abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138010037
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 16:24 schreef pindaplukker het volgende:
Net sollicitatie gehad bij een motorzaak.

Zegt die beste man opeens: "Verkoop mij deze pen"
ik zo: Nou toevallig heb ik net de film The wolf of wallstreet gezien, en u denk ik ook, dus wat mij betreft slaan we dit over _O- :P
:D
Wel goed gesprek verder?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_138010818
Dacht nou ff stukje rijden nog maar naar een dagje cursus helemaal gaar man :O
pi_138011115
M'n rij-instructeur wil graag dat ik m'n eigen motorlaarzen meebreng, terwijl ik niet direct na het halen van m'n rijbewijs meteen een motor ga kopen en dergelijke. Wil best voor een aantal tientjes wat functionele basis laarzen kopen maar het mag daarom niet te duur zijn.

Nu had ik de Probiker Active gevonden en besteld bij een webshop waar ze mijn maat (41) hadden, maar ik kreeg vanmiddag een mail dat die maat toch niet op voorraad was en ze het geld teruggeven. Bij andere webshops is ie niet op voorraad. Marktplaats ook al gecheckt. Dus ik even langs Motoport hier in Den Bosch, begint het allemaal bij 120 euro en hoger.

Vind eigenlijk dat de rijschool gewoon alle kleding ter beschikking moet stellen (was bij mijn vorige rijschool voor m'n verhuizing ook) en ik kan ze ook wel lenen, maar eigenlijk zijn ze een maat te groot en het werkt gewoon niet ideaal. Iemand nog tips?

Edit: tips voor goedkope motorlaarzen, truukje van een extra paar sokken werkt ook maar half.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 17:29:08 #154
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138011149
niet zo zeuren ;)
Moet er niet aan denken leen handschoenen/helm/laarzen
Dat zou echt een nachtmerrie zijn!
Doe is niet zo skeer en koop gewoon degelijk spul ook.

;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138011223
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 16:47 schreef mjan het volgende:

[..]

:D
Wel goed gesprek verder?
Ja! vrij goed gesprek gehad. Alleen het was wel een uitgebreid gesprek voor een bijbaan :')
I are Baboon
pi_138011302
Gewoon naar de lokale dump heb je een paar kisten voor nog geen 100 euro 41? 85 ofzo elke maat groter 5 euro duurder

Zoiets
  vrijdag 21 maart 2014 @ 18:23:25 #157
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_138012574
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 15:53 schreef BlackLining het volgende:
:D

De klepdekselpakking neem ik aan? :) De mijne ligt nu te weken in de olie.
Yeps :) momenteel is de Alp zowat een naked. Alle panelen eraf, zadel eraf, tank eraf, luchtbox eruit.



En ik moest weer een schroef uitboren. In 2012 waren het er drie (luchtfilter), in 2013 twee (remvloeistof reservoir) en nu één, van de gaskabel. Volgend jaar dus nul?
pi_138012907
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 18:23 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Yeps :) momenteel is de Alp zowat een naked. Alle panelen eraf, zadel eraf, tank eraf, luchtbox eruit.

[ afbeelding ]

En ik moest weer een schroef uitboren. In 2012 waren het er drie (luchtfilter), in 2013 twee (remvloeistof reservoir) en nu één, van de gaskabel. Volgend jaar dus nul?
Volgend jaar nul? Ga je dat gare ding inruilen voor een Suzuki ja? :+

Succes. Leuk klusje wel, en je ziet nog eens wat van de werking van het motorblok, de nokkenassen, tuimelaars, klepstoters en distributieketting. Vind ik altijd wel interessant om te zien :Y

Pas erop dat er geen zand in waait als je buiten sleutelt he ;)
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 21 maart 2014 @ 18:55:05 #159
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_138013426
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 18:38 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Volgend jaar nul? Ga je dat gare ding inruilen voor een Suzuki ja? :+

Succes. Leuk klusje wel, en je ziet nog eens wat van de werking van het motorblok, de nokkenassen, tuimelaars, klepstoters en distributieketting. Vind ik altijd wel interessant om te zien :Y

Pas erop dat er geen zand in waait als je buiten sleutelt he ;)
Gelukkig hoef ik niet al te ver het blok in - carbs en luchtfilterhuis liggen nu wel open, dus die heb ik maar ff afgeplakt. In de Haynes staat dat ze eraf moeten, maar voor de achterste hoeft dat eigenlijk niet.

Morgen volgt de grote operatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dekatria op 21-03-2014 19:13:33 ]
pi_138013434
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 18:38 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Volgend jaar nul? Ga je dat gare ding inruilen voor een Suzuki ja? :+

Succes. Leuk klusje wel, en je ziet nog eens wat van de werking van het motorblok, de nokkenassen, tuimelaars, klepstoters en distributieketting. Vind ik altijd wel interessant om te zien :Y

Pas erop dat er geen zand in waait als je buiten sleutelt he ;)
Of een heel klein ringetje, was zo een filmpje van laat er iemand een boutje ofzo in een turbine motor vallen leuk geluidje wel :P

http://www.dumpert.nl/med(...)je_laten_vallen.html
pi_138013492
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 17:29 schreef KneusTeun het volgende:
niet zo zeuren ;)
Moet er niet aan denken leen handschoenen/helm/laarzen
Dat zou echt een nachtmerrie zijn!
Doe is niet zo skeer en koop gewoon degelijk spul ook.

;)
Dit. Hoe smerig om de kleding te lenen.
Verder snap ik de rijschool goed.
pi_138013617
Vraagje over de verzekering. Afgelopen dinsdag een motor bekeken en alles zag er goed uit alleen heb ik geen proefrit gemaakt door de keiharde regen. Nu ga ik de motor 5 april kopen. Maak eerst een proefrit en dan neem ik hem mee. Nu is het logisch dat ik eerst een verzekering afsluit maar wat als de proefrit niet goed gaat in de vorm, er is iets aan de hand? Vervalt de verzekering dan?
pi_138013707
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:01 schreef stoeltafel het volgende:
Vraagje over de verzekering. Afgelopen dinsdag een motor bekeken en alles zag er goed uit alleen heb ik geen proefrit gemaakt door de keiharde regen. Nu ga ik de motor 5 april kopen. Maak eerst een proefrit en dan neem ik hem mee. Nu is het logisch dat ik eerst een verzekering afsluit maar wat als de proefrit niet goed gaat in de vorm, er is iets aan de hand? Vervalt de verzekering dan?
Neem aan dat die nu wel gewoon verzekerd is? Dan kun je na de proefrit opbellen en gelijk verzekeren,
kan je der zo mee wegrijden.
pi_138014504
Ja lijkt mij wel. Alleen het is zaterdag. Of misschien dan maar direct afsluiten via een tablet.
pi_138014818
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 19:25 schreef stoeltafel het volgende:
Ja lijkt mij wel. Alleen het is zaterdag. Of misschien dan maar direct afsluiten via een tablet.
Zijn ze zaterdag niet te bereiken?
Waar ga je hem verzekeren dan?
pi_138014880
Elke verzekering is sowieso binnen 2 weken op te zeggen
  vrijdag 21 maart 2014 @ 22:08:24 #167
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138021550
Vandaag voor het eerst zelfstandig 150km gereden en een mix van snelweg en binnendoor.

Bevalt erg goed de bandit!

Alles lijkt te kloppen, en daar ben ik blij mee.
Het enige waar ik mee zit, hij ruikt wat... Ik heb 3x een stop gemaakt en bij alle 3 de stops rook de motor wat. Dit kan de nieuwigheid zijn maar ik was benieuwd of iemand van jullie een inschatting kan maken...

Ben een leek wat motoren betreft, dus elk schokje en dingetje is voor mij "niet normaal"

Foto's komen later nog.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_138021683
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Vandaag voor het eerst zelfstandig 150km gereden en een mix van snelweg en binnendoor.

Bevalt erg goed de bandit!

Alles lijkt te kloppen, en daar ben ik blij mee.
Het enige waar ik mee zit, hij ruikt wat... Ik heb 3x een stop gemaakt en bij alle 3 de stops rook de motor wat. Dit kan de nieuwigheid zijn maar ik was benieuwd of iemand van jullie een inschatting kan maken...

Ben een leek wat motoren betreft, dus elk schokje en dingetje is voor mij "niet normaal"

Foto's komen later nog.
Gemorst met vet? Paar druppels olie op het blok? wd40:P? Je broek etc etc,
Hete motor ruikt sws.
Tank ontluchting
Als der morgen geen druppels onderliggen niks aan de hand :P
  vrijdag 21 maart 2014 @ 22:17:28 #169
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138021966
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:11 schreef Geerd het volgende:

[..]

Gemorst met vet? Paar druppels olie op het blok? wd40:P? Je broek etc etc,
Hete motor ruikt sws.
Tank ontluchting
Als der morgen geen druppels onderliggen niks aan de hand :P
Ze hebben wel olie e.d. ververst en je kon wel zien dat er beetje gemorst was.
Die rook etc was ook alleen bij mijn eerste stop.

Daarna rook hij alleen nog maar, kon niet zo 1 2 3 iets geks vinden.

Zal morgen wel ff onder de motor kijken... man wat een ellende om dat ding bij mij in de schuur te krijgen en het was nog donker ook.
Daar moet ik even iets op gaan vinden want ik kon nu met al dat geduw en getrek wel merken dat hij 240 kilo weegt :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_138022025
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:17 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ze hebben wel olie e.d. ververst en je kon wel zien dat er beetje gemorst was.
Die rook etc was ook alleen bij mijn eerste stop.

Daarna rook hij alleen nog maar, kon niet zo 1 2 3 iets geks vinden.

Zal morgen wel ff onder de motor kijken... man wat een ellende om dat ding bij mij in de schuur te krijgen en het was nog donker ook.
Daar moet ik even iets op gaan vinden want ik kon nu met al dat geduw en getrek wel merken dat hij 240 kilo weegt :')
Daar heb je het al, niks aan de hand
  vrijdag 21 maart 2014 @ 22:23:06 #171
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_138022212


Ja, het is een Honda, ja, hij bestaat, en ja hij komt naar Nederland :z _O-
pi_138022278
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:23 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Ja, het is een Honda, ja, hij bestaat, en ja hij komt naar Nederland :z _O-
Ik begin meteen met sparen.
pi_138022315
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:23 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Ja, het is een Honda, ja, hij bestaat, en ja hij komt naar Nederland :z _O-
Teveel batman gekeken daar?
  vrijdag 21 maart 2014 @ 22:25:20 #174
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_138022335
De ruggesteun maakt het af, mijns inziens.
pi_138022869
een dn-01 met vfr vtec voorkant :+
  vrijdag 21 maart 2014 @ 22:37:06 #176
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_138022922
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 22:23 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Ja, het is een Honda, ja, hij bestaat, en ja hij komt naar Nederland :z _O-
Honda heeft wel wat met lelijke motoren he





Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_138023156
Hehe.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 22:44:39 #178
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_138023282
:D
  vrijdag 21 maart 2014 @ 22:45:12 #179
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138023303
Rechtstreeks uit Judge Dredd dat ding :P

Toch zou ik wel eens een ritje willen maken op een DN-01, lijkt me heerlijk zitten.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:14:09 #180
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138024540
Ik heb echt een noob vraag voor jullie...

Die motor van mij gaat dus tot 14k toeren, dan komt hij in het rood.

Wat is een goede snelheid?

Reden dat ik het vraag, met de auto schakel je gemiddeld gezien rond de 2500-3000 toeren.
I.v.m. zuinig rijden, etc etc.
Hoe zit dat met de motor? Ik rij dan maar 50 ofzo in zijn 3, en dan 70 naar zijn 4, 100 in de 5, en 120 in de 6.. maar ik heb ergens het idee dat het beter voor de motor is om anders te rijden.
Dit is nooit behandeld tijdens het lessen.
Tis een 4 cilinder, voor degene die dat nog niet wisten.

Anyone? :@
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:16:19 #181
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_138024647
Oeh dat verschilt echt per motortype.
pi_138024741
Gewoon in elke versnelling tot in het rood ^O^
I are Baboon
pi_138024796
gewoon starten in z'n 5 en wegrijden

oh nee dat is op de CB :+
  vrijdag 21 maart 2014 @ 23:22:28 #184
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138024934
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:18 schreef pindaplukker het volgende:
Gewoon in elke versnelling tot in het rood ^O^
Ik jaag hem dus niet in het rood.... Het was puur om aan te geven hoever het toerenbereik is.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_138026140
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:22 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Ik jaag hem dus niet in het rood.... Het was puur om aan te geven hoever het toerenbereik is.
Snap ik ;), gewoon schakelen waar bij jij je goed voelt. Verschilt wel per motor, ik schakel vaak al tussen de 2000 en 3000 toeren, heb dan wel een 2cil :s)
I are Baboon
pi_138028696
Tot 3000 a 3500 toeren tijdens het warm rijden. Daarna go for broke
pi_138028853
Afhankelijk van hoeveel ik moet versnellen/afremmen bij bochtjes of drempels rij ik meestal tussen de 4000 en 5000. Maar dat is op mijn motor, en die van jou kan weer anders zijn. Gewoon wat lekker rijdt eigenlijk.
pi_138029537
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2014 23:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb echt een noob vraag voor jullie...

Die motor van mij gaat dus tot 14k toeren, dan komt hij in het rood.

Wat is een goede snelheid?

Reden dat ik het vraag, met de auto schakel je gemiddeld gezien rond de 2500-3000 toeren.
I.v.m. zuinig rijden, etc etc.
Hoe zit dat met de motor? Ik rij dan maar 50 ofzo in zijn 3, en dan 70 naar zijn 4, 100 in de 5, en 120 in de 6.. maar ik heb ergens het idee dat het beter voor de motor is om anders te rijden.
Dit is nooit behandeld tijdens het lessen.
Tis een 4 cilinder, voor degene die dat nog niet wisten.

Anyone? :@
De Bandit blokken zijn op hun best tussen 5 en 8k rpm. De (echte :+) oliekoelerts zijn wat kieskeuriger dan de waterkokers maar het karakter blijft. Trek hem lekker door in toeren, daar is ie voor. Het is geen auto. Je kunt zonder problemen een hele tijd achter elkaar 8k rpm rijden. In dat toerengebied is ie, vanwege optimale verbranding, ook het zuinigst. Een klein uitstapje naar het rode gebied kan ook geen kwaad als het niet te lang is.

Als ik normaal rij op de mijne, schakel ik bij zo'n 6k rpm. Rij ik sportief, schakel ik pas bij 11k wat erop neerkomt dat ik pas bij zo'n 90 per uur naar de 2 ga. Kan ie makkelijk aan. En de mijne is met 108.000km op de klok zwaar bejaard. Kun je nagaan.

Het is een beetje een kwestie van gevoel krijgen voor de motor. Naargelang je er meer op rijdt, ga je vanzelf aanvoelen bij welke toerentallen de motor zich het prettigst voelt. Op dat punt zal hij ook het zuinigste zijn. Dat is lastig uit te leggen, maar over een paar honderd kilometer met de Bandit zul begrijpen wat ik bedoel :)

Kortom: niet druk over maken. De motor kan heel erg veel hebben qua toerental, een gevoel daarvoor komt vanzelf.

Edit: daarentegen heeft héél laat schakelen ook geen zin, na het punt van maximale koppel, in het SACS 600 blok bij 10.5k rpm, dondert dat koppel als een kaartenhuis in elkaar. Daarboven kan ie wel aan maar schiet niet meer op. Als het je interesseert, Google ff naar hoe koppel en vermogen nou verhouding tot elkaar staan bij motoren. Dat zal nogal verhelderend werken denk ik. Komt erop neer dat vermogel = koppel * toerental. Stort het koppel in, kun je toeren maken wat je wilt maar nul maal veel blijft nul.

[ Bericht 3% gewijzigd door BlackLining op 22-03-2014 01:39:53 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  zaterdag 22 maart 2014 @ 01:44:44 #189
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_138029939
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 01:25 schreef BlackLining het volgende:

[..]

De Bandit blokken zijn op hun best tussen 5 en 8k rpm. De (echte :+) oliekoelerts zijn wat kieskeuriger dan de waterkokers maar het karakter blijft. Trek hem lekker door in toeren, daar is ie voor. Het is geen auto. Je kunt zonder problemen een hele tijd achter elkaar 8k rpm rijden. In dat toerengebied is ie, vanwege optimale verbranding, ook het zuinigst. Een klein uitstapje naar het rode gebied kan ook geen kwaad als het niet te lang is.

Als ik normaal rij op de mijne, schakel ik bij zo'n 6k rpm. Rij ik sportief, schakel ik pas bij 11k wat erop neerkomt dat ik pas bij zo'n 90 per uur naar de 2 ga. Kan ie makkelijk aan. En de mijne is met 108.000km op de klok zwaar bejaard. Kun je nagaan.

Het is een beetje een kwestie van gevoel krijgen voor de motor. Naargelang je er meer op rijdt, ga je vanzelf aanvoelen bij welke toerentallen de motor zich het prettigst voelt. Op dat punt zal hij ook het zuinigste zijn. Dat is lastig uit te leggen, maar over een paar honderd kilometer met de Bandit zul begrijpen wat ik bedoel :)

Kortom: niet druk over maken. De motor kan heel erg veel hebben qua toerental, een gevoel daarvoor komt vanzelf.

Edit: daarentegen heeft héél laat schakelen ook geen zin, na het punt van maximale koppel, in het SACS 600 blok bij 10.5k rpm, dondert dat koppel als een kaartenhuis in elkaar. Daarboven kan ie wel aan maar schiet niet meer op. Als het je interesseert, Google ff naar hoe koppel en vermogen nou verhouding tot elkaar staan bij motoren. Dat zal nogal verhelderend werken denk ik. Komt erop neer dat vermogel = koppel * toerental. Stort het koppel in, kun je toeren maken wat je wilt maar nul maal veel blijft nul.
Had al ff gehoopt dat je zou reageren _O_

^O^

Daar zit ik al, 60 in zijn 3 enzo... Dat kan dus ook wel later.
Dan zal ik eens kijken hoe hij aanvoelt rond die toeren.

Wat mij al wel opviel, was dat hij rond de 6000 in 1x een spurt wil maken...

Maar als je dan een stukje aan het toeren bent, gewoon neutrale snelheid dan hou je hem ook in bijvoorbeeld 8000 toeren terwijl je nog een versnelling over hebt bijv?

Dat is met de auto ook zo, "optimale aangrijpingspunt" beetje dat idee.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 08:13:08 #190
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_138031123
Ik weet niet eens hoeveel toeren mijn motor draait, hij heb geen toerenteller :')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_138031345
Die is eraf getrild?
pi_138031376
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 01:44 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Had al ff gehoopt dat je zou reageren _O_

^O^

Daar zit ik al, 60 in zijn 3 enzo... Dat kan dus ook wel later.
Dan zal ik eens kijken hoe hij aanvoelt rond die toeren.

Wat mij al wel opviel, was dat hij rond de 6000 in 1x een spurt wil maken...

Maar als je dan een stukje aan het toeren bent, gewoon neutrale snelheid dan hou je hem ook in bijvoorbeeld 8000 toeren terwijl je nog een versnelling over hebt bijv?

Dat is met de auto ook zo, "optimale aangrijpingspunt" beetje dat idee.
Mwa, 8k is dan wel weer bovenin de powerband natuurlijk. Ik denk dat ik gemiddeld zo op 6k rond rijd (reed).

Als je een beetje een indruk wilt krijgen van waar de kracht zit moet je hem ff in zin 5 zetten en daarmee stationair doorrollen. Zul je iets van 40 gaan denk ik. Een dan trek je in één keer het gas vol open. Dan kun je goed aanvoelen wanneer het koppel erin komt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_138033027
Mijne draait stationair op 3000 geloof ik en rijdt het lekkerst tussen 7000 en 10000 toeren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik wegrijd ik zijn 1 merk ik ook duidelijk dat het daarna (10k) is afgelopen met de pret.
It's funny
But not ha-ha funny.
  zaterdag 22 maart 2014 @ 11:02:55 #194
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_138033344
3000 stationair??
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_138033698
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 11:02 schreef mstx het volgende:
3000 stationair??
Zoiets. Tussen 2500 en 3000. 's Morgens vroeg wil dat nog wel eens oplopen tot 5000 :')

O, en Yamaha komt met een YZF-R3/R25 _O_
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_138033916
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 11:16 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Zoiets. Tussen 2500 en 3000. 's Morgens vroeg wil dat nog wel eens oplopen tot 5000 :')

O, en Yamaha komt met een YZF-R3/R25 _O_
Dan zal ik 'm maar eens afstellen, stationair hoeft ie maar 1000 toeren te lopen of zo :')
  zaterdag 22 maart 2014 @ 11:28:31 #197
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_138033978
10k toeren en 35 op de teller mofa power ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_138034030
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 11:26 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dan zal ik 'm maar eens afstellen, stationair hoeft ie maar 1000 toeren te lopen of zo :')
's Morgens komt dat door de automatische choke en dat stopt ook vrij gauw gelukkig. Als ik zo die power curve bekijk in mijn vorige post dan zie ik ook dat het lijntje pas begint bij 2500. Ik ga het even nakijken ja.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_138034406
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 maart 2014 10:48 schreef Nero22 het volgende:
Mijne draait stationair op 3000 geloof ik en rijdt het lekkerst tussen 7000 en 10000 toeren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik wegrijd ik zijn 1 merk ik ook duidelijk dat het daarna (10k) is afgelopen met de pret.
3000? :+ zou dat maar eens wat lager zetten. Rond de 1000 is zat ja.

Bij 3000 zit een enorm irritante trilling bij mij.. Stationair heb ik iets van 1200 ofzo, maar dat was nodig omdat ie niet helemaal soepel ging. Volgens het boekje moet ie op 800 kunnen lopen. Zal straks met een nieuwe camchain, klepstellen en carbsync wel beter gaan.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_138034604
Hoei, 3000 stationair? Alsof je constant aan het revven bent dan voor een stoplicht ;)

Overigens schakel ik ook nooit op aantal toeren, maar op gevoel/gehoor/soort weg.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')