Dat heeft je met je salaris te maken, niet met het aantal uren...quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:11 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, er zijn bepaalde aspecten ervan die ik niet mag, zoals dat de belastingschaal niet continue stijgt met je inkomen of dat er relatief meer belasting wordt geheven als je meer uren werkt, of dubbele belasting.
Vind Nederland best fijn eerlijk gezegd. Maar ik zou wel in Japan willen wonen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
De wereld is meer dan nl en Marokko.
Ja, dus als je meer uren dan 40 uren wil werken, kan het je meer belasting kosten.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat heeft je met je salaris te maken, niet met het aantal uren...
Klopt. Laat NL je studie betalen en ontvlucht het land. Daar help je mensen mee.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
meer dan de helft van je loon gaat naar je belasting als je een beetje een interessante baan hebtsnap wel dat mensen weggaan hier.
Dat heeft niks met je uren te maken, maar met het salaris. Je kan ook 80 uur werken voor de helft van je uurloon, dan betaal je evenveel belasting.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, dus als je meer uren dan 40 uren wil werken, kan het je meer belasting kosten.
Ik weet het niet. Blijf toch liever in Nederland. De nuchterheid en down-to-earth mentaliteit van Nederland wil ik niet zomaar omruilen eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:01 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je moet ook niet in Nederland blijven na je studie.
Zo afgezaagd ditquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ga lekker in het buitenland studeren.
(Ik begrijp je wel, maar het is niet goed voor Nederland als mensen zo'n beetje op kosten van de staat studeren en na hun studie belasting gaan afdragen in het buitenland. )
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:19 schreef sylvesterrr het volgende:
werken, kan het je meer belasting kosten.
Dat heeft niks met je uren te maken, maar met het salaris. Je kan ook 80 uur werken voor de helft van je uurloon, dan betaal je evenveel belasting.![]()
De staat heeft echt niks te klagenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ga lekker in het buitenland studeren.
(Ik begrijp je wel, maar het is niet goed voor Nederland als mensen zo'n beetje op kosten van de staat studeren en na hun studie belasting gaan afdragen in het buitenland. )
Wanneer je overwerkt wordt er geen rekening gehouden met algemene heffingskorting en arbeidskorting. Je ontvangt dan netto minder dan verwacht inderdaad, maar wanneer je het jaar erop aangifte doet krijg je dat weer vrolijk terug.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:20 schreef Mathemaat het volgende:
[..], Ik krijgt van andere mensen andere dingen te horen xD
Ik wil of beter gezegd ik ga eindigen in the Pacific (pit cairn islands) Hopelijk binnen 5 jaar en daar wil ik oud wordenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
De wereld is meer dan nl en Marokko.
Waarom zou NL moeten investeren in studenten als ze toch van plan zijn om in een ander land aan de slag te gaan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:20 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zo afgezaagd dit![]()
En het is niet letterlijk "op kosten van de staat" he. Uiteindelijk moeten mijn ouders duizenden euro's aan belasting betalen die ze ook net zo goed op mijn spaarrekening konden storten en waarmee ik weer kon studeren. Vicieuze cirkel en zulks.
En sowieso, waarom zou je werken voor een land? Kom op hey, we leven niet in Noord-Korea.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom? Ik vind juist dat dat het moeilijker maakt om goeie vrienden te worden met Nederlanders.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:20 schreef Unlabeled het volgende:
nuchterheid en down-to-earth mentaliteit van Nederland wil ik niet zomaar omruilen eigenlijk.
Eerst aan kubi vragen of hij niemand moet helpen. Anders wordt het weer Een loos "kom uit de kast vs. Dikkerd"-gesprek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |