ja man kom 1vs1quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
We gaan spelen nadat hij terug is van sporten okay? Tenzij je met mij wilt spelen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan ook wat Japans: otaku, bonsai, katana.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wah! jij weet Japans *kwijl*
Al met al zijn het altijd de provinciale Priscilla's en Henken die komen met uitspraken als "profiteren van onze belastingcentjes". Geen voormalige corpsbal a la Roderick met de hockeystick en het windkapsel die ik hetzelfde heb horen zeggen. Eerder iets als "heulemaal top lekker expatten... boven modaal enzeuw."quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Bedoel je GC / Turken op FOK! #1083 mannen die niet snappen ?
Hoe draagt de student zijn steentje bij?
* sylvesterrr voelt zich blond.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben mijn telefoon echtttt zat^#@@/@^
![]()
hartstikke goed voor je!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Zonet op aanraden van een collega quinoa geprobeerd. Nee, dat is echt niks voor mij...
Hoe heb je het klaargemaakt?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Zonet op aanraden van een collega quinoa geprobeerd. Nee, dat is echt niks voor mij...
Ik heb zin in Visnequote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:00 schreef Visne het volgende:
[..]
Hoe heb je het klaargemaakt?
Wat ik meestal doe is goed afspoelen, koken in bouillon en dan in de wok met groenten etc.
elke keer uit het niets (of wanneer im powerknop indruk) uitvallenquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij ook nog ''huh ik begrijp het niet wat bedoel je wrm lacht sylvester''
Ja, ik snap je.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
elke keer uit het niets (of wanneer im powerknop indruk) uitvallenen dan krijg ik miljoen keer het opstartscherm? te zien, die witte letters met codenaam enz van telefoon... en dan komt blauwe samsung en dan herhaalt dat proces zich duizend keer. Ook als ik powerknop, volume down en homebutton indruk gaat dat door. dan zit er niks anders op dan accu eruit en erin, gaat het nog steeds door...
![]()
dan weer opnieuw proberen met de drie knopjes en na honderd keer start hij echt op.
Snapje?![]()
![]()
![]()
denk je dat ik naar een samsung service center kan die gevestigd is bij Vodafone? Mn abo is bij hiquote:
wat is er mis mee dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Godver, volgens mij moet ik mijn horloge laten repareren.
Haal je voldoening uit!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Stervens druk vandaag; ik ben kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |