Doen niet aan delen. Goddankquote:Op woensdag 19 maart 2014 17:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]. Woensdagen waren jouw dagen om op hem te passen. Jouw crush.
Nah. Thanks tho.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Blijf maar proberuh. Maybe one day.
Ik kook niet. Men gaat spaghetti met gehakt maken.quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nah. Thanks tho.What's fo' dinner.
Hoorde Rutte net op de radio; stem is alleen geldig als het papiertje in de stembus is gestopt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:30 schreef Arcadia het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)eau-Oosterhout.dhtml
Is zijn stem nu geldig of ongeldig?
lekkaahquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kook niet. Men gaat spaghetti met gehakt maken.
Huh... als sausje ernaast?quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:48 schreef Crip het volgende:
Ik heb zin in sarma, misschien kunnen jullie mij hier helpen. Ik heb bij een Turkse vriendin sarma in een soort van tomaten saus ofzo gegeten. En dat was zoooo lekker <3 Weten jullie misschien wat ik bedoel? Want ik kan het nergens vinden op google.
gwn dolmaquote:Op woensdag 19 maart 2014 18:48 schreef Crip het volgende:
Ik heb zin in sarma, misschien kunnen jullie mij hier helpen. Ik heb bij een Turkse vriendin sarma in een soort van tomaten saus ofzo gegeten. En dat was zoooo lekker <3 Weten jullie misschien wat ik bedoel? Want ik kan het nergens vinden op google.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee dolma is toch gevulde paprika/kool ofzoiets. Was echt sarma hhh
Weet ik niet, weet alleen dat mijn vriendin druivenbladeren sarma noemten dolma die kool/paprika ofzo. hhquote:
SPOILER: NSFW/16+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:28 schreef sylvesterrr het volgende:
HAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAHAHSPOILER: NSFW/16+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, wij ook. Sarma rol je, dolma vul je.quote:Op woensdag 19 maart 2014 19:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet ik niet, weet alleen dat mijn vriendin druivenbladeren sarma noemten dolma die kool/paprika ofzo. hh
quote:
Stats?quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:15 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Echt waar. Ik ga Che in elkaar meppen op de meet
quote:
http://www.traditionaltur(...)t-blog-entree-i.html.quote:Op woensdag 19 maart 2014 18:48 schreef Crip het volgende:
quote:
Nee.quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit.
Turken moeten het apart noemensarma is gewoon dolma
quote:Op woensdag 19 maart 2014 20:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit.
Turken moeten het apart noemensarma is gewoon dolma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |