300 geloof ik, maar die moest wel gereviseerd worden en lekte aan alle kanten geloof ik.quote:Op donderdag 20 maart 2014 10:11 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hoeveel kreeg je voor die van jou?
Ben eigenlijk op zoek naar een naked of XT660 achtig. Wat hoger en groter. Zit nu toch te oncomfortabel.
Wat denk je dat ik voor die van mij kan krijgen? Dynojet stage 1 kit incl nieuwe gasnaalden, wave discs en reserve blok met drijfstanglagerprobleem.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
300 geloof ik, maar die moest wel gereviseerd worden en lekte aan alle kanten geloof ik.
Tot 100km/h relaxed, tot 140km/h prima te doen en daarboven moet je je goed vasthouden (top ligt rond de 160-170 ofzo).quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:04 schreef Sloggi het volgende:
XT is een eenpitter toch? Hoe rijdt dat ding op de snelweg?
Een beetje te vergelijken met een Alp dus? Ik heb altijd begrepen dat eencilinders nogal beginnen te trillen boven de pak 'm beet 100 per uur.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:07 schreef mstx het volgende:
[..]
Tot 100km/h relaxed, tot 140km/h prima te doen en daarboven moet je je goed vasthouden (top ligt rond de 160-170 ofzo).
Dat is er eentje met vermogen... misschien iets voor SD als vervanging van de CBquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:47 schreef mstx het volgende:
Iemand nog een nieuwe motor hebben?
http://www.motor-forum.nl/motorshopper/advertentie/40393/1
Nou op de snelweg zijn de spiegels wel vrij waardeloos omdat je door het trillen alleen een waas ziet.quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een beetje te vergelijken met een Alp dus? Ik heb altijd begrepen dat eencilinders nogal beginnen te trillen boven de pak 'm beet 100 per uur.
Valt me tegen dat nog niemand gevraagd heeft of die ook op 25kW kan.quote:Op donderdag 20 maart 2014 13:47 schreef mstx het volgende:
Binnenkort maar eens wat proefritjes makenquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:07 schreef mstx het volgende:
[..]
Tot 100km/h relaxed, tot 140km/h prima te doen en daarboven moet je je goed vasthouden (top ligt rond de 160-170 ofzo).
Holy shitquote:Op donderdag 20 maart 2014 13:47 schreef mstx het volgende:
Een duizend+ naked dan'? Lekker recht op?quote:Op donderdag 20 maart 2014 14:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Binnenkort maar eens wat proefritjes maken
Jammer als het wat minder hard rijdt maar ik word helemaal gek van de slechte zitpositie. Ben gewoon te groot voor een racer.
XJR1300quote:Op donderdag 20 maart 2014 16:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Een duizend+ naked dan'? Lekker recht op?
quote:
Juist, en dan de 2 cilinder. Bij Ten Kate stond ook nog een leuke VTR wie weet als die der volgend jaar nog staat.quote:
Mhe pluur ook altijd azijn in de wasmachine voor de kalk, gewoon goed afspoelen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:11 schreef 1517 het volgende:
Iemand ervaring met ultrasoon carburateurs reinigen?
Ik heb onlangs een Keihin FCR carb gekocht en een vriend van me heeft een ultrasoon.
Leek me verstandig om hem eerst even te ultrasoon te reinigen voordat ik hem ga installeren op mijn fiets.
Nu is mijn vraag welke vloeistoffen mix is aan te raden? Ben zelf een groot fan van azijn, maar tast dit niet de plastic delen aan?
De plastic delen moet je sowieso uit halen als ultrasoon gaat reinigen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 17:11 schreef 1517 het volgende:
Iemand ervaring met ultrasoon carburateurs reinigen?
Ik heb onlangs een Keihin FCR carb gekocht en een vriend van me heeft een ultrasoon.
Leek me verstandig om hem eerst even te ultrasoon te reinigen voordat ik hem ga installeren op mijn fiets.
Nu is mijn vraag welke vloeistoffen mix is aan te raden? Ben zelf een groot fan van azijn, maar tast dit niet de plastic delen aan?
Wat hebbie dan?quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:59 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Voorlopig wordt het niet rijden voor mij. Operatie gehad met complicaties..
De komende 3 maanden revalidatie.. Jeej
![]()
* weethetevennietmeer kijkt naar buiten en ziet het prachtige zonnetje
Materiaal maakt alleen wat uit voor het gewicht, verder gewoon kiezen wat je mooi vindtquote:Op donderdag 20 maart 2014 20:58 schreef Yreal het volgende:
Zit een beetje dempers te loeren. Maken vorm en materiaal nou werkelijk nog iets uit (op een 500) of is het gewoon kiezen wat je mooi vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |