Wat ga jij stemmenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Denk je ook aan je allochtoon zijn?
Is het student zijnde niet handiger om te stemmen op D66?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Puur vanuit economisch perspectief ga ik voor VVD. Maar goed, uiteindelijk vind ik ze allemaal een pot nat.
Twijfel nog.quote:
Landelijk olsaydi zit ik dichtbij bij SP. Gemeentelijk D66. SP kost me teveel geldquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Twijfel nog.
Op basis van sociale standpunten SP.
Op basis van niet al te relaxt zijn met uitkering etc D66.
Het is voor mij lastig. Ik verdien wat meer dan de gemiddelde persoon.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:41 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Landelijk olsaydi zit ik dichtbij bij SP. Gemeentelijk D66. SP kost me teveel geld
Huh. Ken je hun gemeentelijke standpunten danquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen Piratenpartij in Delft, dus hoogstwaarschijnlijk D66.
Ik wil met jou samenwonen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is voor mij lastig. Ik verdien wat meer dan de gemiddelde persoon.
Links vind ik het beste, maar ik erger mij dooddddd aan het relaxt uitdelen van uitkeringen en zulks.
Mensen die kunnen werken moeten werken. Klaar.
Geen Meritocratische partij anders had ik wel op hen gestemdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geen Piratenpartij in Delft, dus hoogstwaarschijnlijk D66.
Staat op hun website. Ze zijn alleen actief in 4 steden geloof ik tijdens de gemeenteraadsverkiezingen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Huh. Ken je hun gemeentelijke standpunten dan
Minder camera's ofzo? Baska, wat kunnen zij betekenen als gemeentelijk bestuur? Piraten partij dus.
Sinds Femke is vertrokken vind ik GL niks.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:43 schreef siddha het volgende:
Groen Links de enige fatsoenlijke partij![]()
Merhabalar
Zij denkt een stap verder: is er straks na mijn studie nog een gezonde economisc klimaat om te werken/leen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is het student zijnde niet handiger om te stemmen op D66?
van Ojik is wel een goede man en omdat die relmarokkaan ook weg is vind ik Groenlinks weer een goede partijquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sinds Femke is vertrokken vind ik GL niks.
Uiteindelijk hebben we allemaal dezelfde rechten. Meer kan een politieke partij niet doen lijkt me. Of doel je op iets anders?quote:
Nee hoor. Ben een arme sloeber.quote:
Ik studeer om later aan de bak te komen, maar hoe het er nu uitziet zal dat niet zo snel gebeuren. Heb soms het idee dat ik voor jan lul zit te studerenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:37 schreef zarGon het volgende:
Is het student zijnde niet handiger om te stemmen op D66?
Wat ben ik blij dat Tofik weg is. Ik vond hem irritant. Van Ojik heb ik nog geen goed beeld van, durf er niet over te oordelen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:54 schreef siddha het volgende:
[..]
van Ojik is wel een goede man en omdat die relmarokkaan ook weg is vind ik Groenlinks weer een goede partij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |