Ik heb maar 2 km voordat ik mijn motor de snelweg op breng. Beetje jammer, want de temperatuurmeter komt ook nauwelijks in beweging. Alleen als ik even stil sta op de parkeerplaats loopt 'ie op tot halverwege.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Standaard is toch gewoon 10/15 km rustig warm rijden dan blazen.
In de winter maak er maar vooral met de auto denk ik, omdat de blower vaak meteen op 25 gaat maar 20 km van
my 2 cents
Ja met 25kw is dat wel lastig, dan moet je wel vol gas geven anders kom je niet vooruitquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:56 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 km voordat ik mijn motor de snelweg op breng. Beetje jammer, want de temperatuurmeter komt ook nauwelijks in beweging. Alleen als ik even stil sta op de parkeerplaats loopt 'ie op tot halverwege.
Daar is toch ook niks mee? Je kunt wel gewoon rijden.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:56 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 km voordat ik mijn motor de snelweg op breng. Beetje jammer, want de temperatuurmeter komt ook nauwelijks in beweging. Alleen als ik even stil sta op de parkeerplaats loopt 'ie op tot halverwege.
Ja want kleiner.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:48 schreef Sloggi het volgende:
Naar aanleiding van dit topic vroeg ik me iets af: is het blok van een motor sneller warm dan dat van een auto? Ik denk van wel (minder olie dus de omloopsnelheid is groter en alle olie is sneller warm)?
Je hebt ook goedkope bmw'squote:Op woensdag 19 maart 2014 22:00 schreef Erasmo het volgende:
Als ik het geld had had ik trouwens ook een BMW gereden
Aardig pekelfietsjequote:Op woensdag 19 maart 2014 22:19 schreef Vrieskist het volgende:
Warmrijden, 5 minuten richting snelweg en dan moet 'ie toch gewoon aan 't werk hoor
[..]
Je hebt ook goedkope bmw's
Lekkere toerbuffel, de K1100's zijn ook al redelijk betaalbaar, toch weer stukje nieuwerquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Aardig pekelfietsje
Als de Deauville versleten is komt er wellicht een K100LT voor in de plaats
Ook mooi ja. Doe 2x per week 250-350km op de motor dus een lekkere toermotor is een must. Voordeel van de Deauville is dat ie redelijk smal is en je hem nog door kleine gaatjes kan drukken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:36 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Lekkere toerbuffel, de K1100's zijn ook al redelijk betaalbaar, toch weer stukje nieuwer
Ach, die afstanden deed ik op de Bandit ook, zonder kuipruitje en tot ver onder het vriespuntquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ook mooi ja. Doe 2x per week 250-350km op de motor dus een lekkere toermotor is een must. Voordeel van de Deauville is dat ie redelijk smal is en je hem nog door kleine gaatjes kan drukken.
Lockbond werkt ook prima en hebben ze overalquote:Op donderdag 20 maart 2014 08:55 schreef mstx het volgende:
Nou Dekatria, er zit toch een kern van waarheid in je Yamaha-opmerkingen. Ik ben het eerste moertje al verloren en heb gisteren al iets met tie-wraps moeten borgen.
De knipperlichten zitten er nog wel op
* mstx gaat een flesje loctite bestellen
Ik zie idd dat ze dat bij de lokale dhz-zaak hebbenquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:14 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Lockbond werkt ook prima en hebben ze overal
mijn oom gebruikt het altijd, zal wel goed zijn :pquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik zie idd dat ze dat bij de lokale dhz-zaak hebben![]()
Goede ervaringen mee?
wat voor moertje?quote:Op donderdag 20 maart 2014 08:55 schreef mstx het volgende:
Ik ben het eerste moertje al verloren en heb gisteren al iets met tie-wraps moeten borgen.
Van de Osco. De plakkertjes waarmee het slangetje vastzat trilden ook los waardoor het slangetje tegen het wiel aan kwam en er een gat in werd geschuurd.quote:
Vanochtend niet, vanmiddag voering uit de jas denk ikquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:47 schreef Freezer het volgende:
Ik zie wel zon, maar of het nu al tijd voor de doorwaaijas is. Vanmiddag zeker wel.
uhuquote:Op donderdag 20 maart 2014 09:47 schreef Freezer het volgende:
Ik zie wel zon, maar of het nu al tijd voor de doorwaaijas is. Vanmiddag zeker wel.
Hoeveel kreeg je voor die van jou?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
fzr forum. Ik was de mijne in no-time kwijt. En de jouwe is in beduidend betere staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |