haag | donderdag 20 maart 2014 @ 10:11 |
Hoeveel kreeg je voor die van jou? Ben eigenlijk op zoek naar een naked of XT660 achtig. Wat hoger en groter. Zit nu toch te oncomfortabel. | |
Salatrel | donderdag 20 maart 2014 @ 11:16 |
XT is de nieuwe alp ![]() | |
Salatrel | donderdag 20 maart 2014 @ 11:18 |
nog even en diegene die achteraan rijd bij een rit kan na afloop zijn eigen XT in elkaar zetten | |
Salatrel | donderdag 20 maart 2014 @ 11:18 |
zo is dat ook vast gepost | |
Den_Haag | donderdag 20 maart 2014 @ 11:21 |
Wel een iets nieuwere hoor. ![]() XT660x uit 2006/7 | |
stinkie | donderdag 20 maart 2014 @ 12:35 |
300 geloof ik, maar die moest wel gereviseerd worden en lekte aan alle kanten geloof ik. | |
Den_Haag | donderdag 20 maart 2014 @ 12:54 |
Wat denk je dat ik voor die van mij kan krijgen? Dynojet stage 1 kit incl nieuwe gasnaalden, wave discs en reserve blok met drijfstanglagerprobleem. | |
#ANONIEM | donderdag 20 maart 2014 @ 12:59 |
Voorlopig wordt het niet rijden voor mij ![]() ![]() ![]() * weethetevennietmeer kijkt naar buiten en ziet het prachtige zonnetje ![]() | |
mstx | donderdag 20 maart 2014 @ 13:47 |
Iemand nog een nieuwe motor hebben? http://www.motor-forum.nl/motorshopper/advertentie/40393/1 | |
#ANONIEM | donderdag 20 maart 2014 @ 14:04 |
XT is een eenpitter toch? Hoe rijdt dat ding op de snelweg? | |
mstx | donderdag 20 maart 2014 @ 14:07 |
Tot 100km/h relaxed, tot 140km/h prima te doen en daarboven moet je je goed vasthouden (top ligt rond de 160-170 ofzo). ![]() | |
#ANONIEM | donderdag 20 maart 2014 @ 14:09 |
Een beetje te vergelijken met een Alp dus? Ik heb altijd begrepen dat eencilinders nogal beginnen te trillen boven de pak 'm beet 100 per uur. | |
Freezer | donderdag 20 maart 2014 @ 14:10 |
Dat is er eentje met vermogen... misschien iets voor SD als vervanging van de CB ![]() | |
mstx | donderdag 20 maart 2014 @ 14:20 |
Nou op de snelweg zijn de spiegels wel vrij waardeloos omdat je door het trillen alleen een waas ziet. ![]() Het trilt sowieso flink meer dan een 2/3/4-cilinder bij welke snelheid dan ook, maar ik was er snel aan gewend. ![]() | |
Vrieskist | donderdag 20 maart 2014 @ 14:26 |
Valt me tegen dat nog niemand gevraagd heeft of die ook op 25kW kan. | |
Den_Haag | donderdag 20 maart 2014 @ 14:26 |
Binnenkort maar eens wat proefritjes maken ![]() Jammer als het wat minder hard rijdt maar ik word helemaal gek van de slechte zitpositie. Ben gewoon te groot voor een racer. | |
Lamabal | donderdag 20 maart 2014 @ 14:45 |
Holy shit ![]() | |
Geerd | donderdag 20 maart 2014 @ 16:51 |
Een duizend+ naked dan'? Lekker recht op? | |
Salatrel | donderdag 20 maart 2014 @ 16:52 |
SV1000N? ![]() | |
Den_Haag | donderdag 20 maart 2014 @ 16:55 |
XJR1300 ![]() | |
Geerd | donderdag 20 maart 2014 @ 16:57 |
Juist, en dan de 2 cilinder. Bij Ten Kate stond ook nog een leuke VTR wie weet als die der volgend jaar nog staat. Iets minder km's dan die vanuuh? | |
1517 | donderdag 20 maart 2014 @ 17:11 |
Iemand ervaring met ultrasoon carburateurs reinigen? Ik heb onlangs een Keihin FCR carb gekocht en een vriend van me heeft een ultrasoon. Leek me verstandig om hem eerst even te ultrasoon te reinigen voordat ik hem ga installeren op mijn fiets. Nu is mijn vraag welke vloeistoffen mix is aan te raden? Ben zelf een groot fan van azijn, maar tast dit niet de plastic delen aan? | |
Geerd | donderdag 20 maart 2014 @ 17:13 |
Mhe pluur ook altijd azijn in de wasmachine voor de kalk, gewoon goed afspoelen. | |
BlackLining | donderdag 20 maart 2014 @ 17:15 |
De plastic delen moet je sowieso uit halen als ultrasoon gaat reinigen. | |
Gummiebeer | donderdag 20 maart 2014 @ 20:02 |
Wat hebbie dan? | |
Yreal | donderdag 20 maart 2014 @ 20:58 |
Zit een beetje dempers te loeren. Maken vorm en materiaal nou werkelijk nog iets uit (op een 500 ![]() | |
mstx | donderdag 20 maart 2014 @ 22:29 |
Materiaal maakt alleen wat uit voor het gewicht, verder gewoon kiezen wat je mooi vindt | |
Yreal | donderdag 20 maart 2014 @ 22:31 |
Top Wat heeft het minste gewicht? ![]() | |
#ANONIEM | donderdag 20 maart 2014 @ 22:32 |
Als er maar een gat in zit. | |
Salatrel | donderdag 20 maart 2014 @ 22:40 |
carbon maar titanium is beter beide zijn overigens asn de prijs. Mijn leos zijn gemaakt van alu en rvs | |
BlackLining | donderdag 20 maart 2014 @ 22:45 |
Dat gewicht boeit geen kut. Gaat om grammen. Heeft ook wel invloed op geluid trouwens. Stugger materiaal maakt wat dieper geluid. | |
Yreal | donderdag 20 maart 2014 @ 22:47 |
tot In nederland kan ik niet heel veel boeiends vinden. | |
Yreal | donderdag 20 maart 2014 @ 22:49 |
Dit is ook wel geinig | |
#ANONIEM | donderdag 20 maart 2014 @ 22:56 |
Ik mag leren het ene voetje voor het andere te zetten.. Letterlijk ![]() | |
Den_Haag | vrijdag 21 maart 2014 @ 10:33 |
minder km's lijkt me zeker een straks plan. 88k op het frame, iets minder op het blok | |
Maegrim | vrijdag 21 maart 2014 @ 11:44 |
Hehe ja, corrigeren...
| |
ManageTheAnger | vrijdag 21 maart 2014 @ 12:09 |
Straks mijn motor ophalen...... maar het is kutweer ![]() | |
Erasmo | vrijdag 21 maart 2014 @ 12:13 |
Met zeven kleuren schijt in je onderbroek zeker? ![]() | |
stinkie | vrijdag 21 maart 2014 @ 12:20 |
50/50 azijn heet water doet het ook. Even laten weken in goede ontvetten als blue gold oid en klaar. Ultrasoon maar kort door, slaat gaten in elk materiaal als je te lang gebruikt. Zelfs mijnduikspullen doe ik er niet meer mee. | |
Lamabal | vrijdag 21 maart 2014 @ 13:08 |
Mooien foto ![]() ![]() | |
Den_Haag | vrijdag 21 maart 2014 @ 13:22 |
Stinkie, nog tips voor goede motorzaken in de regio? | |
BlackLining | vrijdag 21 maart 2014 @ 13:37 |
Bwehehehe ![]() Er reed zeker niet toevallig iemand met een GoPro achter je, of wel? ![]() | |
Tunafish | vrijdag 21 maart 2014 @ 13:59 |
Nait soez'n, deurbroez'n! ![]() Overigens heb ik net nogmaals kunnen vaststellen dat mijn jas ( en afgaande op je eerder geplaatste foto's dus ook jouw jas ![]() ![]() | |
stinkie | vrijdag 21 maart 2014 @ 14:01 |
Ènige waar ik tegenwoordig nog kom is Goedhart in Bodegraven. Maar dat is meer mijn regio dan de jouwe denk ik ![]() | |
Dekatria | vrijdag 21 maart 2014 @ 15:05 |
![]() CMS ![]() | |
Vrieskist | vrijdag 21 maart 2014 @ 15:38 |
Ik kreeg alleen een sleutelhanger de vorige keer ![]() | |
BlackLining | vrijdag 21 maart 2014 @ 15:53 |
![]() De klepdekselpakking neem ik aan? ![]() Net tevens mijn tank in de lak gezet, maar ik kan geen goede foto maken ![]() ![]() [ Bericht 8% gewijzigd door BlackLining op 21-03-2014 16:17:37 ] | |
1517 | vrijdag 21 maart 2014 @ 16:15 |
Welke regio? | |
BlackLining | vrijdag 21 maart 2014 @ 16:16 |
Kijk eens naar de username, en doe een gok ![]() | |
pindaplukker | vrijdag 21 maart 2014 @ 16:24 |
Net sollicitatie gehad bij een motorzaak. Zegt die beste man opeens: "Verkoop mij deze pen" ik zo: Nou toevallig heb ik net de film The wolf of wallstreet gezien, en u denk ik ook, dus wat mij betreft slaan we dit over ![]() ![]() | |
Den_Haag | vrijdag 21 maart 2014 @ 16:27 |
![]() | |
KneusTeun | vrijdag 21 maart 2014 @ 16:28 |
![]() | |
mjan | vrijdag 21 maart 2014 @ 16:47 |
![]() Wel goed gesprek verder? | |
Geerd | vrijdag 21 maart 2014 @ 17:15 |
Dacht nou ff stukje rijden nog maar naar een dagje cursus helemaal gaar man ![]() | |
vincm | vrijdag 21 maart 2014 @ 17:27 |
M'n rij-instructeur wil graag dat ik m'n eigen motorlaarzen meebreng, terwijl ik niet direct na het halen van m'n rijbewijs meteen een motor ga kopen en dergelijke. Wil best voor een aantal tientjes wat functionele basis laarzen kopen maar het mag daarom niet te duur zijn. Nu had ik de Probiker Active gevonden en besteld bij een webshop waar ze mijn maat (41) hadden, maar ik kreeg vanmiddag een mail dat die maat toch niet op voorraad was en ze het geld teruggeven. Bij andere webshops is ie niet op voorraad. Marktplaats ook al gecheckt. Dus ik even langs Motoport hier in Den Bosch, begint het allemaal bij 120 euro en hoger. Vind eigenlijk dat de rijschool gewoon alle kleding ter beschikking moet stellen (was bij mijn vorige rijschool voor m'n verhuizing ook) en ik kan ze ook wel lenen, maar eigenlijk zijn ze een maat te groot en het werkt gewoon niet ideaal. Iemand nog tips? Edit: tips voor goedkope motorlaarzen, truukje van een extra paar sokken werkt ook maar half. | |
KneusTeun | vrijdag 21 maart 2014 @ 17:29 |
niet zo zeuren ![]() Moet er niet aan denken leen handschoenen/helm/laarzen Dat zou echt een nachtmerrie zijn! Doe is niet zo skeer en koop gewoon degelijk spul ook. ![]() | |
pindaplukker | vrijdag 21 maart 2014 @ 17:31 |
Ja! vrij goed gesprek gehad. Alleen het was wel een uitgebreid gesprek voor een bijbaan ![]() | |
Geerd | vrijdag 21 maart 2014 @ 17:34 |
Gewoon naar de lokale dump heb je een paar kisten voor nog geen 100 euro 41? 85 ofzo elke maat groter 5 euro duurder Zoiets | |
Dekatria | vrijdag 21 maart 2014 @ 18:23 |
Yeps ![]() ![]() En ik moest weer een schroef uitboren. In 2012 waren het er drie (luchtfilter), in 2013 twee (remvloeistof reservoir) en nu één, van de gaskabel. Volgend jaar dus nul? | |
BlackLining | vrijdag 21 maart 2014 @ 18:38 |
Volgend jaar nul? Ga je dat gare ding inruilen voor een Suzuki ja? ![]() Succes. Leuk klusje wel, en je ziet nog eens wat van de werking van het motorblok, de nokkenassen, tuimelaars, klepstoters en distributieketting. Vind ik altijd wel interessant om te zien ![]() Pas erop dat er geen zand in waait als je buiten sleutelt he ![]() | |
Dekatria | vrijdag 21 maart 2014 @ 18:55 |
Gelukkig hoef ik niet al te ver het blok in - carbs en luchtfilterhuis liggen nu wel open, dus die heb ik maar ff afgeplakt. In de Haynes staat dat ze eraf moeten, maar voor de achterste hoeft dat eigenlijk niet. Morgen volgt de grote operatie. [ Bericht 0% gewijzigd door Dekatria op 21-03-2014 19:13:33 ] | |
Geerd | vrijdag 21 maart 2014 @ 18:55 |
Of een heel klein ringetje, was zo een filmpje van laat er iemand een boutje ofzo in een turbine motor vallen leuk geluidje wel ![]() http://www.dumpert.nl/med(...)je_laten_vallen.html | |
stoeltafel | vrijdag 21 maart 2014 @ 18:57 |
Dit. Hoe smerig om de kleding te lenen. Verder snap ik de rijschool goed. | |
stoeltafel | vrijdag 21 maart 2014 @ 19:01 |
Vraagje over de verzekering. Afgelopen dinsdag een motor bekeken en alles zag er goed uit alleen heb ik geen proefrit gemaakt door de keiharde regen. Nu ga ik de motor 5 april kopen. Maak eerst een proefrit en dan neem ik hem mee. Nu is het logisch dat ik eerst een verzekering afsluit maar wat als de proefrit niet goed gaat in de vorm, er is iets aan de hand? Vervalt de verzekering dan? | |
Geerd | vrijdag 21 maart 2014 @ 19:04 |
Neem aan dat die nu wel gewoon verzekerd is? Dan kun je na de proefrit opbellen en gelijk verzekeren, kan je der zo mee wegrijden. | |
stoeltafel | vrijdag 21 maart 2014 @ 19:25 |
Ja lijkt mij wel. Alleen het is zaterdag. Of misschien dan maar direct afsluiten via een tablet. | |
Geerd | vrijdag 21 maart 2014 @ 19:33 |
Zijn ze zaterdag niet te bereiken? Waar ga je hem verzekeren dan? | |
Maegrim | vrijdag 21 maart 2014 @ 19:35 |
Elke verzekering is sowieso binnen 2 weken op te zeggen | |
ManageTheAnger | vrijdag 21 maart 2014 @ 22:08 |
Vandaag voor het eerst zelfstandig 150km gereden en een mix van snelweg en binnendoor. Bevalt erg goed de bandit! Alles lijkt te kloppen, en daar ben ik blij mee. Het enige waar ik mee zit, hij ruikt wat... Ik heb 3x een stop gemaakt en bij alle 3 de stops rook de motor wat. Dit kan de nieuwigheid zijn maar ik was benieuwd of iemand van jullie een inschatting kan maken... Ben een leek wat motoren betreft, dus elk schokje en dingetje is voor mij "niet normaal" Foto's komen later nog. | |
Geerd | vrijdag 21 maart 2014 @ 22:11 |
Gemorst met vet? Paar druppels olie op het blok? wd40:P? Je broek etc etc, Hete motor ruikt sws. Tank ontluchting Als der morgen geen druppels onderliggen niks aan de hand ![]() | |
ManageTheAnger | vrijdag 21 maart 2014 @ 22:17 |
Ze hebben wel olie e.d. ververst en je kon wel zien dat er beetje gemorst was. Die rook etc was ook alleen bij mijn eerste stop. Daarna rook hij alleen nog maar, kon niet zo 1 2 3 iets geks vinden. Zal morgen wel ff onder de motor kijken... man wat een ellende om dat ding bij mij in de schuur te krijgen en het was nog donker ook. Daar moet ik even iets op gaan vinden want ik kon nu met al dat geduw en getrek wel merken dat hij 240 kilo weegt ![]() | |
Geerd | vrijdag 21 maart 2014 @ 22:19 |
Daar heb je het al, niks aan de hand | |
Dekatria | vrijdag 21 maart 2014 @ 22:23 |
![]() Ja, het is een Honda, ja, hij bestaat, en ja hij komt naar Nederland ![]() ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 21 maart 2014 @ 22:24 |
Ik begin meteen met sparen. | |
Geerd | vrijdag 21 maart 2014 @ 22:25 |
Teveel batman gekeken daar? | |
Dekatria | vrijdag 21 maart 2014 @ 22:25 |
De ruggesteun maakt het af, mijns inziens. | |
Maegrim | vrijdag 21 maart 2014 @ 22:36 |
een dn-01 met vfr vtec voorkant ![]() | |
mstx | vrijdag 21 maart 2014 @ 22:37 |
Honda heeft wel wat met lelijke motoren he ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 21 maart 2014 @ 22:42 |
Hehe. | |
Dekatria | vrijdag 21 maart 2014 @ 22:44 |
![]() | |
Erasmo | vrijdag 21 maart 2014 @ 22:45 |
Rechtstreeks uit Judge Dredd dat ding ![]() Toch zou ik wel eens een ritje willen maken op een DN-01, lijkt me heerlijk zitten. | |
ManageTheAnger | vrijdag 21 maart 2014 @ 23:14 |
Ik heb echt een noob vraag voor jullie... Die motor van mij gaat dus tot 14k toeren, dan komt hij in het rood. Wat is een goede snelheid? Reden dat ik het vraag, met de auto schakel je gemiddeld gezien rond de 2500-3000 toeren. I.v.m. zuinig rijden, etc etc. Hoe zit dat met de motor? Ik rij dan maar 50 ofzo in zijn 3, en dan 70 naar zijn 4, 100 in de 5, en 120 in de 6.. maar ik heb ergens het idee dat het beter voor de motor is om anders te rijden. Dit is nooit behandeld tijdens het lessen. Tis een 4 cilinder, voor degene die dat nog niet wisten. Anyone? ![]() | |
Erasmo | vrijdag 21 maart 2014 @ 23:16 |
Oeh dat verschilt echt per motortype. | |
pindaplukker | vrijdag 21 maart 2014 @ 23:18 |
Gewoon in elke versnelling tot in het rood ![]() | |
Maegrim | vrijdag 21 maart 2014 @ 23:19 |
gewoon starten in z'n 5 en wegrijden oh nee dat is op de CB ![]() | |
ManageTheAnger | vrijdag 21 maart 2014 @ 23:22 |
Ik jaag hem dus niet in het rood.... Het was puur om aan te geven hoever het toerenbereik is. | |
pindaplukker | vrijdag 21 maart 2014 @ 23:46 |
Snap ik ![]() ![]() | |
Den_Haag | zaterdag 22 maart 2014 @ 00:58 |
Tot 3000 a 3500 toeren tijdens het warm rijden. Daarna go for broke | |
picodealion | zaterdag 22 maart 2014 @ 01:03 |
Afhankelijk van hoeveel ik moet versnellen/afremmen bij bochtjes of drempels rij ik meestal tussen de 4000 en 5000. Maar dat is op mijn motor, en die van jou kan weer anders zijn. Gewoon wat lekker rijdt eigenlijk. | |
BlackLining | zaterdag 22 maart 2014 @ 01:25 |
De Bandit blokken zijn op hun best tussen 5 en 8k rpm. De (echte ![]() Als ik normaal rij op de mijne, schakel ik bij zo'n 6k rpm. Rij ik sportief, schakel ik pas bij 11k wat erop neerkomt dat ik pas bij zo'n 90 per uur naar de 2 ga. Kan ie makkelijk aan. En de mijne is met 108.000km op de klok zwaar bejaard. Kun je nagaan. Het is een beetje een kwestie van gevoel krijgen voor de motor. Naargelang je er meer op rijdt, ga je vanzelf aanvoelen bij welke toerentallen de motor zich het prettigst voelt. Op dat punt zal hij ook het zuinigste zijn. Dat is lastig uit te leggen, maar over een paar honderd kilometer met de Bandit zul begrijpen wat ik bedoel ![]() Kortom: niet druk over maken. De motor kan heel erg veel hebben qua toerental, een gevoel daarvoor komt vanzelf. Edit: daarentegen heeft héél laat schakelen ook geen zin, na het punt van maximale koppel, in het SACS 600 blok bij 10.5k rpm, dondert dat koppel als een kaartenhuis in elkaar. Daarboven kan ie wel aan maar schiet niet meer op. Als het je interesseert, Google ff naar hoe koppel en vermogen nou verhouding tot elkaar staan bij motoren. Dat zal nogal verhelderend werken denk ik. Komt erop neer dat vermogel = koppel * toerental. Stort het koppel in, kun je toeren maken wat je wilt maar nul maal veel blijft nul. [ Bericht 3% gewijzigd door BlackLining op 22-03-2014 01:39:53 ] | |
ManageTheAnger | zaterdag 22 maart 2014 @ 01:44 |
Had al ff gehoopt dat je zou reageren ![]() ![]() Daar zit ik al, 60 in zijn 3 enzo... Dat kan dus ook wel later. Dan zal ik eens kijken hoe hij aanvoelt rond die toeren. Wat mij al wel opviel, was dat hij rond de 6000 in 1x een spurt wil maken... Maar als je dan een stukje aan het toeren bent, gewoon neutrale snelheid dan hou je hem ook in bijvoorbeeld 8000 toeren terwijl je nog een versnelling over hebt bijv? Dat is met de auto ook zo, "optimale aangrijpingspunt" beetje dat idee. | |
mstx | zaterdag 22 maart 2014 @ 08:13 |
Ik weet niet eens hoeveel toeren mijn motor draait, hij heb geen toerenteller ![]() | |
Maegrim | zaterdag 22 maart 2014 @ 08:56 |
Die is eraf getrild? | |
BlackLining | zaterdag 22 maart 2014 @ 09:01 |
Mwa, 8k is dan wel weer bovenin de powerband natuurlijk. Ik denk dat ik gemiddeld zo op 6k rond rijd (reed). Als je een beetje een indruk wilt krijgen van waar de kracht zit moet je hem ff in zin 5 zetten en daarmee stationair doorrollen. Zul je iets van 40 gaan denk ik. Een dan trek je in één keer het gas vol open. Dan kun je goed aanvoelen wanneer het koppel erin komt. | |
Nero22 | zaterdag 22 maart 2014 @ 10:48 |
Mijne draait stationair op 3000 geloof ik en rijdt het lekkerst tussen 7000 en 10000 toeren.Als ik wegrijd ik zijn 1 merk ik ook duidelijk dat het daarna (10k) is afgelopen met de pret. | |
mstx | zaterdag 22 maart 2014 @ 11:02 |
3000 stationair?? | |
Nero22 | zaterdag 22 maart 2014 @ 11:16 |
Zoiets. Tussen 2500 en 3000. 's Morgens vroeg wil dat nog wel eens oplopen tot 5000 ![]() O, en Yamaha komt met een YZF-R3/R25 ![]() | |
Vinniiee | zaterdag 22 maart 2014 @ 11:26 |
Dan zal ik 'm maar eens afstellen, stationair hoeft ie maar 1000 toeren te lopen of zo ![]() | |
KneusTeun | zaterdag 22 maart 2014 @ 11:28 |
10k toeren en 35 op de teller mofa power ![]() | |
Nero22 | zaterdag 22 maart 2014 @ 11:30 |
's Morgens komt dat door de automatische choke en dat stopt ook vrij gauw gelukkig. Als ik zo die power curve bekijk in mijn vorige post dan zie ik ook dat het lijntje pas begint bij 2500. Ik ga het even nakijken ja. | |
BlackLining | zaterdag 22 maart 2014 @ 11:42 |
3000? ![]() Bij 3000 zit een enorm irritante trilling bij mij.. Stationair heb ik iets van 1200 ofzo, maar dat was nodig omdat ie niet helemaal soepel ging. Volgens het boekje moet ie op 800 kunnen lopen. Zal straks met een nieuwe camchain, klepstellen en carbsync wel beter gaan. | |
mjan | zaterdag 22 maart 2014 @ 11:48 |
Hoei, 3000 stationair? Alsof je constant aan het revven bent dan voor een stoplicht ![]() Overigens schakel ik ook nooit op aantal toeren, maar op gevoel/gehoor/soort weg. | |
Nero22 | zaterdag 22 maart 2014 @ 11:51 |
Ik let er eigenlijk nooit op tijdens het rijden, maar het klinkt niet heel gek of zo. ![]() She's a screamer anyway | |
BlackLining | zaterdag 22 maart 2014 @ 11:57 |
Hmja, 250je zal waar meer toeren moeten houden om op gang te blijven natuurlijk | |
Maegrim | zaterdag 22 maart 2014 @ 12:07 |
According to Kawasaki's specifications, the engine should idle at 1300 (+/- 100) rpm. ![]() | |
Nero22 | zaterdag 22 maart 2014 @ 12:08 |
Ik kwam hem ook al tegen ja. ![]() | |
White__Tiger | zaterdag 22 maart 2014 @ 12:47 |
Even bellen met je verzekering, je kan hem voorlopig in verzekering laten nemen vanaf die zaterdag. Als je hem niet koopt, vervalt de verzekering (even doorgeven op maandag). Indien je hem wel koopt maandags de meldcode doorgeven en dan is hij definitief verzekerd vanaf de afgelopen zaterdag dat je hem hebt gekocht. Zo loop je geen risico van onverzekerd rijden. | |
Dekatria | zaterdag 22 maart 2014 @ 12:57 |
Jezus man. Net dus een kleine momentsleutel wezen halen (m'n huidige begint bij 28Nm, heb er voor de klepdeksel 1 nodig voor 10Nm), zelfs nog gebeld met de zaak in kwestie of'ie op voorraad was. Ja hoor, geen probleem. Kom ik daar, poogt de verkoper me een andere momentsleutel in de maag te splitsen die 3 keer zo duur is, en zegt ook nog dat ik voor die bewuste sleutel gebeld had. Die andere had'ie dus niet op voorraad. Ja, de groeten ![]() ![]() | |
stoeltafel | zaterdag 22 maart 2014 @ 13:13 |
Top, zo ga ik het doen. | |
Nero22 | zaterdag 22 maart 2014 @ 13:18 |
Verkopers ![]() ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 22 maart 2014 @ 13:44 |
De CB loopt volgens mij maar 600 - 700Rpm stationair ofzo; iig dik onder de 1000 ![]() Volgens mij is idd rond de 1000 normaal, net iets eronder, net iets erboven is OK, maar 3K is waaaaaayyyy too much. | |
Sounddragon | zaterdag 22 maart 2014 @ 13:45 |
Zin om ervoor naar Gouda te rijden? En je kunt ook Breur nog effe proberen, maar in principe heeft elke automaterialentoko die dingen ook gewoon liggen hoor. | |
ManageTheAnger | zaterdag 22 maart 2014 @ 14:50 |
Spierpijn ![]() Moet er echt ff iets op vinden hier achter het huis dat ik makkelijker de motor erin en eruit kan krijgen. Nu duurt het 10 minuten voordat ik hem hier achter weg heb... | |
BlackLining | zaterdag 22 maart 2014 @ 15:07 |
Wacht maar tot je een keer op je plaat gaat ![]() | |
Dekatria | zaterdag 22 maart 2014 @ 15:23 |
Breur ben ik ook geweest, hadden 'm niet op vorraad. Uiteindelijk bij Correct Bike & Boat eentje gevonden ![]() | |
Geerd | zaterdag 22 maart 2014 @ 15:30 |
Zo even klein ritje gemaakt zo voor het werk ![]() | |
Erasmo | zaterdag 22 maart 2014 @ 15:33 |
Eerste motorboete is binnen ![]() | |
Nero22 | zaterdag 22 maart 2014 @ 15:41 |
En wat gaat er in de 2014 FOK!boetepot? ![]() Ik ben bang dat ik er binnenkort ook een (aantal) binnenkrijg. Ik kwam er laatst pas achter dat er op de A10 West bij Amsterdam ook trajectcontrole is. ![]() | |
KneusTeun | zaterdag 22 maart 2014 @ 15:45 |
Na een jaar nog steeds niks! (klopt op hout!) | |
pindaplukker | zaterdag 22 maart 2014 @ 15:47 |
Iemand tips voor een voorwiel lager dat vast zit? Ik krijg hem er niet uit getikt ( met een lange schroevendraaier van de andere kant naar buiten tikken) | |
Geerd | zaterdag 22 maart 2014 @ 15:49 |
Met de brander der bij, | |
Erasmo | zaterdag 22 maart 2014 @ 15:52 |
¤0
| |
KneusTeun | zaterdag 22 maart 2014 @ 15:54 |
http://www.motorshopper.n(...)ok.html#afbeelding:5 Is dat geschikt om beetje afstandje zeg toeren mee te doen qua blok? Lijkt me namelijk een leuke fiets, maar weet niet of je dan ook met die belachelijke onderhoud intervallen zit.... Van die 80uur en dan weer je zuiger vervangen. | |
Nero22 | zaterdag 22 maart 2014 @ 15:58 |
Da's een mooi bedrag inderdaad. Succes ![]() | |
Geerd | zaterdag 22 maart 2014 @ 15:59 |
Gaat je niet lukken, je moet nooit harder gaan rijden als der een hulpwagen met sirene achter je rijdt. Al een paar keer op wegmisbruikers/bodw geweest. | |
Vrieskist | zaterdag 22 maart 2014 @ 16:01 |
Ik had er in februari ook al twee te pakken op de A10 noord. Suffe boetes van 4km te hard na correctie, alles voor de veiligheid ![]() | |
mstx | zaterdag 22 maart 2014 @ 16:02 |
Ligt eraan of je er van houdt om elke 500km olie te wisselen en elke 100km te tanken | |
Gummiebeer | zaterdag 22 maart 2014 @ 16:02 |
Leuk voor erbij, meer ook niet. | |
KneusTeun | zaterdag 22 maart 2014 @ 16:05 |
Gaat meer om beetje mee door Duitsland te rijden niet snelwegen ofzo. De tenere is gewoon perfect voor toeren, maar zodra je beetje wil ouwehoeren gaat het wat lastiger. Tuurlijk ram ik het ding wel overal tussendoor en door het bos als het moet, maar dit leek me ook wel een keer tof. Alleen als het echt om de 500km olie wissel is dan is het wel fucked. | |
mjan | zaterdag 22 maart 2014 @ 16:06 |
Trajectcontrole krijg je wel snel binnen: als je over twee weken nog niets hebt ben je veilig. Heb je trouwens toevallig een leuke binnendoor route naar amsterdam gevonden? A2 ![]() | |
BlackLining | zaterdag 22 maart 2014 @ 16:14 |
Dat moet echt ja, anders loopt het binnen de kortste keren hopeloos vast. Die blokjes zijn zo opgefokt dat alles slijt als een malle. Heb wel eens een zuiger gezien die na 100 uur uit zo'n ding kwam. Was nauwelijks nog herkenbaar als zijnde zuiger ![]() | |
BlackLining | zaterdag 22 maart 2014 @ 16:17 |
Dit is helaas waar ja. Bezwaar is vrij kansloos. Selectieve veiligheid ![]() Je kunt het proces wel zo zwaar mogelijk proberen frustreren. Dat zou ik zeker doen, maar betalen zul je. | |
Erasmo | zaterdag 22 maart 2014 @ 16:19 |
Heb altijd wel eens de Almelose rechtbank van binnen willen zien. Van de weer maar eens een wob-je tikken. | |
KneusTeun | zaterdag 22 maart 2014 @ 16:19 |
Net gelezen dat interval 5.000km is deze LC4 blokjes zijn schijnbaar wel gemaakt voor langer rijden dan de echte crossers. | |
Yreal | zaterdag 22 maart 2014 @ 16:22 |
volgens mij staat ie uit | |
Geerd | zaterdag 22 maart 2014 @ 16:24 |
"Normale" crosser is vaak 2 takt, dit is gewoon een 4 takt neem ik aan, | |
Gummiebeer | zaterdag 22 maart 2014 @ 16:24 |
Zo bijzonder is die rechtbank niet, kale kouwe bende. En dan die achterlijke entree, das best omlopen vanuit die nieuwe parkeergarage. Afgelopen 5 jaar al 3 keer van binnen gezien. ![]() | |
KneusTeun | zaterdag 22 maart 2014 @ 16:26 |
Normale crossers zijn ook al paar jaar geen 2 takt meer ![]() Maar 2 takt zou ik nog liever willen, dat onderhoud kan je doen met een schroevendraaier en een hamer ![]() | |
Nero22 | zaterdag 22 maart 2014 @ 16:34 |
Hm, ok. Dan zou het wel goed moeten komen. Het ging gelukkig ook niet tientallen kilometers te hard, maar wat Vrieskist ook zei: 4 km zou best kunnen. ![]() Ongeveer halverwege kan ik via de Lekdijk terugrijden, dus dat is dan nog wel te doen op de terugweg. Zou natuurlijk helemaal mooi zijn! | |
Scheringa | zaterdag 22 maart 2014 @ 16:39 |
Vandaag ook een motor gekocht! Volgende week ophalen. Het is een Yamaha FZ6 S2 Fazer geworden, vond het heel leuk rijden op dat ding ![]() Nu ben ik vergeten zelf een foto te maken, dus jat ik hem maar even van de garage. ![]() | |
Nero22 | zaterdag 22 maart 2014 @ 16:45 |
Heb trouwens nog even gekeken, en stationair liep hij nu (koud en schommelend) 2000 RPM. ![]() Mooi ding! ![]() | |
Geerd | zaterdag 22 maart 2014 @ 16:49 |
Ziet er goed uit, ga je veel plezier mee hebben ![]() | |
Maegrim | zaterdag 22 maart 2014 @ 17:10 |
Over hoogtoerig gesproken, leuke fazer ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 22 maart 2014 @ 17:13 |
nice bike! Zwart op zwart is kewl ![]() | |
Scheringa | zaterdag 22 maart 2014 @ 17:24 |
Thanks thanks! ik ben er ook echt heel blij mee! Alleen een beetje jammer dat hij niet veel korting wilde/kon geven, maar ja... Boeiend! haha De meesten van jullie zullen hem de 19e wel in het echie zien denk ik ![]() | |
ManageTheAnger | zaterdag 22 maart 2014 @ 17:58 |
Goed bezig ![]() | |
Dekatria | zaterdag 22 maart 2014 @ 18:15 |
![]() Wat een operatie zeg. Alles past zó precies op de Alp dat alles verwijderen om bij de pakking te komen een aardige klus is gebleken. En dan zit die pakking ook nog eens zo gemonteerd dat als je zonder sealant dat ding wil vastzetten (wat gewoon moet kunnen) dat de pakking uit je kleppndeksel valt ![]() Nu moet ik dus eerst wachten tot de sealant gehard is. | |
JK | zaterdag 22 maart 2014 @ 18:28 |
Druk met klussen bezig geweest ipv rijden. Ach, was tock rukweer. Was eigenlijk nog wel van plan om de ext. mic van de Drift Ghost-S te testen. Dekatria, heb jij nog extra mounts? Heb wel de suctioncup mount, perfect ding, maar had er al ervaring mee. Is gewoon een Delkin Fat Gecko Mini. | |
Dekatria | zaterdag 22 maart 2014 @ 18:55 |
Ik heb de bar mount, een suction mount en dus nog een tripod. De schroefdraad is een standaard camera mount, dus je kan makkelijk standaard aftermarks mounts ervoor gebruiken ![]() | |
Gummiebeer | zaterdag 22 maart 2014 @ 19:09 |
En daarom laat ik mn alp mooi lekken. Heul geen zin in om voor zoiets kleins de halve brommert uitelkaar te trekken. ![]() | |
Dekatria | zaterdag 22 maart 2014 @ 19:13 |
Ach, ik vind het sowieso wel interessant om de boel een keer eraf te hebben gehad. Op reis heb je daar altijd wel profijt van ![]() | |
Gummiebeer | zaterdag 22 maart 2014 @ 19:20 |
Laatst met kleppen stellen al de zooi los gehad. Daarna begon ie opeens te lekken. ![]() Achja, moet er binnenkort toch weer bij want een klep bij de voorste cilinder verloopt alweer, kan je ook zo lekker bij ook. ![]() | |
daNpy | zaterdag 22 maart 2014 @ 19:21 |
![]() | |
Gummiebeer | zaterdag 22 maart 2014 @ 19:23 |
Ze leren het ook nooit he. | |
Dekatria | zaterdag 22 maart 2014 @ 19:30 |
Op het moment dat je een motor niet respecteert ga je op je bek ![]() Dat hele frame zit zo onwijs in de weg. Ook met de bouten van de klepdeksel - 1 kan je gewoon bij met je ratel, en de ander zit echt 2 centimeter onder je frame ![]() | |
BlackLining | zaterdag 22 maart 2014 @ 19:38 |
Dus wat hebben we nu geleerd? Volgende keer gewoon een viercilinder zoals het hoort. Dat gesodemieter met die twee pitjes steeds ![]() Geen respect voor de motor hebben, dan vraag je er inderdaad om ![]() | |
Dekatria | zaterdag 22 maart 2014 @ 19:46 |
Ik huiver nu voor de moderne motoren, waar alles nóg moeilijker bereikbaar is. Ik vind het wel interessant om nu even naar de carbs te kunnen kijken, en ze er even af gehad te hebben. Als je dan schroefjes tegenkomt die kut zijn kan je ze meteen uitboren en vervangen, dan hoef ik dat evt op reis niet te doen. Vorig jaar was dat het geval - in de prep de oude schroefjes van de remvloeistof moeten uitboren, zaten muurvast. Vervolgens moest ik in Albanië in 40 graden zon de remvloeistof bijvullen - ik was als een kind zo blij dat ik dat al eens had losgehad. [ Bericht 13% gewijzigd door Dekatria op 22-03-2014 19:52:21 ] | |
Nero22 | zaterdag 22 maart 2014 @ 19:49 |
Met meer elektronica zodat je voor elke ditje, datje en zusje naar de merkdealer mag. ![]() | |
ManageTheAnger | zaterdag 22 maart 2014 @ 19:52 |
Vandaag weer 100 kilometer op de teller gezet. Heb even getankt en dat was 1 op 16,5 ongeveer. Kijken of het nu zuiniger kan. Heb de hele rit anders gereden op de motor en wat hoger in de toeren, moet toch zeggen dat dit inderdaad prettiger aanvoelt (makkelijker voor de motor ook). Vandaag ook tot bovenin de toeren gedrukt, wat komt daar toch een lekker jankgeluid uit ![]() | |
BlackLining | zaterdag 22 maart 2014 @ 20:15 |
Als zo'n schroefje tegenkomt, niet per ongeluk een sproeier uitboren he ![]() @MTA: Nice! Veel meer dan bij auto's moet je bij een motor inderdaad echt ff gevoel krijgen voor machine ![]() | |
Salatrel | zaterdag 22 maart 2014 @ 20:15 |
Touratech Duitsland weet wel wat aanpakken is zeg. Donderavond besteld, vrijdag verwerkt en vandaag bezorger aan de deur. Kan Touratech Nederland nog wat van leren. | |
BlackLining | zaterdag 22 maart 2014 @ 20:42 |
Weer nieuwe knippers besteld? | |
Salatrel | zaterdag 22 maart 2014 @ 23:20 |
nee ![]() | |
Geerd | zondag 23 maart 2014 @ 11:58 |
Pfff schrok in eens wakker, dacht dat de klok verzet was, maar dat is volgende week, zo lullig als ze je opbellen waar je bent ![]() ![]() | |
kepler | zondag 23 maart 2014 @ 12:46 |
Hmm, motor loopt opeens maar op 1 cilinder, terwijl hij gisteren het nog prima deed. Wat zou het kunnen zijn? Meest logische lijkt mij de bougie?? (nat geworden oid? Motor staat buiten) | |
Salatrel | zondag 23 maart 2014 @ 12:50 |
is hrt een yamaha?misschien ligt de andere aan het eind van de straat | |
kepler | zondag 23 maart 2014 @ 12:55 |
![]() ![]() | |
Dekatria | zondag 23 maart 2014 @ 13:01 |
Het Beest doet het weer ![]() ![]() Ik was weinige keren zo zenuwachtig als voordat ik 'm weer startte. De tering ![]() ![]() Victory dance! | |
BlackLining | zondag 23 maart 2014 @ 13:23 |
![]() Zo ook maar wat updatejes typen. In het projecttopic heb ik de handel nog niet eens uit elkaar, in werkelijkheid zit ie op het motorblok na alweer grotendeels in elkaar ![]() [ Bericht 9% gewijzigd door BlackLining op 23-03-2014 13:40:49 ] | |
kepler | zondag 23 maart 2014 @ 13:41 |
Hier begint het net lekker rijweer te worden!! Veel plezier ![]() | |
Yreal | zondag 23 maart 2014 @ 14:52 |
Net stoplichtsprintjes gedaan met een agent op een f650gs. Gaat nog best rap zo´n ding | |
ManageTheAnger | zondag 23 maart 2014 @ 15:15 |
Wat ![]() | |
Yreal | zondag 23 maart 2014 @ 15:19 |
Ik rij ook maar een veredelde brommer... | |
ManageTheAnger | zondag 23 maart 2014 @ 15:28 |
Het verbaasd mij meer dat hij daar aan meedeed. Al verbaasde ik mij er ook over, toen oom agent zijn hand naar mij opstak toen hij mij tegemoed reed. Dat motorrijders dat onderling doen wist ik, maar motoragenten naar burgers niet. | |
Yreal | zondag 23 maart 2014 @ 15:37 |
Sommige zijn best lollig. Die lui op die slagschepen echter absoluut niet.Net stonden we ieder stoplicht te lullen over hoe mooi de f800gs is ![]() | |
ErkendFokker | zondag 23 maart 2014 @ 15:41 |
Ook een keer met Koninginnedag, kwam een collega van mij (op de motor) ook een motoragent tegen. Hij zei : "alle agenten zitten nu toch in de stad, dus rij maar lekker door op je motor! Nu is je kans" | |
Dekatria | zondag 23 maart 2014 @ 15:58 |
![]() Eerste 50km naar huis gereden nu, het lek is weg, en alles functioneert zoals het hoort ![]() | |
ManageTheAnger | zondag 23 maart 2014 @ 16:13 |
Wel of niet nog een ritje op de motor voordat het donker wordt.. First world problems :p Watvoor banden heb jij eigenlijk standaard onder die motor zitten? Ik kan mij voorstellen dat van die off-road achtige banden niet lekker rijd op de weg... | |
stoeltafel | zondag 23 maart 2014 @ 16:18 |
Mooie motor en vette uitlaat. Hehehe Helaas weer een motorrijder overleden, gaat niet echt lekker dit jaar ![]() http://www.nu.nl/binnenla(...)odelijk-ongeluk.html | |
CAFFN | zondag 23 maart 2014 @ 16:18 |
Oeh, een motortopic op fok! ZX10R-rijder hier ![]() | |
Scheringa | zondag 23 maart 2014 @ 16:39 |
Thnx! maar ik ga die uitlaat wel vervangen voor een ander model (ooit). Deze vind ik namelijk veel mooier ![]() ![]() | |
mstx | zondag 23 maart 2014 @ 16:51 |
Doe die maar gewoon niet, MV F4-wannabe. ![]() | |
Dekatria | zondag 23 maart 2014 @ 16:56 |
Heb er Metzeler Tourances onder nu, zijn voor zowel weg als daarnaast. Valt mee hoor, is goed te doen. | |
Salatrel | zondag 23 maart 2014 @ 17:20 |
die tourances hebben dan wel een grof uitziend profiel maar het zijn bepaald geen noppenbanden ![]() | |
Dekatria | zondag 23 maart 2014 @ 17:23 |
Ben benieuwd naar de Trailmax van Dunlop, die worden er volgende week onder gelegd. | |
stinkie | zondag 23 maart 2014 @ 17:26 |
niks mis met die slagschepen. Gewoon samen mee over de vluchtstrook de file ontwijken ![]() | |
KneusTeun | zondag 23 maart 2014 @ 17:47 |
210km gemaakt vandaag, waarvan veel door nat zand terwijl er bakken hagel naar beneden kwam ![]() ![]() Ook me kruis was een bak vol met hagel.. En wel heel veel andere allroad mensen tegengekomen! Ook gemerkt dat 110 in de twee goed te doen is, maakt ie slechts 6k ?!? vandaag sowieso is wat hoger in de toeren gereden en merk dat ie dan stuk vlotter is! | |
BlackLining | zondag 23 maart 2014 @ 17:52 |
Ik zit vooral te wachten op ContiRoadAttack 2 EVO ![]() Nu na het ongeluk alleen ff een nieuw achterbandje erop laten leggen omdat voor nog aardig goed is. Achter is over 5 a 6k km toch alweer op, en tegen die tijd kunnen beide eraf en is hopelijk de EVO band uit. | |
Yreal | zondag 23 maart 2014 @ 19:10 |
Ik heb stiekem wel zin in het file rijden van de aankomende 2 dagen... | |
Dekatria | zondag 23 maart 2014 @ 19:14 |
Ik niet, eigenlijk... maar dat komt puur omdat die mongolen ook de Utrechtse Baan af hebben gesloten ![]() Filerijden door de stad is echt kutter dan kut. | |
Yreal | zondag 23 maart 2014 @ 19:15 |
He, wat utrechtse baan dicht? ![]() | |
Dekatria | zondag 23 maart 2014 @ 19:16 |
Beide richtingen ![]() | |
Yreal | zondag 23 maart 2014 @ 19:16 |
Daar komen ze helemaal niet ![]() | |
Dekatria | zondag 23 maart 2014 @ 19:18 |
Dat dacht ik dus ook, totdat ik van de week het even controleerde. Dit wordt echt een clusterfuck van jewelste. | |
Yreal | zondag 23 maart 2014 @ 19:18 |
Maar goed, ik moet maandag en dinsdag in het world fashion center in Amsterdam zijn. Ik kan desnoods over fietspaden of busbanen op de snelweg komen, en dan moet het opzich loslopen... | |
JK | zondag 23 maart 2014 @ 19:19 |
Trilt die barmount niet teveel? Ik vind het snelle kliksysteem fijner dan altijd het schroefdraad gebruiken. Noem me maar lui. ![]() | |
Salatrel | zondag 23 maart 2014 @ 19:20 |
nucleaire flop ![]() | |
Yreal | zondag 23 maart 2014 @ 19:20 |
Vond het nogal schokkend dat de hele tekst van het akkoord al klaar is. | |
Dekatria | zondag 23 maart 2014 @ 19:21 |
De barmount gooi ik altijd een stuk schuimrubber tussen, dan is het prima te doen. Met die schroefdraad weet ik zeker dattie ook blijft zitten ![]() | |
Nero22 | zondag 23 maart 2014 @ 19:21 |
De tekst is al klaar inderdaad en ze gaan het zometeen alleen nog maar even toelichten. * Nero22 werkt voor Buitenlandse Zaken gedurende de top | |
JK | zondag 23 maart 2014 @ 19:22 |
Wel eens gehad dat ie losschoot dan? Anders zit ie op de helm ook niet veilig. ![]() | |
Dekatria | zondag 23 maart 2014 @ 19:22 |
Die hele top is gewoon een excuus om een beetje te gaan straatracen en dan 's avonds in de zaal een potje te gaan zitten pokeren. Daarom heeft Poetin ook afgezegd, hij wordt 't winnen met zijn pokerface ook een beetje zat onderhand. | |
Yreal | zondag 23 maart 2014 @ 19:22 |
Deka, wat is je bron trouwens dat de utrechtse baan dicht gaat? |