Dit! Wat een bazen motor zeg, echt heel vet. Er bestaan zoveel mooie motoren. Zijn er eigenlijk hier mensen met meerdere motoren?quote:
Lees opquote:Op woensdag 19 maart 2014 08:49 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dit! Wat een bazen motor zeg, echt heel vet. Er bestaan zoveel mooie motoren. Zijn er eigenlijk hier mensen met meerdere motoren?
Ik zie wel eens wat onderdelen in de berm liggen, maar een complete fiets eigenlijk nooit nee..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:14 schreef Dekatria het volgende:
Zag overigens de afgelopen 2 weken zowaar 2 XT1200's in het wild. Eén in het wit, de ander in het geel.
Die dingen zie je anders nooit.
Hij vliegt er wel gaaf vanafquote:Op woensdag 19 maart 2014 09:48 schreef stoeltafel het volgende:
http://www.wired.com/autopia/2014/02/mulholland-the-snake/
Check de tweede video, tering man, je zou die fietser zijn.
Waarom stuurt de motorrijder niet langs de fietsers? Vrij apart dit.
Heengaan waar ie naar kijkt. Niet geleerd?quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:48 schreef stoeltafel het volgende:
Target fixation. Doe je verrassend genoeg heul weinig aan en is tevens misschien wel de grootste oorzaak van eenzijdige motorongelukken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:48 schreef stoeltafel het volgende:
Ik! Al komen ze samen misschien net tot 1 acceptabele motor...quote:Op woensdag 19 maart 2014 08:49 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Dit! Wat een bazen motor zeg, echt heel vet. Er bestaan zoveel mooie motoren. Zijn er eigenlijk hier mensen met meerdere motoren?
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 09:48 schreef stoeltafel het volgende:
Aan je post te lezen snap je nog niet wat target fixation inhoudt, niet zomaar ver vooruit kijken maar kijken waar je héén wil. Als je kijkt waar je juist niet heen wil, zoals die fietsers of de enige boom die in een straal van een kilometer te vinden is, rij je er juist naartoe. Zo kwam ik 2 jaar terug bijna in de Amstel terechtquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:28 schreef stoeltafel het volgende:
Eens, altijd zo ver mogelijk vooruit kijken. In het begin met lessen ook zulke foutjes gemaakt maar dit is wel een hele beruchte weg, enorm veel ongelukken.
Dat is toch eigenlijk wel maf :p Heb het zelf ook wel eens gehad, keek per ongeluk naar de stoep en nam toen de bocht veel te krapquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:56 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Aan je post te lezen snap je nog niet wat target fixation inhoudt, niet zomaar ver vooruit kijken maar kijken waar je héén wil. Als je kijkt waar je juist niet heen wil, zoals die fietsers of de enige boom die in een straal van een kilometer te vinden is, rij je er juist naartoe. Zo kwam ik 2 jaar terug bijna in de Amstel terecht![]()
Nou ja, maf is het niet zo zeer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:08 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk wel maf :p Heb het zelf ook wel eens gehad, keek per ongeluk naar de stoep en nam toen de bocht veel te krap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Reed ze wel een beetje hard dan?quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:09 schreef stinkie het volgende:
Ik keek gisteren nog naar een lekker wijf.
En toen nam ik haar
Fix gewoon even een ART5 slot en maak die vast aan een grondanker. Kost 100 euro en dat nemen ze niet zomaar even meequote:Op woensdag 19 maart 2014 12:53 schreef stoeltafel het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren dus gekeken voor mijn eerste motor en alles zag er goed uit. Twee nieuwe banden, accu net vervangen, factuur erbij. Verder aardige jongen. Alleen toen ik aan kwam begon het keihard te rennen dus nog geen proefrit gemaakt. Kleine aanbetaling gedaan. Over twee weken rijden en dan direct mee nemen mits alles goed is. Wil vind ik de valdoppen erg groot maar dat moet blijkbaar. Het eerste jaar laat ik ze sowieso zitten. Achterzit en stepjes zjn eraf gehaald, veel mooier zo.
Net even gekeken voor de verzekering. Standaard verzekering is 17e en met diestal erbij nog eens 17e alleen vraag ik me af of het nodig is. De motor staat in een garage, heb een stuurslot en schijfslot. In de garage staan 4 motoren, is gelukkig nog niks gebeurt. Je kan er niet in zonder pasje, klinkt veilig. Alleen het zou toch gebeuren als ze de gixxer mee nemen, dat wordt dan
Heb nu een ART4 erbij, zo'n fel geel schijfslot. Goeie tip van jou maar heb een huurwoning dus mag helaas niks doen in de gedeelde garage.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:57 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Fix gewoon even een ART5 slot en maak die vast aan een grondanker. Kost 100 euro en dat nemen ze niet zomaar even mee
GPS tracker is ook maar 50 euro trouwens.. En dan heb je ook een alarm erop enz
Hm... Dan is een GPS nog wel een leuke optie, meestal als ze hem jatten dan heb je het wel gauw door en dan is de GPS ook nog wel aan. Moet je wel regelmatig rijden of hem aan een lader zetten want dat ding vraagt wel een beetje stroom van je accu.quote:Op woensdag 19 maart 2014 13:01 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Heb nu een ART4 erbij, zo'n fel geel schijfslot. Goeie tip van jou maar heb een huurwoning dus mag helaas niks doen in de gedeelde garage.
Koop dan gewoon geen slot, scheelt je weer ¤100 en als ze hem willen jatten lukt het ze toch wel. De kruimeldieven worden al afgeschrikt door garage+stuurslot+schijfremslot, de pro's boeit dat niet en een extra ART5-slot is voor hen ook nauwelijks een belemmering.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:57 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Fix gewoon even een ART5 slot en maak die vast aan een grondanker. Kost 100 euro en dat nemen ze niet zomaar even mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |