SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.
Opzich voel ik me niet echt gebonden tot een land, maar als ik lange tijd op vakantie ben snak ik toch naar de Nederlandse mentaliteit en hun doen en laten. Misschien is het gewenning dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:35 schreef Mathemaat het volgende:
Waarom? Ik vind juist dat dat het moeilijker maakt om goeie vrienden te worden met Nederlanders.
Wah! jij weet Japans *kwijl*quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:57 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Opzich voel ik me niet echt gebonden tot een land, maar als ik lange tijd op vakantie ben snak ik toch naar de Nederlandse mentaliteit en hun doen en laten. Misschien is het gewenning dat weet ik niet.
Heb een paar goeie vrienden van verschillende nationaliteiten. Geen Turk though
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:10 schreef expans het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Deze dag moeten we ook herdenken in de titel
Beetjuh. o:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wah! jij weet Japans *kwijl*
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom zou NL moeten investeren in studenten als ze toch van plan zijn om in een ander land aan de slag te gaan?Definieer NL eens? Nogal abstract dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En met wie z'n geld wordt er in studenten geïnvesteerd? Dat geld is niet zomaar uit lucht gevallen lijkt me. Belastingbetalers als mijn ouders en ik betalen doodleuk mee.
Edit: Daarom nogal kort door de bocht om te zeggen dat studenten – die uiteindelijk buiten NL werken – op andermans zak hebben geteerd.
Juist daarom! Iedereen betaalt mee aan de studie. Deze studenten willen echter niet meebetalen aan de studie van de kinderen van de volgende generatie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:15 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Definieer NL eens? Nogal abstract dit.
En met wie z'n geld wordt er in studenten geïnvesteerd? Dat geld is niet zomaar uit lucht gevallen lijkt me. Belastingbetalers als mijn ouders en ik betalen doodleuk mee.
lees even mijn voorgaande posts van het vorig topic als je wiltquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Juist daarom! Iedereen betaalt mee aan de studie. Deze studenten willen echter niet meebetalen aan de studie van de kinderen van de volgende generatie.
Als ze pas na een paar jaar werken naar het buitenland gaan, dan hebben ze in ieder geval hun steentje bijgedragen.
Of maak ik ergens een denkfoutje?
Op die fiets heb je toch ook genoeg mensen uit andere landen die hier belasting betalen. Heft elkaar op.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Juist daarom! Iedereen betaalt mee aan de studie. Deze studenten willen echter niet meebetalen aan de studie van de kinderen van de volgende generatie.
Als ze pas na een paar jaar werken naar het buitenland gaan, dan hebben ze in ieder geval hun steentje bijgedragen.
Of maak ik ergens een denkfoutje?
Bedoel je GC / Turken op FOK! #1083 mannen die niet snappen ?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:35 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
lees even mijn voorgaande posts van het vorig topic als je wilt
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Laat me nou...
Ander onderwerp dan maar: gaan jullie deze zomer op vakantie? Zoja, waarheen?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:38 schreef Crip het volgende:
Ey heeft iemand dat filmpje nog van die Jihadist die zei dt die kapsalon miste op dumpert ofzo
Ik heb wel wat plannen, moet even kijken of het lukt (¤¤¤¤¤).quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wellicht, ben er nog niet over uit.
Jij ?
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:58 schreef Arcadia het volgende:
Deze http://ask.fm/chechclear
Kun je hem vragen voor huwelijk (is al door duizend andere vrouwen gevraagd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Crip, wat doe je daar?vallah GTA steeg een beetje naar mijn hoofd die dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:28 schreef Crip het volgende:
[..]
vallah GTA steeg een beetje naar mijn hoofd die dag.PMS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
ja man kom 1vs1quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
We gaan spelen nadat hij terug is van sporten okay? Tenzij je met mij wilt spelen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan ook wat Japans: otaku, bonsai, katana.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wah! jij weet Japans *kwijl*
Al met al zijn het altijd de provinciale Priscilla's en Henken die komen met uitspraken als "profiteren van onze belastingcentjes". Geen voormalige corpsbal a la Roderick met de hockeystick en het windkapsel die ik hetzelfde heb horen zeggen. Eerder iets als "heulemaal top lekker expatten... boven modaal enzeuw."quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Bedoel je GC / Turken op FOK! #1083 mannen die niet snappen ?
Hoe draagt de student zijn steentje bij?
* sylvesterrr voelt zich blond.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben mijn telefoon echtttt zat^#@@/@^
![]()
hartstikke goed voor je!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Zonet op aanraden van een collega quinoa geprobeerd. Nee, dat is echt niks voor mij...
Hoe heb je het klaargemaakt?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Zonet op aanraden van een collega quinoa geprobeerd. Nee, dat is echt niks voor mij...
Ik heb zin in Visnequote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:00 schreef Visne het volgende:
[..]
Hoe heb je het klaargemaakt?
Wat ik meestal doe is goed afspoelen, koken in bouillon en dan in de wok met groenten etc.
elke keer uit het niets (of wanneer im powerknop indruk) uitvallenquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij ook nog ''huh ik begrijp het niet wat bedoel je wrm lacht sylvester''
Ja, ik snap je.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
elke keer uit het niets (of wanneer im powerknop indruk) uitvallenen dan krijg ik miljoen keer het opstartscherm? te zien, die witte letters met codenaam enz van telefoon... en dan komt blauwe samsung en dan herhaalt dat proces zich duizend keer. Ook als ik powerknop, volume down en homebutton indruk gaat dat door. dan zit er niks anders op dan accu eruit en erin, gaat het nog steeds door...
![]()
dan weer opnieuw proberen met de drie knopjes en na honderd keer start hij echt op.
Snapje?![]()
![]()
![]()
denk je dat ik naar een samsung service center kan die gevestigd is bij Vodafone? Mn abo is bij hiquote:
wat is er mis mee dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Godver, volgens mij moet ik mijn horloge laten repareren.
Haal je voldoening uit!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Stervens druk vandaag; ik ben kapot.
Als het een shop-in-shop concept is, waarom niet?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
denk je dat ik naar een samsung service center kan die gevestigd is bij Vodafone? Mn abo is bij hi![]()
Kroon werkt niet meer. Ik kan de tijd/datum niet aanpassen, dus vanaf volgende week zal mijn horloge 1 uur achterlopen...quote:[..]
wat is er mis mee dan?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Projectie_(psychologie)quote:
Ik geef toe dat ik lesbo ben, jij zit nog in de ontkenningsfase.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Projectie_(psychologie)
Mij een homo noemen, terwijl je zelf een lesbienne bent?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik lesbo ben, jij zit nog in de ontkenningsfase.
Maakt mij niets uithoor maar in één keer drie biechtenquote:
hhhhquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:38 schreef siddha het volgende:
[..]
Maakt mij niets uithoor maar in één keer drie biechten
Sagol, maar info op facebook is incorrectquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Arcadia, ik heb je niet gefeliciteerd voor je verjaardag omdat je daar niet van houdt, maar ik wil het hierbij toch nog even doen. Doğum günün kutlu olsun; Allah nice hayırlı ve sağlıklı yaşlar nasip etsin!
Alvast gefeliciteerd dan maar. Newbquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sagol, maar info op facebook is incorrect. Echte verjaardagsdatum is 29-09
sawry the commander riep ( my mummmm ) B)quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd dan maar. Newb
Hele dua voor niks gedaan... Nee geintje, dan beschouw dit als mijn felicitatie voor je afgelopen verjaardag.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:33 schreef Crip het volgende:
[..]
sawry the commander riep ( my mummmm ) B)
Dankjewelquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hele dua voor niks gedaan... Nee geintje, dan beschouw dit als mijn felicitatie voor je afgelopen verjaardag.
Volgende week meer informatie neem ik aanquote:
Twenthe is dus ook nog een optie , dan kom ik wel denk ik, ben best nieuwsgierig naar julliequote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Volgende week meer informatie neem ik aan!
Dan dus nietquote:
wat betekent die hhhhhhhhhh`s en ajb, nooobs en nog wat afkortingen die ik vergeten heb?quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wa aleykum selam wa rahmatullahi wa barakatuhquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:47 schreef Crip het volgende:
Assalamu alaykom wa ra7matulahi wa barakatu.
Die video van Hozny is zo awkward. :/
Poetin, Rusland en al onderdrukkersquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Krim: Tataren gevraagd te verhuizen
quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:13 schreef Stimorol- het volgende:
Zullen we een petitie opstarten dat Borte terug komt. Ze was een van de laatste niet sneaky chick hier. TM doe je ding.
Ben je toch niet naar school gegaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:37 schreef Crip het volgende:
Pancakes maken... met welk fruit zou ik het doen Peer of Appel?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Poetin, Rusland en al onderdrukkers
Ik zag het op de Frontpage ja. De mujahideen kan beter zich verzamelen en vechten tegen Rusland. Wat een mafketel is die Poetin.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Crimean population changes 18th–21st centuries. Crimean Tatars in green, Russians in red, and Ukrainians in yellow.
Onder Stalin zijn ze ook al massaal gedeporteerd naar Centraal-Azië, wat je terug kunt zien in het diagram na 1944.
Nee,quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ben je toch niet naar school gegaan.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zag het op de Frontpage ja. De mujahideen kan beter zich verzamelen en vechten tegen Rusland. Wat een mafketel is die Poetin.
Hhhhh, ik wou echt gaan maar ik had alleen maar van die gare vakken vandaag.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Pak appel.
Er is trouwens een lid van dit topic jarig. Gefeliciteerd ouwe rakker![]()
Ik had wel een toffe vak vandaag, maar wil(de) iets anders doen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhh, ik wou echt gaan maar ik had alleen maar van die gare vakken vandaag.
Ben nu aan het twijfelen aan de ene kan geen zin meer om pancakes te maken. Ik ga stokbroodje met gekarameliseerde ui en kaas maken.
Wies jarugg?
jonge da's zooooo lekkerrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik had wel een toffe vak vandaag, maar wil(de) iets anders doen.
Gekarameliseerde ui en kaas? Wat is deze.
Weet niet of ik het hier mag zeggen. Maar die andere gozer op Teamspeak.
İnşşşşquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:01 schreef Arcadia het volgende:
Ze is nog geen dag weg. Give it some time. Ze komt wel terug. Zij en ik zijn halve soulmates.
Yes mi.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik heb zin in spekkoek. Heeft iemand wel eens spekkoek gemaakt?
Precies wat ik dacht. Maar ik dacht is wel een slechte grap dus kan ik beter niet zeggen. Want dan krijg ik "quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:27 schreef zarGon het volgende:
jongens meisjes wat eten jullie spekkoek zit toch spek in je weet wel varkensvlees wat doen jullie nou allemaal joh is onacceptabel dit toch
Erdogan is erg rustig, hij geeft alleen maar om Arabieren als Syriers en Pallestijnen... Broedervolkeren mogen het zelf uitzoekenquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Krim: Tataren gevraagd te verhuizen
Hhhhhhh, zelfdequote:Op woensdag 19 maart 2014 12:57 schreef Arcadia het volgende:
Kun je beter nog brunch noemen. Beetje chique doen.
Dacht ik vroeger.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:27 schreef zarGon het volgende:
jongens meisjes wat eten jullie spekkoek zit toch spek in je weet wel varkensvlees wat doen jullie nou allemaal joh is onacceptabel dit toch
Gewoon luisteren naar je ma en opstaan om te stemmenquote:Op woensdag 19 maart 2014 13:30 schreef Crip het volgende:
Mijn moeder zit me zjoen te doen, kom stemmen kom stemmen stem nou anders gaat je stem naar die schapenkop.![]()
En me tantes ook van alles verzinnen, wajo dit is echt irritant. Het is maar dat ze familie en ouder zijn.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:01 schreef zarGon het volgende:
NWS / Willem Bos (D66) photoshopt zichzelf in het nieuws.
Door die stomme Che_quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:51 schreef krokusje31 het volgende:
Heb ik iets gemist? Waarom is borte weg???
Heb ik gisteren gedaan voor je.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:15 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Echt waar. Ik ga Che in elkaar meppen op de meet
quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sorry, beschuldig ik je crush van iets?
Doen niet aan delen. Goddankquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]. Woensdagen waren jouw dagen om op hem te passen. Jouw crush.
Nah. Thanks tho.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Blijf maar proberuh. Maybe one day.
Ik kook niet. Men gaat spaghetti met gehakt maken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nah. Thanks tho.What's fo' dinner.
Hoorde Rutte net op de radio; stem is alleen geldig als het papiertje in de stembus is gestopt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:30 schreef Arcadia het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)eau-Oosterhout.dhtml
Is zijn stem nu geldig of ongeldig?
lekkaahquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kook niet. Men gaat spaghetti met gehakt maken.
Huh... als sausje ernaast?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:48 schreef Crip het volgende:
Ik heb zin in sarma, misschien kunnen jullie mij hier helpen. Ik heb bij een Turkse vriendin sarma in een soort van tomaten saus ofzo gegeten. En dat was zoooo lekker <3 Weten jullie misschien wat ik bedoel? Want ik kan het nergens vinden op google.
gwn dolmaquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:48 schreef Crip het volgende:
Ik heb zin in sarma, misschien kunnen jullie mij hier helpen. Ik heb bij een Turkse vriendin sarma in een soort van tomaten saus ofzo gegeten. En dat was zoooo lekker <3 Weten jullie misschien wat ik bedoel? Want ik kan het nergens vinden op google.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee dolma is toch gevulde paprika/kool ofzoiets. Was echt sarma hhh
Weet ik niet, weet alleen dat mijn vriendin druivenbladeren sarma noemten dolma die kool/paprika ofzo. hhquote:
SPOILER: NSFW/16+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:28 schreef sylvesterrr het volgende:
HAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHSPOILER: NSFW/16+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, wij ook. Sarma rol je, dolma vul je.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet ik niet, weet alleen dat mijn vriendin druivenbladeren sarma noemten dolma die kool/paprika ofzo. hh
quote:
Stats?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:15 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Echt waar. Ik ga Che in elkaar meppen op de meet
quote:
http://www.traditionaltur(...)t-blog-entree-i.html.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:48 schreef Crip het volgende:
quote:
Nee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit.
Turken moeten het apart noemensarma is gewoon dolma
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit.
Maar het gaat om het gerecht. Druivenbladeren doen wij ook in dolma.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Nee.
Het zit zelfs in de benaming. 'Sarmak' betekent 'rollen/wikkelen', een sarma rol je; 'dolmak' betekent 'gevuld worden/zijn', een dolma vul je.
Dolma (vullen; wel paprika, geen bladeren):quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Maar het gaat om het gerecht. Druivenbladeren doen wij ook in dolma.
Ja, maar ik zeg net dat wij dat allemaal samen doen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dolma (vullen; wel paprika, geen bladeren):
[ afbeelding ]
Sarma (rollen; wel bladeren, geen paprika)
[ afbeelding ]
Je zegt met een huillachsmiley 'Turken moeten het apart noemen', terwijl de gerechten van oorsprong Turks zijn en de benamingen dus een bepaalde betekenis hebben. Ze zijn namelijk vernoemd naar de bereidingswijze.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik zeg net dat wij dat allemaal samen doen.
Laat ze maar onwetend zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Huh, nee?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sarma is zonder gehakt toch? En keertje gehad, was kapotttttvies.
Tegelijk sarma en dolma in een pan of...?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dan was dat waarschijnlijk zeytinyağlı sarma (sarma met olijfolie). Dat wordt koud gegeten (vaak als bijgerecht) en daar zit inderdaad geen gehakt in. Warme sarma is met gehakt en wordt doorgaans als hoofdgerecht gegeten, met vaak knoflookyoghurt eroverheen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sarma is zonder gehakt toch? En keertje gehad, was kapotttttvies.
ohhh vandaar, ik vond het echt walgelijk bahhhquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan was dat waarschijnlijk zeytinyağlı sarma (sarma met olijfolie). Dat wordt koud gegeten (voornamelijk als bijgerecht) en daar zit inderdaad geen gehakt in. Warme sarma is met gehakt en wordt doorgaans als hoofdgerecht gegeten, met vaak knoflookyoghurt eroverheen.
Ah bedankt ik hou sowieso van No reservations dus ga ik zekerrr kijken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Crip, mocht je een interesse in de Turkse keuken hebben, dan kun je deze twee docu's misschien een keer bekijken...
Wat heb jij gestemd als ik dat mag vragen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:18 schreef zarGon het volgende:
http://app.nos.nl/datavis(...)ngen-2014/index.html..
Die smiley moet je niet altijd zo serieus nemen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je zegt met een huillachsmiley 'Turken moeten het apart noemen', terwijl de gerechten van oorsprong Turks zijn en de benamingen dus een bepaalde betekenis hebben. Ze zijn namelijk vernoemd naar de bereidingswijze.
Jahahaha, einz! Ein reich über alles!quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sup daar big boi met du germin accent
Ja. 1 gerecht dus.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Tegelijk sarma en dolma in een pan of...?
Slaaplekkurrrrrrrrrrrrr!quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
Nja nja, ik ga anime kijken en in slaap vallen, rustig aan schatjes.
hadi man pzquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
Nja nja, ik ga anime kijken en in slaap vallen, rustig aan schatjes.
D66.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat heb jij gestemd als ik dat mag vragen?
ik ben toevallig iemand kapot aan het trollen momenteel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dit ben jij, internet troll met hoofddoek.
[ afbeelding ]
Had niet anders verwacht.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:00 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ben toevallig iemand kapot aan het trollen momenteel.
Heb je weer je rijst zitten maken?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:07 schreef Stimorol- het volgende:
Ken je dat. Zo lekker eten dat je kapot misselijk bent en spijt hebt..
Elke dag, elke maaltijd. RIP.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:07 schreef Stimorol- het volgende:
Ken je dat. Zo lekker eten dat je kapot misselijk bent en spijt hebt..
Andermans eten is altijd yummieeeeeeequote:Op woensdag 19 maart 2014 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Elke dag, elke maaltijd. RIP.
Lang leve Domperidon
quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Andermans eten is altijd yummieeeeeee
ehhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nou dat valt tegen hoor. Soms moet ik binnensmonds kotsen met dat eten in mn mond en dan slik ik mn kots en dat eten door.
![]()
Dom Perignon jaquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Elke dag, elke maaltijd. RIP.
Lang leve Domperidon
Met liefde gemaakt he... dan is t goed.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nou dat valt tegen hoor. Soms moet ik binnensmonds kotsen met dat eten in mn mond en dan slik ik mn kots en dat eten door.
![]()
Ken je dat of nietquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe zuurder hoe beter toch? (ok niet te zuur, maar je weet wel de perfecte zuurgraad)
Ik ken je niet maar welkom teruggg.quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:32 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Elloo iedereen! Tijd geleden dat ik hier kwam!
Is dit niet gewoon de Belgische Speld?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:53 schreef Arcadia het volgende:
http://tvolen.be/2012/06/(...)g-broer-en-zus-zijn/
Belgen....
I dont know om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon de Belgische Speld?Beetje te obvious...
Meisjes plagen kusjes vragen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb liever jou. Maar mijn deuropening is niet gemaakt voor vrouwen van jouw formaat.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef zarGon het volgende:
Waarom spreken jullie niet een keertje af?
Serieuze vraag.
Ja goed plan. Kom je Crip? Kunnen we gamen op mijn kamer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef zarGon het volgende:
Waarom spreken jullie niet een keertje af?
Serieuze vraag.
Gamen...quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja goed plan. Kom je Crip? Kunnen we gamen op mijn kamer.
Plagen =/= pestenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meisjes plagen kusjes vragen.
Tevens dit:
[..]
Nu jou nog koppelen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef Mathemaat het volgende:
Idd, jullie twee horen bij elkaar. XD
Dit is zeker plagen, jij bent geen pestkop toch.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb liever jou. Maar mijn deuropening is niet gemaakt voor vrouwen van jouw formaat.
Nog een huwelijksaanbod?quote:
sry hb niet verder gelezen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe sta jij er tegenover eigenlijk? Voor zover ik zie hebben jullie op een aantal vlakken een klik.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef Mathemaat het volgende:
Idd, jullie twee horen bij elkaar. XD
"Een aantal"quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe sta jij er tegenover eigenlijk? Voor zover ik zie hebben jullie op een aantal vlakken een klik..
Nee, ik kom uit een mannenhuis.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb jij geen leuk zusje? No offence. Maar ik zou jouw schoonbroer wel willen zijn
Ik wacht nog op zijn huwelijksaanzoek, maar nog niets ontvangen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe sta jij er tegenover eigenlijk? Voor zover ik zie hebben jullie op een aantal vlakken een klik..
Jij krijgt als mahr pak slaag.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wacht nog op zijn huwelijksaanzoek, maar nog niets ontvangen.
Sarma = bladerenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit.
Neequote:Op woensdag 19 maart 2014 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tuurlijk, die gedroogde limoenen toch? (zwarte balletjes?of is dat weer wat anders?)
eh neequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nog akkoord gaan ook
Ben ik zo begeerlijk ja
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet opeens schamen.![]()
![]()
![]()
Hallooow k bn ut maar
die humuquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:28 schreef Arcadia het volgende:
Hadi millet, ik ga pitten. Allah rahatlik vsrsin. Selam aleykum
Wat noem je mij fgt jij dikzak met je gekarameliseerde vet op je dijbenen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:28 schreef Crip het volgende:
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wa alaykom salaam
fgt.
Dat zeg ik al dagenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:32 schreef Mathemaat het volgende:
Ik moet zeggen dat Arcadia en Crip wel heel venijnig flirten
Als dat flirten isquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:32 schreef Mathemaat het volgende:
Ik moet zeggen dat Arcadia en Crip wel heel venijnig flirten
quote:
f.g.tquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat noem je mij fgt jij dikzak met je gekarameliseerde vet op je dijbenen.
oh dan was ik verwardquote:
Ja, maarquote:
Whehehe.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Inderdaad. Zoveel intiemer wanneer iemand je homo roept ipv typt.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Crip kan een echte man krijgen. Arcadia is nog maar een jochie.
Stiekem wilt Crip een jochie om mee te spelenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Stiekem wilt Crip een jochie om mee te spelen
Wat is dit voor een pedo-uitspraak.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dit is wel waarquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom zo vies doen? Arcadia is meer dan zijn forumpersoonlijkheid hier, hoor.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |