Topquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Materiaal maakt alleen wat uit voor het gewicht, verder gewoon kiezen wat je mooi vindt
carbon maar titanium is beter beide zijn overigens asn de prijs.quote:
Dat gewicht boeit geen kut. Gaat om grammen.quote:
minder km's lijkt me zeker een straks plan. 88k op het frame, iets minder op het blokquote:Op donderdag 20 maart 2014 16:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
[..]
Juist, en dan de 2 cilinder. Bij Ten Kate stond ook nog een leuke VTR wie weet als die der volgend jaar nog staat.
Iets minder km's dan die vanuuh?
Hehe ja, corrigeren...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:44 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Hehe ja, corrigeren...Met zeven kleuren schijt in je onderbroek zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
50/50 azijn heet water doet het ook. Even laten weken in goede ontvetten als blue gold oid en klaar.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:11 schreef 1517 het volgende:
Iemand ervaring met ultrasoon carburateurs reinigen?
Ik heb onlangs een Keihin FCR carb gekocht en een vriend van me heeft een ultrasoon.
Leek me verstandig om hem eerst even te ultrasoon te reinigen voordat ik hem ga installeren op mijn fiets.
Nu is mijn vraag welke vloeistoffen mix is aan te raden? Ben zelf een groot fan van azijn, maar tast dit niet de plastic delen aan?
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 11:44 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Hehe ja, corrigeren...BweheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er reed zeker niet toevallig iemand met een GoPro achter je, of wel?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Nait soez'n, deurbroez'n!quote:Op vrijdag 21 maart 2014 12:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
Straks mijn motor ophalen...... maar het is kutweer
Ènige waar ik tegenwoordig nog kom is Goedhart in Bodegraven. Maar dat is meer mijn regio dan de jouwe denk ikquote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:22 schreef Den_Haag het volgende:
Stinkie, nog tips voor goede motorzaken in de regio?
Ik kreeg alleen een sleutelhanger de vorige keerquote:
quote:
Welke regio?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 13:22 schreef Den_Haag het volgende:
Stinkie, nog tips voor goede motorzaken in de regio?
Kijk eens naar de username, en doe een gokquote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kijk eens naar de username, en doe een gok
quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:24 schreef pindaplukker het volgende:
Net sollicitatie gehad bij een motorzaak.
Zegt die beste man opeens: "Verkoop mij deze pen"
ik zo: Nou toevallig heb ik net de film The wolf of wallstreet gezien, en u denk ik ook, dus wat mij betreft slaan we dit over![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |