Mwehehe, nee hoor. Gang is allesquote:Op maandag 17 maart 2014 17:27 schreef Gummiebeer het volgende:
Och,och. Hebben we weer zo'n 25kw'er..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
Op een slome fiets moet je het leren Neroquote:Op maandag 17 maart 2014 17:50 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Mwehehe, nee hoor. Gang is allesKreeg hem zondag maar met moeite boven de 140 km/u door de tegenwind. Beetje jammer.
Eens, ik had hiervoor 54kw. 35kw ftw!quote:Op maandag 17 maart 2014 16:49 schreef Salatrel het volgende:
Ik had hiervoor een fiets met 72kw maar met de 35kw van de xt heb ik veel meer plezier
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerdquote:Op maandag 17 maart 2014 17:51 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Op een slome fiets moet je het leren Nero
Daarom rijd ik al 10 jaar met 50pkquote:Op maandag 17 maart 2014 17:55 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:50 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Mwehehe, nee hoor. Gang is allesKreeg hem zondag maar met moeite boven de 140 km/u door de tegenwind. Beetje jammer.
Daarom geen snelweg, maar dijkjes rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op maandag 17 maart 2014 17:50 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Alleen effe de taartschep eraf en akkra eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die taartschep valt nog mee vergeleken met dat ding wat ik er gisteren afgehaald hebquote:Op maandag 17 maart 2014 18:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alleen effe de taartschep eraf en akkra erop
Bandit wordt zoveel mooier zonder die taartschepquote:Op maandag 17 maart 2014 18:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die taartschep valt nog mee vergeleken met dat ding wat ik er gisteren afgehaald heb
Ik wacht nog steeds op foto'squote:Op maandag 17 maart 2014 18:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die taartschep valt nog mee vergeleken met dat ding wat ik er gisteren afgehaald heb
Hij is alweer bijna opgeknapt johquote:Op maandag 17 maart 2014 17:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik weet nog wel een CB1300... wel een opknappertje
En hoe gaat het met de lichamelijke schade?quote:Op maandag 17 maart 2014 20:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij is alweer bijna opgeknapt joh. Nieuw stuurtje en de originele spiegels zitten er alweer op.
Originele uitlaat ligt al klaar. Nu de rest van de onderdelen nog zien te vinden..
Maar deze gaat in ieder geval heel veel sneller rijklaar zijn dan de GTR.
En zodra dat inderdaad zo is, hoop ik dat ie op Marktplaats gezet wordt.
en anders zet je hem er toch zelf opquote:Op maandag 17 maart 2014 20:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij is alweer bijna opgeknapt joh. Nieuw stuurtje en de originele spiegels zitten er alweer op.
Originele uitlaat ligt al klaar. Nu de rest van de onderdelen nog zien te vinden..
Maar deze gaat in ieder geval heel veel sneller rijklaar zijn dan de GTR.
En zodra dat inderdaad zo is, hoop ik dat ie op Marktplaats gezet wordt.
Met een beetje pijnstillers en niet teveel boven ooghoogte werken gaat het 'm goed afquote:Op maandag 17 maart 2014 20:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En hoe gaat het met de lichamelijke schade?
Hmmquote:Op maandag 17 maart 2014 20:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en anders zet je hem er toch zelf opgewoon die marktplaats reclame maar dan omgekeerd
Boh ja, nog ergerquote:
Whehe, het lijkt er inderdaad op dat het de standaard carterbescherming is.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:22 schreef Dekatria het volgende:
Heeft die laatste gast nou serieus gaatjes geboord in z'n plastic carterbescherming?
Niet dat ik weet. Die van mij zijn origineel allebei goudkleurig.quote:Op maandag 17 maart 2014 20:31 schreef klawie het volgende:
Hoort dat bij honda je wielen in 2kleuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |