Ik kwam hem ook al tegen ja.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:07 schreef Maegrim het volgende:
According to Kawasaki's specifications, the engine should idle at 1300 (+/- 100) rpm.
Even bellen met je verzekering, je kan hem voorlopig in verzekering laten nemen vanaf die zaterdag.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:01 schreef stoeltafel het volgende:
Vraagje over de verzekering. Afgelopen dinsdag een motor bekeken en alles zag er goed uit alleen heb ik geen proefrit gemaakt door de keiharde regen. Nu ga ik de motor 5 april kopen. Maak eerst een proefrit en dan neem ik hem mee. Nu is het logisch dat ik eerst een verzekering afsluit maar wat als de proefrit niet goed gaat in de vorm, er is iets aan de hand? Vervalt de verzekering dan?
Top, zo ga ik het doen.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:47 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Even bellen met je verzekering, je kan hem voorlopig in verzekering laten nemen vanaf die zaterdag.
Als je hem niet koopt, vervalt de verzekering (even doorgeven op maandag). Indien je hem wel koopt maandags de meldcode doorgeven en dan is hij definitief verzekerd vanaf de afgelopen zaterdag dat je hem hebt gekocht.
Zo loop je geen risico van onverzekerd rijden.
Verkopersquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:57 schreef Dekatria het volgende:
Jezus man.
[..]
Ja, de groetendaar bel ik ook echt voor, debiel. Dan maar naar de concurrent
Zin om ervoor naar Gouda te rijden?quote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:57 schreef Dekatria het volgende:
Jezus man.
Net dus een kleine momentsleutel wezen halen (m'n huidige begint bij 28Nm, heb er voor de klepdeksel 1 nodig voor 10Nm), zelfs nog gebeld met de zaak in kwestie of'ie op voorraad was. Ja hoor, geen probleem.
Kom ik daar, poogt de verkoper me een andere momentsleutel in de maag te splitsen die 3 keer zo duur is, en zegt ook nog dat ik voor die bewuste sleutel gebeld had. Die andere had'ie dus niet op voorraad.
Ja, de groetendaar bel ik ook echt voor, debiel. Dan maar naar de concurrent
Wacht maar tot je een keer op je plaat gaatquote:
Breur ben ik ook geweest, hadden 'm niet op vorraad. Uiteindelijk bij Correct Bike & Boat eentje gevondenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 13:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zin om ervoor naar Gouda te rijden?
En je kunt ook Breur nog effe proberen, maar in principe heeft elke automaterialentoko die dingen ook gewoon liggen hoor.
En wat gaat er in de 2014 FOK!boetepot?quote:
Met de brander der bij,quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:47 schreef pindaplukker het volgende:
Iemand tips voor een voorwiel lager dat vast zit?
Ik krijg hem er niet uit getikt ( met een lange schroevendraaier van de andere kant naar buiten tikken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:52 schreef Erasmo het volgende:
¤0Da's een mooi bedrag inderdaad. SuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's funny
But not ha-ha funny.
quote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:52 schreef Erasmo het volgende:
¤0Gaat je niet lukken, je moet nooit harder gaan rijden als der een hulpwagen met sirene achter je rijdt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al een paar keer op wegmisbruikers/bodw geweest.
Ik had er in februari ook al twee te pakken op de A10 noord. Suffe boetes van 4km te hard na correctie, alles voor de veiligheidquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:41 schreef Nero22 het volgende:
[..]
En wat gaat er in de 2014 FOK!boetepot?![]()
Ik ben bang dat ik er binnenkort ook een (aantal) binnenkrijg. Ik kwam er laatst pas achter dat er op de A10 West bij Amsterdam ook trajectcontrole is.
Ligt eraan of je er van houdt om elke 500km olie te wisselen en elke 100km te tankenquote:Op zaterdag 22 maart 2014 15:54 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.motorshopper.n(...)ok.html#afbeelding:5
Is dat geschikt om beetje afstandje zeg toeren mee te doen qua blok?
Lijkt me namelijk een leuke fiets, maar weet niet of je dan ook met die belachelijke onderhoud intervallen zit.... Van die 80uur en dan weer je zuiger vervangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |