Mwehehe, nee hoor. Gang is allesquote:Op maandag 17 maart 2014 17:27 schreef Gummiebeer het volgende:
Och,och. Hebben we weer zo'n 25kw'er..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
Op een slome fiets moet je het leren Neroquote:Op maandag 17 maart 2014 17:50 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Mwehehe, nee hoor. Gang is allesKreeg hem zondag maar met moeite boven de 140 km/u door de tegenwind. Beetje jammer.
Eens, ik had hiervoor 54kw. 35kw ftw!quote:Op maandag 17 maart 2014 16:49 schreef Salatrel het volgende:
Ik had hiervoor een fiets met 72kw maar met de 35kw van de xt heb ik veel meer plezier
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerdquote:Op maandag 17 maart 2014 17:51 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Op een slome fiets moet je het leren Nero
Daarom rijd ik al 10 jaar met 50pkquote:Op maandag 17 maart 2014 17:55 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:50 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Mwehehe, nee hoor. Gang is allesKreeg hem zondag maar met moeite boven de 140 km/u door de tegenwind. Beetje jammer.
Daarom geen snelweg, maar dijkjes rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:50 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Alleen effe de taartschep eraf en akkra eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die taartschep valt nog mee vergeleken met dat ding wat ik er gisteren afgehaald hebquote:Op maandag 17 maart 2014 18:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alleen effe de taartschep eraf en akkra erop
Bandit wordt zoveel mooier zonder die taartschepquote:Op maandag 17 maart 2014 18:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die taartschep valt nog mee vergeleken met dat ding wat ik er gisteren afgehaald heb
Ik wacht nog steeds op foto'squote:Op maandag 17 maart 2014 18:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die taartschep valt nog mee vergeleken met dat ding wat ik er gisteren afgehaald heb
Hij is alweer bijna opgeknapt johquote:Op maandag 17 maart 2014 17:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik weet nog wel een CB1300... wel een opknappertje
En hoe gaat het met de lichamelijke schade?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij is alweer bijna opgeknapt joh. Nieuw stuurtje en de originele spiegels zitten er alweer op.
Originele uitlaat ligt al klaar. Nu de rest van de onderdelen nog zien te vinden..
Maar deze gaat in ieder geval heel veel sneller rijklaar zijn dan de GTR.
En zodra dat inderdaad zo is, hoop ik dat ie op Marktplaats gezet wordt.
en anders zet je hem er toch zelf opquote:Op maandag 17 maart 2014 20:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij is alweer bijna opgeknapt joh. Nieuw stuurtje en de originele spiegels zitten er alweer op.
Originele uitlaat ligt al klaar. Nu de rest van de onderdelen nog zien te vinden..
Maar deze gaat in ieder geval heel veel sneller rijklaar zijn dan de GTR.
En zodra dat inderdaad zo is, hoop ik dat ie op Marktplaats gezet wordt.
Met een beetje pijnstillers en niet teveel boven ooghoogte werken gaat het 'm goed afquote:Op maandag 17 maart 2014 20:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En hoe gaat het met de lichamelijke schade?
Hmmquote:Op maandag 17 maart 2014 20:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en anders zet je hem er toch zelf opgewoon die marktplaats reclame maar dan omgekeerd
Boh ja, nog ergerquote:
Whehe, het lijkt er inderdaad op dat het de standaard carterbescherming is.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:22 schreef Dekatria het volgende:
Heeft die laatste gast nou serieus gaatjes geboord in z'n plastic carterbescherming?
Niet dat ik weet. Die van mij zijn origineel allebei goudkleurig.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:31 schreef klawie het volgende:
Hoort dat bij honda je wielen in 2kleuren
Sd een borstel en velgenreiniger geven voor zijn verjaardag dan maarquote:Op maandag 17 maart 2014 20:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Die van mij zijn origineel allebei goudkleurig.
Maar op dit moment zijn ze meer zwart, dan goudkleurig.
Mijn velgen hoeven niet gepoetst te worden heur. Dat kan ik sowieso zelfquote:Op maandag 17 maart 2014 20:38 schreef klawie het volgende:
[..]
Sd een borstel en velgenreiniger geven voor zijn verjaardag dan maar
Maar er is daar dus geen rede voor zou bijna zeggen dat het yamaha is lol
Ja, dat heb ik ook steeds gedaan in de winter. Laat die zooi er maar op zitten, dan roest het nietquote:Op maandag 17 maart 2014 20:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn velgen hoeven niet gepoetst te worden heur. Dat kan ik sowieso zelf.
Maar op deze manier gaan ze tenminste niet roesten.
Klinkt bekendquote:Op maandag 17 maart 2014 20:34 schreef Anne het volgende:
Niet dat ik weet. Die van mij zijn origineel allebei goudkleurig.
Maar op dit moment zijn ze meer zwart, dan goudkleurig.
Ik hoop dat gewoon nooit te hoevenquote:Op maandag 17 maart 2014 20:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook steeds gedaan in de winter. Laat die zooi er maar op zitten, dan roest het niet
Goddomme wat had ik daar een spijt van toen ik twee weken terug het frame moest ontvetten om het te spuiten
Ja, die dingen rotten nogal snel. Die van mij zijn ook rot.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:34 schreef Nero22 het volgende:
Komt omdat die voorste al eens vervangen is omdat ie doorgeroest was.
Heb ik van horen zeggen.![]()
Leuk ding, maar zo'n caferacer lijkt me moeilijk te verkopen na het motorseizoenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:25 schreef KneusTeun het volgende:
iemand heeft interesse in een ruil voor mijn XTZ.
http://www.motor-forum.nl(...)ecial-caferacer.html
vind hem erg tof! maar weet niet of ik zonder zand kan. Zou hem na de zomer dan denk ik weer wegdoen om iets all roads terug te kopen.
Zag voorbij komen, maar lijkt me zo schooierig om daar voor in te schrijven.quote:
"koffie staat klaar"quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Zag voorbij komen, maar lijkt me zo schooierig om daar voor in te schrijven.
Kom je daar aan rijd je rondje ga je weer weg.
wat is er schooierig aan als ze je zelf uitnodigen om te komen kijken en proef te rijdenquote:
Ja aangezien je hem toch niet gaat kopen, maar ik ben niet zo bekend met proefritjes hoor. Dus geen ideequote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wat is er schooierig aan als ze je zelf uitnodigen om te komen kijken en proef te rijdendat ding staat er toch
misschien dat ik me dan wel is inschrijf, lijkt me wel tof om op zo'n fiets is te rijden! en is hier praktisch om de hoek.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:13 schreef Salatrel het volgende:
toen ik de 10 ging kopen moest het demomodel speciaal van de importeur naar hans van wijk getransporteerd worden... zou pas schooierig zijn geweest als ik ze al die moeite had laten doen als ik niet eens aanschaf in overweging had
Vooral de reactie van automobilisten vind ik mooi danquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:13 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vanmorgen met de motor naar het werk geweest.
Op het industrieterrein is door werkzaamheden een kruispunt afgesloten (50meter ofzo) voor gemotoriseerd verkeer. Zou eigenlijk een omweg van 1,5km moeten maken.
Laat het fietspad nou wel gewoon geopend zijn.![]()
![]()
Die reactie van de fietsers
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:13 schreef Sjoerd102 het volgende:
Op het industrieterrein is door werkzaamheden een kruispunt afgesloten (50meter ofzo) voor gemotoriseerd verkeer. Zou eigenlijk een omweg van 1,5km moeten maken.
![]()
Hoe zit dat nou ook alweer, je mag toch niet rijden op een fietspad met doorgetrokken streep maar wel langzaam rijden op een fietspad met onderbroken streep?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vooral de reactie van automobilisten vind ik mooi dan![]()
![]()
in Rotterdam ligt op de groenstrook van een trambaan nog een geul maat 130/80/17 die daar om 04:00 op onverklaarbare wijze is verschenenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:13 schreef Sjoerd102 het volgende:
![]()
Onderbroken streep is een suggestie strook geloof ik. Mag je op rijden. Blik op de Weg heeft er eens een stukje over gehad, zoek ff op YouTube.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Hoe zit dat nou ook alweer, je mag toch niet rijden op een fietspad met doorgetrokken streep maar wel langzaam rijden op een fietspad met onderbroken streep?
Parkeren jullie de motor ook wel eens in een parkeergarage trouwens?
Met de 125 versie hebben ze het voor mij toch moeilijk gemaakt deze motor vet te vindenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 10:46 schreef Lamabal het volgende:
Dit vind ik zo'n uber geile motor he![]()
[ afbeelding ]
Ging over dit stukje:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:29 schreef BlackLining het volgende:
suggestie strook geloof ik. Mag je op rijden. Blik op de
Daar mag je dus niet over het fietspad, want doorgetrokken streep.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:54 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Ging over dit stukje:
http://goo.gl/maps/tB2sW
Tsja soms moet je even de regels overtreden:
Wildplassen mag ook niet.
Wildplassen niet, maar dat is plassen binnen de bebouwde kom. Dit verschilt per gemeente.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:54 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Ging over dit stukje:
http://goo.gl/maps/tB2sW
Tsja soms moet je even de regels overtreden:
Wildplassen mag ook niet.
Neen, die is inderdaad niet mooiquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Met de 125 versie hebben ze het voor mij toch moeilijk gemaakt deze motor vet te vinden![]()
[ afbeelding ]
Paar dagen geleden stond het ineens muurvast op een N-weg ergens in de achterhoek. Paar meter ernaast lag een fietspad, dus vrolijk langs alle auto's gereden. Bleken ze de weg afgezet te hebben ivm snoeiwekzaamheden. Dus ik kom eraan gereden, vraag even aan de verkeersregelaar of het ok is als ik er langs rij, hij pakt zijn portofoontje': Hey, Henk, er komt zo een motorrijder aan over het fietspad' en lekker door kunnen rijden dus. Toen keken de automobilisten ook niet heel vrolijk. Zag er ook niet naar uit alsof ze snel hun weg konden vervolgen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 11:13 schreef Sjoerd102 het volgende:
![]()
Klopt, voorrangsweg wordt veel te vaak genegeerdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:37 schreef mjan het volgende:
[..]
Paar dagen geleden stond het ineens muurvast op een N-weg ergens in de achterhoek. Paar meter ernaast lag een fietspad, dus vrolijk langs alle auto's gereden. Bleken ze de weg afgezet te hebben ivm snoeiwekzaamheden. Dus ik kom eraan gereden, vraag even aan de verkeersregelaar of het ok is als ik er langs rij, hij pakt zijn portofoontje': Hey, Henk, er komt zo een motorrijder aan over het fietspad' en lekker door kunnen rijden dus. Toen keken de automobilisten ook niet heel vrolijk. Zag er ook niet naar uit alsof ze snel hun weg konden vervolgen.![]()
![]()
Wat is dat trouwens dat mensen het idee van een afbuigende voorrangsweg ineens niet meer lijken te snappen? Vorige week bijna van m'n sokken gereden (scheelde echt <20cm, adrenalinekick voor die dag wel weer gehad) en net kon ik een halve minuut kijken naar een man die wilde 'afslaan' - voorrangsweg volgen dus - en plots stopte om mij voor te laten gaan...
Op dat soort plekken gebruik ik voor de zekerheid maar gewoon m'n richtingaanwijzer, ondanks dat dat niet zou hoeven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:37 schreef mjan het volgende:
Wat is dat trouwens dat mensen het idee van een afbuigende voorrangsweg ineens niet meer lijken te snappen? Vorige week bijna van m'n sokken gereden (scheelde echt <20cm, adrenalinekick voor die dag wel weer gehad)
RAW stond ook aan, precies om verwarring te voorkomen...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:10 schreef mstx het volgende:
[..]
Op dat soort plekken gebruik ik voor de zekerheid maar gewoon m'n richtingaanwijzer, ondanks dat dat niet zou hoeven.
Daarmee creeer je juist verwarring. Het blijven lastige situaties wel.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:23 schreef mjan het volgende:
[..]
RAW stond ook aan, precies om verwarring te voorkomen...
raw?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:23 schreef mjan het volgende:
[..]
RAW stond ook aan, precies om verwarring te voorkomen...
Whut? Als ik op een kruispunt waarbij de voorrang naar links afbuigt richting naar links aangeef dan creëer IK verwarring? Ik zie het niet helemaal denk ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:31 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Daarmee creeer je juist verwarring. Het blijven lastige situaties wel.
Mij is het wel zo geleerd ja. Al kan dat op zich ook weer verwarring geven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:40 schreef mjan het volgende:
[..]
Whut? Als ik op een kruispunt waarbij de voorrang naar links afbuigt richting naar links aangeef dan creëer IK verwarring? Ik zie het niet helemaal denk ik.
Hes in zuidoost?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:06 schreef Nero22 het volgende:
Ik rijd hier in Amsterdam ook wel eens honderd meter over het fietspad om mijn brommert voor de school te kunnen parkeren. Motor draait dan stationair in de 2e versnelling en dat is nog onder wandeltempo.
Spam![]()
PTA / De 9e Motorrijders New/Oldbierit! #21
Poll toegevoegd voor de voorjaarsrit
Nop, Hoge Hotelschool aan het Rembrandtpark. Naast het Ramada Hotelquote:
Verwarring voor de koekblikkers. Die zien een knippertje en gaan er dan vanuit dat je rechts afslaat, ongeacht dat het knippertje naar links uitstaat. Kan jij ook niks aan doen, dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:40 schreef mjan het volgende:
[..]
Whut? Als ik op een kruispunt waarbij de voorrang naar links afbuigt richting naar links aangeef dan creëer IK verwarring? Ik zie het niet helemaal denk ik.
Stomme mensen in blik ook altijd!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:27 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Verwarring voor de koekblikkers. Die zien een knippertje en gaan er dan vanuit dat je rechts afslaat, ongeacht dat het knippertje naar links uitstaat. Kan jij ook niks aan doen, dat zeg ik ook niet.
Edit: knippertje is eigenlijk niet eens nodig want je rijdt in principe rechtdoor. Niet voor niks zakken veel mensen bij deze vraag op het CBR examen.
Import hoeft niet erg te zijn. Maar verdorie, wat een prijzen zeg pff. Zijn die Gixxers altijd zo duur?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:56 schreef stoeltafel het volgende:
Vanavond ga ik kijken voor een Gixxer uit 2006 en volgens mij is die geimporteerd.
Kenteken is MX-RF-35
Zo ja, is dit erg? Zouden jullie direct afzien van de motor?
Dit is de advertentie http://link.marktplaats.nl/m789294794
Haha voor ¤5200 heb ik drie motoren staanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Import hoeft niet erg te zijn. Maar verdorie, wat een prijzen zeg pff. Zijn die Gixxers altijd zo duur?
Precies, leuke Honda CBR600 uit 2000 oid, kost de helft. Uit jaren 90 nog weer minder, en goed spul.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:32 schreef KneusTeun het volgende:
voor 5200 als eerste motor wel duur geintje, zou ik eerst 1 van 1500,- kapot rijden.
Ja, check MP. Deze is nog scherp geprijsd. Straks kijken. Verder is dit mijn droommotor. Heb ook gekeken naar goedkope motoren maar dat vond ik zo lelijk. Motoren zijn redelijk waarde vast als ik de prijzen zo kijk. Beter het geld in een motor dan op de rekening:)quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Import hoeft niet erg te zijn. Maar verdorie, wat een prijzen zeg pff. Zijn die Gixxers altijd zo duur?
Is wel een gangbare prijsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Motoren zijn niet echt waardevast, want je blijft er wel behoorlijk veel geld in gooien, en die gixxer is over 3a 4 jaar denk ik 50% gezakt in prijs.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:53 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Ja, check MP. Deze is nog scherp geprijsd. Straks kijken. Verder is dit mijn droommotor. Heb ook gekeken naar goedkope motoren maar dat vond ik zo lelijk. Motoren zijn redelijk waarde vast als ik de prijzen zo kijk. Beter het geld in een motor dan op de rekening:)
Wel met lege kisten dan he?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:31 schreef Gummiebeer het volgende:
Als ik goed in de slappe was hang komt er ook een GS1200
Kwam je vorige maand ook al een keer tegen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:41 schreef Gummiebeer het volgende:
Mijn oom heeft zijn GS1200 Adventure 2014 binnen. Man man man, wat een machine. Hij heeft zelfs de stiksels in het zadel goudkleurig laten maken, gewoon omdat het kan. 6 maagdelijke kilometers erop
Het ergelijke is dat zijn vriendin een AT heeft, brandschoon met 30k op de teller. Of ik um kopen wil.. altijd als ik geen ¤'s heb kom ik zoiets tegen.![]()
Ja i know. Het knaagt aan mij. Ik wil um hebben! Helemaal omdat mijn alp toch wel het einde nadert zoals je gemerkt hebt afgelopen zondag..toch moet ik er nog minimaal een jaar mee sturenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kwam je vorige maand ook al een keer tegen.
Ik denk dat Deka iets zuiniger is met zijn alpquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:49 schreef KneusTeun het volgende:
Alpjes kunnen niet kapot toch? die lopen toch rustig 100.000.000 op het klokje?
Die zijn toch perfect?
OF HEEFT DEKA MISSCHIEN GELOGEN?
moet die at kosten? Zoek nog een pekel fietsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:41 schreef Gummiebeer het volgende:
Mijn oom heeft zijn GS1200 Adventure 2014 binnen. Man man man, wat een machine. Hij heeft zelfs de stiksels in het zadel goudkleurig laten maken, gewoon omdat het kan. 6 maagdelijke kilometers erop
Het ergelijke is dat zijn vriendin een AT heeft, brandschoon met 30k op de teller. Of ik um kopen wil.. altijd als ik geen ¤'s heb kom ik zoiets tegen.![]()
¤3.000quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:50 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moet die at kosten? Zoek nog een pekel fiets
een at mocht ook van Anne geloof ikquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:55 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
SD gaat straks aan de alp, als ik Anne mag geloven.
ook een stuk veiliger voor SD
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:50 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik denk dat Deka iets zuiniger is met zijn alp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |