Laat ze maar onwetend zijn.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik zeg net dat wij dat allemaal samen doen.
Huh, nee?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sarma is zonder gehakt toch? En keertje gehad, was kapotttttvies.
Tegelijk sarma en dolma in een pan of...?quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik zeg net dat wij dat allemaal samen doen.
Dan was dat waarschijnlijk zeytinyağlı sarma (sarma met olijfolie). Dat wordt koud gegeten (vaak als bijgerecht) en daar zit inderdaad geen gehakt in. Warme sarma is met gehakt en wordt doorgaans als hoofdgerecht gegeten, met vaak knoflookyoghurt eroverheen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sarma is zonder gehakt toch? En keertje gehad, was kapotttttvies.
ohhh vandaar, ik vond het echt walgelijk bahhhquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan was dat waarschijnlijk zeytinyağlı sarma (sarma met olijfolie). Dat wordt koud gegeten (voornamelijk als bijgerecht) en daar zit inderdaad geen gehakt in. Warme sarma is met gehakt en wordt doorgaans als hoofdgerecht gegeten, met vaak knoflookyoghurt eroverheen.
Ah bedankt ik hou sowieso van No reservations dus ga ik zekerrr kijken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Crip, mocht je een interesse in de Turkse keuken hebben, dan kun je deze twee docu's misschien een keer bekijken...
Wat heb jij gestemd als ik dat mag vragen?quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:18 schreef zarGon het volgende:
http://app.nos.nl/datavis(...)ngen-2014/index.html..
Die smiley moet je niet altijd zo serieus nemen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je zegt met een huillachsmiley 'Turken moeten het apart noemen', terwijl de gerechten van oorsprong Turks zijn en de benamingen dus een bepaalde betekenis hebben. Ze zijn namelijk vernoemd naar de bereidingswijze.
Jahahaha, einz! Ein reich über alles!quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sup daar big boi met du germin accent
Ja. 1 gerecht dus.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Tegelijk sarma en dolma in een pan of...?
Slaaplekkurrrrrrrrrrrrr!quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
Nja nja, ik ga anime kijken en in slaap vallen, rustig aan schatjes.
hadi man pzquote:Op woensdag 19 maart 2014 21:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
Nja nja, ik ga anime kijken en in slaap vallen, rustig aan schatjes.
D66.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat heb jij gestemd als ik dat mag vragen?
ik ben toevallig iemand kapot aan het trollen momenteel.quote:Op woensdag 19 maart 2014 21:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dit ben jij, internet troll met hoofddoek.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |