quote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:24 schreef pindaplukker het volgende:
Net sollicitatie gehad bij een motorzaak.
Zegt die beste man opeens: "Verkoop mij deze pen"
ik zo: Nou toevallig heb ik net de film The wolf of wallstreet gezien, en u denk ik ook, dus wat mij betreft slaan we dit over![]()
Ja! vrij goed gesprek gehad. Alleen het was wel een uitgebreid gesprek voor een bijbaanquote:
Yepsquote:Op vrijdag 21 maart 2014 15:53 schreef BlackLining het volgende:
De klepdekselpakking neem ik aan?De mijne ligt nu te weken in de olie.
Volgend jaar nul? Ga je dat gare ding inruilen voor een Suzuki ja?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Yepsmomenteel is de Alp zowat een naked. Alle panelen eraf, zadel eraf, tank eraf, luchtbox eruit.
[ afbeelding ]
En ik moest weer een schroef uitboren. In 2012 waren het er drie (luchtfilter), in 2013 twee (remvloeistof reservoir) en nu één, van de gaskabel. Volgend jaar dus nul?
Gelukkig hoef ik niet al te ver het blok in - carbs en luchtfilterhuis liggen nu wel open, dus die heb ik maar ff afgeplakt. In de Haynes staat dat ze eraf moeten, maar voor de achterste hoeft dat eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Volgend jaar nul? Ga je dat gare ding inruilen voor een Suzuki ja?
Succes. Leuk klusje wel, en je ziet nog eens wat van de werking van het motorblok, de nokkenassen, tuimelaars, klepstoters en distributieketting. Vind ik altijd wel interessant om te zien
Pas erop dat er geen zand in waait als je buiten sleutelt he
Of een heel klein ringetje, was zo een filmpje van laat er iemand een boutje ofzo in een turbine motor vallen leuk geluidje welquote:Op vrijdag 21 maart 2014 18:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Volgend jaar nul? Ga je dat gare ding inruilen voor een Suzuki ja?
Succes. Leuk klusje wel, en je ziet nog eens wat van de werking van het motorblok, de nokkenassen, tuimelaars, klepstoters en distributieketting. Vind ik altijd wel interessant om te zien
Pas erop dat er geen zand in waait als je buiten sleutelt he
Dit. Hoe smerig om de kleding te lenen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:29 schreef KneusTeun het volgende:
niet zo zeuren
Moet er niet aan denken leen handschoenen/helm/laarzen
Dat zou echt een nachtmerrie zijn!
Doe is niet zo skeer en koop gewoon degelijk spul ook.
Neem aan dat die nu wel gewoon verzekerd is? Dan kun je na de proefrit opbellen en gelijk verzekeren,quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:01 schreef stoeltafel het volgende:
Vraagje over de verzekering. Afgelopen dinsdag een motor bekeken en alles zag er goed uit alleen heb ik geen proefrit gemaakt door de keiharde regen. Nu ga ik de motor 5 april kopen. Maak eerst een proefrit en dan neem ik hem mee. Nu is het logisch dat ik eerst een verzekering afsluit maar wat als de proefrit niet goed gaat in de vorm, er is iets aan de hand? Vervalt de verzekering dan?
Zijn ze zaterdag niet te bereiken?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:25 schreef stoeltafel het volgende:
Ja lijkt mij wel. Alleen het is zaterdag. Of misschien dan maar direct afsluiten via een tablet.
Gemorst met vet? Paar druppels olie op het blok? wd40:P? Je broek etc etc,quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Vandaag voor het eerst zelfstandig 150km gereden en een mix van snelweg en binnendoor.
Bevalt erg goed de bandit!
Alles lijkt te kloppen, en daar ben ik blij mee.
Het enige waar ik mee zit, hij ruikt wat... Ik heb 3x een stop gemaakt en bij alle 3 de stops rook de motor wat. Dit kan de nieuwigheid zijn maar ik was benieuwd of iemand van jullie een inschatting kan maken...
Ben een leek wat motoren betreft, dus elk schokje en dingetje is voor mij "niet normaal"
Foto's komen later nog.
Ze hebben wel olie e.d. ververst en je kon wel zien dat er beetje gemorst was.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gemorst met vet? Paar druppels olie op het blok? wd40:P? Je broek etc etc,
Hete motor ruikt sws.
Tank ontluchting
Als der morgen geen druppels onderliggen niks aan de hand
Daar heb je het al, niks aan de handquote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ze hebben wel olie e.d. ververst en je kon wel zien dat er beetje gemorst was.
Die rook etc was ook alleen bij mijn eerste stop.
Daarna rook hij alleen nog maar, kon niet zo 1 2 3 iets geks vinden.
Zal morgen wel ff onder de motor kijken... man wat een ellende om dat ding bij mij in de schuur te krijgen en het was nog donker ook.
Daar moet ik even iets op gaan vinden want ik kon nu met al dat geduw en getrek wel merken dat hij 240 kilo weegt
Ik begin meteen met sparen.quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:23 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, het is een Honda, ja, hij bestaat, en ja hij komt naar Nederland![]()
Teveel batman gekeken daar?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 22:23 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, het is een Honda, ja, hij bestaat, en ja hij komt naar Nederland![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |