Ja, check MP. Deze is nog scherp geprijsd. Straks kijken. Verder is dit mijn droommotor. Heb ook gekeken naar goedkope motoren maar dat vond ik zo lelijk. Motoren zijn redelijk waarde vast als ik de prijzen zo kijk. Beter het geld in een motor dan op de rekening:)quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Import hoeft niet erg te zijn. Maar verdorie, wat een prijzen zeg pff. Zijn die Gixxers altijd zo duur?
Is wel een gangbare prijsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Import hoeft niet erg te zijn. Maar verdorie, wat een prijzen zeg pff. Zijn die Gixxers altijd zo duur?
Motoren zijn niet echt waardevast, want je blijft er wel behoorlijk veel geld in gooien, en die gixxer is over 3a 4 jaar denk ik 50% gezakt in prijs.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:53 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ja, check MP. Deze is nog scherp geprijsd. Straks kijken. Verder is dit mijn droommotor. Heb ook gekeken naar goedkope motoren maar dat vond ik zo lelijk. Motoren zijn redelijk waarde vast als ik de prijzen zo kijk. Beter het geld in een motor dan op de rekening:)
Wel met lege kisten dan he?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:31 schreef Gummiebeer het volgende:
Als ik goed in de slappe was hang komt er ook een GS1200
Kwam je vorige maand ook al een keer tegen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:41 schreef Gummiebeer het volgende:
Mijn oom heeft zijn GS1200 Adventure 2014 binnen. Man man man, wat een machine. Hij heeft zelfs de stiksels in het zadel goudkleurig laten maken, gewoon omdat het kan. 6 maagdelijke kilometers erop
Het ergelijke is dat zijn vriendin een AT heeft, brandschoon met 30k op de teller. Of ik um kopen wil.. altijd als ik geen ¤'s heb kom ik zoiets tegen.![]()
Ja i know. Het knaagt aan mij. Ik wil um hebben! Helemaal omdat mijn alp toch wel het einde nadert zoals je gemerkt hebt afgelopen zondag..toch moet ik er nog minimaal een jaar mee sturenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kwam je vorige maand ook al een keer tegen.
Ik denk dat Deka iets zuiniger is met zijn alpquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:49 schreef KneusTeun het volgende:
Alpjes kunnen niet kapot toch? die lopen toch rustig 100.000.000 op het klokje?
Die zijn toch perfect?
OF HEEFT DEKA MISSCHIEN GELOGEN?
moet die at kosten? Zoek nog een pekel fietsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:41 schreef Gummiebeer het volgende:
Mijn oom heeft zijn GS1200 Adventure 2014 binnen. Man man man, wat een machine. Hij heeft zelfs de stiksels in het zadel goudkleurig laten maken, gewoon omdat het kan. 6 maagdelijke kilometers erop
Het ergelijke is dat zijn vriendin een AT heeft, brandschoon met 30k op de teller. Of ik um kopen wil.. altijd als ik geen ¤'s heb kom ik zoiets tegen.![]()
¤3.000quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moet die at kosten? Zoek nog een pekel fiets
een at mocht ook van Anne geloof ikquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:55 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
SD gaat straks aan de alp, als ik Anne mag geloven.
ook een stuk veiliger voor SD
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:50 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik denk dat Deka iets zuiniger is met zijn alp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |