Watvoor banden heb jij eigenlijk standaard onder die motor zitten? Ik kan mij voorstellen dat van die off-road achtige banden niet lekker rijd op de weg...quote:Op zondag 23 maart 2014 15:58 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste 50km naar huis gereden nu, het lek is weg, en alles functioneert zoals het hoort
Mooie motor en vette uitlaat.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:39 schreef Scheringa het volgende:
Vandaag ook een motor gekocht!
Volgende week ophalen.
Het is een Yamaha FZ6 S2 Fazer geworden, vond het heel leuk rijden op dat ding
Nu ben ik vergeten zelf een foto te maken, dus jat ik hem maar even van de garage.
[ afbeelding ]
Hehehequote:
Doe die maar gewoon niet, MV F4-wannabe.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:39 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Thnx! maar ik ga die uitlaat wel vervangen voor een ander model (ooit).
Deze vind ik namelijk veel mooier
[ afbeelding ]
Heb er Metzeler Tourances onder nu, zijn voor zowel weg als daarnaast.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Watvoor banden heb jij eigenlijk standaard onder die motor zitten? Ik kan mij voorstellen dat van die off-road achtige banden niet lekker rijd op de weg...
die tourances hebben dan wel een grof uitziend profiel maar het zijn bepaald geen noppenbandenquote:Op zondag 23 maart 2014 16:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wel of niet nog een ritje op de motor voordat het donker wordt..
First world problems :p
[..]
Watvoor banden heb jij eigenlijk standaard onder die motor zitten? Ik kan mij voorstellen dat van die off-road achtige banden niet lekker rijd op de weg...
niks mis met die slagschepen. Gewoon samen mee over de vluchtstrook de file ontwijkenquote:Op zondag 23 maart 2014 15:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Sommige zijn best lollig. Die lui op die slagschepen echter absoluut niet.Net stonden we ieder stoplicht te lullen over hoe mooi de f800gs is
Ik niet, eigenlijk... maar dat komt puur omdat die mongolen ook de Utrechtse Baan af hebben geslotenquote:Op zondag 23 maart 2014 19:10 schreef Yreal het volgende:
Ik heb stiekem wel zin in het file rijden van de aankomende 2 dagen...
He, wat utrechtse baan dicht?quote:Op zondag 23 maart 2014 19:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik niet, eigenlijk... maar dat komt puur omdat die mongolen ook de Utrechtse Baan af hebben gesloten
Filerijden door de stad is echt kutter dan kut.
Dat dacht ik dus ook, totdat ik van de week het even controleerde.quote:
Trilt die barmount niet teveel? Ik vind het snelle kliksysteem fijner dan altijd het schroefdraad gebruiken. Noem me maar lui.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 18:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb de bar mount, een suction mount en dus nog een tripod. De schroefdraad is een standaard camera mount, dus je kan makkelijk standaard aftermarks mounts ervoor gebruiken
nucleaire flopquote:Op zondag 23 maart 2014 19:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, totdat ik van de week het even controleerde.
Dit wordt echt een clusterfuck van jewelste.
Vond het nogal schokkend dat de hele tekst van het akkoord al klaar is.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nucleaire flopze gaan echt helemaal niks bereiken daar.
De barmount gooi ik altijd een stuk schuimrubber tussen, dan is het prima te doen. Met die schroefdraad weet ik zeker dattie ook blijft zittenquote:Op zondag 23 maart 2014 19:19 schreef JK het volgende:
[..]
Trilt die barmount niet teveel? Ik vind het snelle kliksysteem fijner dan altijd het schroefdraad gebruiken. Noem me maar lui.ik had 'm op mijn fat gecko mini kunnen doen met schroefdraad, maar nu de suction cup gekocht. In 2 tellen klaar en draaien. Is ook een stuk lichter.
De tekst is al klaar inderdaad en ze gaan het zometeen alleen nog maar even toelichten.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vond het nogal schokkend dat de hele tekst van het akkoord al klaar is.
Die hele top is gewoon een excuus om een beetje te gaan straatracen en dan 's avonds in de zaal een potje te gaan zitten pokeren. Daarom heeft Poetin ook afgezegd, hij wordt 't winnen met zijn pokerface ook een beetje zat onderhand.quote:Op zondag 23 maart 2014 19:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nucleaire flopze gaan echt helemaal niks bereiken daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |