quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:04 schreef Crip het volgende:
[..]
PvdE is nog niet landelijk. En de rest van de partijen kunnen me geen bal schelen.
Eh..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:04 schreef Crip het volgende:
[..]
PvdE is nog niet landelijk. En de rest van de partijen kunnen me geen bal schelen.
Gemeenteraadsverkiezingen.... die hebben direct effect op jouw huishouden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb nogal andere prioriteiten.
En geloof niet in de huidige partijen, valse beloftes.
Dat klopt, maar als ik twijfels heb stem ik liever niet. Misschien rare theorie maar of ik sta 100% achter een partij of ik stem niet. Huidige partijen hebben me niet weten te overtuigen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gemeenteraadsverkiezingen.... die hebben direct effect op jouw huishouden.
Prima hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als ik twijfels heb stem ik liever niet. Misschien rare theorie maar of ik sta 100% achter een partij of ik stem niet. Huidige partijen hebben me niet weten te overtuigen.
Waar wil je op stemmen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:21 schreef Unlabeled het volgende:
Ik kan mijn stempas nergens vinden. Heel even had ik het vermoeden dat mijn pvv-exhuisgenote met mijn stempas ervandoor is gegaan tijdens de verhuizing, maar dat kan het niet zijn...
Kies dan de partij die het meest in de buurt komt. Heb je er misschien baat bij, in ieder geval meer dan als je niets doet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als ik twijfels heb stem ik liever niet. Misschien rare theorie maar of ik sta 100% achter een partij of ik stem niet. Huidige partijen hebben me niet weten te overtuigen.
Eigenheimers hierquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:26 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik twijfel tussen SP en VVD.
.
.
.
.
Grapje.
Ik heb totaal geen binding met Utrecht, dus het kan me eigenlijk niets schelen wat er straks gaat gebeuren.
Zij is een van de weinige met goed muziek vind ik. Nu nog live meemaken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hani je had geen geld.
Leuk voor je. Ik vind t wel kattengejank...
Puur vanuit economisch perspectief ga ik voor VVD. Maar goed, uiteindelijk vind ik ze allemaal een pot nat.quote:
Denk je ook aan je allochtoon zijn?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Puur vanuit economisch perspectief ga ik voor VVD. Maar goed, uiteindelijk vind ik ze allemaal een pot nat.
Waayt, mensen hebben geldquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Puur vanuit economisch perspectief ga ik voor VVD.
Wat ga jij stemmenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Denk je ook aan je allochtoon zijn?
Is het student zijnde niet handiger om te stemmen op D66?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Puur vanuit economisch perspectief ga ik voor VVD. Maar goed, uiteindelijk vind ik ze allemaal een pot nat.
Twijfel nog.quote:
Landelijk olsaydi zit ik dichtbij bij SP. Gemeentelijk D66. SP kost me teveel geldquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Twijfel nog.
Op basis van sociale standpunten SP.
Op basis van niet al te relaxt zijn met uitkering etc D66.
Het is voor mij lastig. Ik verdien wat meer dan de gemiddelde persoon.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Landelijk olsaydi zit ik dichtbij bij SP. Gemeentelijk D66. SP kost me teveel geld
Huh. Ken je hun gemeentelijke standpunten danquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen Piratenpartij in Delft, dus hoogstwaarschijnlijk D66.
Ik wil met jou samenwonen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is voor mij lastig. Ik verdien wat meer dan de gemiddelde persoon.
Links vind ik het beste, maar ik erger mij dooddddd aan het relaxt uitdelen van uitkeringen en zulks.
Mensen die kunnen werken moeten werken. Klaar.
Geen Meritocratische partij anders had ik wel op hen gestemdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Staat op hun website. Ze zijn alleen actief in 4 steden geloof ik tijdens de gemeenteraadsverkiezingen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Huh. Ken je hun gemeentelijke standpunten dan
Minder camera's ofzo? Baska, wat kunnen zij betekenen als gemeentelijk bestuur? Piraten partij dus.
Sinds Femke is vertrokken vind ik GL niks.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:43 schreef siddha het volgende:
Groen Links de enige fatsoenlijke partij![]()
Merhabalar
Zij denkt een stap verder: is er straks na mijn studie nog een gezonde economisc klimaat om te werken/leen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het student zijnde niet handiger om te stemmen op D66?
van Ojik is wel een goede man en omdat die relmarokkaan ook weg is vind ik Groenlinks weer een goede partijquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sinds Femke is vertrokken vind ik GL niks.
Uiteindelijk hebben we allemaal dezelfde rechten. Meer kan een politieke partij niet doen lijkt me. Of doel je op iets anders?quote:
Nee hoor. Ben een arme sloeber.quote:
Ik studeer om later aan de bak te komen, maar hoe het er nu uitziet zal dat niet zo snel gebeuren. Heb soms het idee dat ik voor jan lul zit te studerenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:37 schreef zarGon het volgende:
Is het student zijnde niet handiger om te stemmen op D66?
Wat ben ik blij dat Tofik weg is. Ik vond hem irritant. Van Ojik heb ik nog geen goed beeld van, durf er niet over te oordelen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:54 schreef siddha het volgende:
[..]
van Ojik is wel een goede man en omdat die relmarokkaan ook weg is vind ik Groenlinks weer een goede partij
Welke relmarokkaan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:54 schreef siddha het volgende:
[..]
van Ojik is wel een goede man en omdat die relmarokkaan ook weg is vind ik Groenlinks weer een goede partij
Ik dacht dat dat een Afghaan wasquote:
Hij was de eerste persoon waar ik ooit op stemde hij was toen nl de leider van de PPR daarna gingen ze dus fuseren, oef meer dan 25 jaar geledenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat Tofik weg is. Ik vond hem irritant. Van Ojik heb ik nog geen goed beeld van, durf er niet over te oordelen.
Ik bel je wanneer ik 85 benquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:10 schreef Crip het volgende:
Lief dagboek.
Elke ma en di zit er een man
tegenover mij op de trein te wachten. We geven elkaar altijd een glimlach jwt zehma stationbuddies. Hij is denk ik eind 40/ begin 50 maar hij heeft echt iets knaps. Mannen worden echt knapper naarmate ze ouder worden. Ben ik de enige die er zo over denkg ? Mashallah hhh.
Bibiquote:
Je moet ook niet in Nederland blijven na je studie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:54 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben we allemaal dezelfde rechten. Meer kan een politieke partij niet doen lijkt me. Of doel je op iets anders?
[..]
Nee hoor. Ben een arme sloeber.
[..]
Ik studeer om later aan de bak te komen, maar hoe het er nu uitziet zal dat niet zo snel gebeuren. Heb soms het idee dat ik voor jan lul zit te studeren
Idd. Wie doet dat nu.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:01 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je moet ook niet in Nederland blijven na je studie.
Ga lekker in het buitenland studeren.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:01 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het studerenquote:
Jammer voor Nederland, ze moeten maar voor een beter belastingsysteem zorgen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ga lekker in het buitenland studeren.
(Ik begrijp je wel, maar het is niet goed voor Nederland als mensen zo'n beetje op kosten van de staat studeren en na hun studie belasting gaan afdragen in het buitenland. )
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:06 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Jammer voor Nederland, ze moeten maar voor een beter belastingsysteem zorgen.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat zijn reputatie niet zo sterk is nu ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
is dat niet die huilie die zelf vertrok en ondertussen wachtgeld zit binnen te harken?
Wel eerst lekker profiteren van de belastingcentjes van anderen he. Tssk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:06 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Jammer voor Nederland, ze moeten maar voor een beter belastingsysteem zorgen.
Ik profiteer niet, want iedereen in Nederland heeft recht op hetzelfde als ikquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wel eerst lekker profiteren van de belastingcentjes van anderen he. Tssk.
Haten op het belastingsysteem, maar wel gebruikmaken van het geld dat daarvan komt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:09 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik profiteer niet, want iedereen in Nederland heeft recht op hetzelfde als ik
meer dan de helft van je loon gaat naar je belasting als je een beetje een interessante baan hebtquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Haten op het belastingsysteem, maar wel gebruikmaken van het geld dat daarvan komt.
Ja, er zijn bepaalde aspecten ervan die ik niet mag, zoals dat de belastingschaal niet continue stijgt met je inkomen of dat er relatief meer belasting wordt geheven als je meer uren werkt, of dubbele belasting.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Haten op het belastingsysteem, maar wel gebruikmaken van het geld dat daarvan komt.
De wereld is meer dan nl en Marokko.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:09 schreef Crip het volgende:
Blijf lekker in Nederland wonen, over mijn lijk dat ik in Marokko ga wonen.
Dat heeft je met je salaris te maken, niet met het aantal uren...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, er zijn bepaalde aspecten ervan die ik niet mag, zoals dat de belastingschaal niet continue stijgt met je inkomen of dat er relatief meer belasting wordt geheven als je meer uren werkt, of dubbele belasting.
Vind Nederland best fijn eerlijk gezegd. Maar ik zou wel in Japan willen wonen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
De wereld is meer dan nl en Marokko.
Ja, dus als je meer uren dan 40 uren wil werken, kan het je meer belasting kosten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat heeft je met je salaris te maken, niet met het aantal uren...
Klopt. Laat NL je studie betalen en ontvlucht het land. Daar help je mensen mee.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
meer dan de helft van je loon gaat naar je belasting als je een beetje een interessante baan hebtsnap wel dat mensen weggaan hier.
Dat heeft niks met je uren te maken, maar met het salaris. Je kan ook 80 uur werken voor de helft van je uurloon, dan betaal je evenveel belasting.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, dus als je meer uren dan 40 uren wil werken, kan het je meer belasting kosten.
Ik weet het niet. Blijf toch liever in Nederland. De nuchterheid en down-to-earth mentaliteit van Nederland wil ik niet zomaar omruilen eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:01 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zo afgezaagd ditquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
(Ik begrijp je wel, maar het is niet goed voor Nederland als mensen zo'n beetje op kosten van de staat studeren en na hun studie belasting gaan afdragen in het buitenland. )
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:19 schreef sylvesterrr het volgende:
werken, kan het je meer belasting kosten.
Dat heeft niks met je uren te maken, maar met het salaris. Je kan ook 80 uur werken voor de helft van je uurloon, dan betaal je evenveel belasting.![]()
De staat heeft echt niks te klagenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wanneer je overwerkt wordt er geen rekening gehouden met algemene heffingskorting en arbeidskorting. Je ontvangt dan netto minder dan verwacht inderdaad, maar wanneer je het jaar erop aangifte doet krijg je dat weer vrolijk terug.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:20 schreef Mathemaat het volgende:
[..], Ik krijgt van andere mensen andere dingen te horen xD
Ik wil of beter gezegd ik ga eindigen in the Pacific (pit cairn islands) Hopelijk binnen 5 jaar en daar wil ik oud wordenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
De wereld is meer dan nl en Marokko.
Waarom zou NL moeten investeren in studenten als ze toch van plan zijn om in een ander land aan de slag te gaan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:20 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zo afgezaagd dit![]()
En het is niet letterlijk "op kosten van de staat" he. Uiteindelijk moeten mijn ouders duizenden euro's aan belasting betalen die ze ook net zo goed op mijn spaarrekening konden storten en waarmee ik weer kon studeren. Vicieuze cirkel en zulks.
En sowieso, waarom zou je werken voor een land? Kom op hey, we leven niet in Noord-Korea.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom? Ik vind juist dat dat het moeilijker maakt om goeie vrienden te worden met Nederlanders.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:20 schreef Unlabeled het volgende:
nuchterheid en down-to-earth mentaliteit van Nederland wil ik niet zomaar omruilen eigenlijk.
Eerst aan kubi vragen of hij niemand moet helpen. Anders wordt het weer Een loos "kom uit de kast vs. Dikkerd"-gesprek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |