SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meet
We gaan in Utrecht meeten. De vaste bezoekers van dit topic hebben een PM van sylvesterrr ontvangen met daarin een link naar een datumprikkertje. Mocht je geen PM hebben ontvangen en toch wil langskomen, stuur dan een PM/DM naar sylvesterrr.
Opzich voel ik me niet echt gebonden tot een land, maar als ik lange tijd op vakantie ben snak ik toch naar de Nederlandse mentaliteit en hun doen en laten. Misschien is het gewenning dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:35 schreef Mathemaat het volgende:
Waarom? Ik vind juist dat dat het moeilijker maakt om goeie vrienden te worden met Nederlanders.
Wah! jij weet Japans *kwijl*quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:57 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Opzich voel ik me niet echt gebonden tot een land, maar als ik lange tijd op vakantie ben snak ik toch naar de Nederlandse mentaliteit en hun doen en laten. Misschien is het gewenning dat weet ik niet.
Heb een paar goeie vrienden van verschillende nationaliteiten. Geen Turk though
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:10 schreef expans het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Deze dag moeten we ook herdenken in de titel
Beetjuh. o:quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wah! jij weet Japans *kwijl*
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom zou NL moeten investeren in studenten als ze toch van plan zijn om in een ander land aan de slag te gaan?Definieer NL eens? Nogal abstract dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En met wie z'n geld wordt er in studenten geïnvesteerd? Dat geld is niet zomaar uit lucht gevallen lijkt me. Belastingbetalers als mijn ouders en ik betalen doodleuk mee.
Edit: Daarom nogal kort door de bocht om te zeggen dat studenten – die uiteindelijk buiten NL werken – op andermans zak hebben geteerd.
Juist daarom! Iedereen betaalt mee aan de studie. Deze studenten willen echter niet meebetalen aan de studie van de kinderen van de volgende generatie.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:15 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Definieer NL eens? Nogal abstract dit.
En met wie z'n geld wordt er in studenten geïnvesteerd? Dat geld is niet zomaar uit lucht gevallen lijkt me. Belastingbetalers als mijn ouders en ik betalen doodleuk mee.
lees even mijn voorgaande posts van het vorig topic als je wiltquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Juist daarom! Iedereen betaalt mee aan de studie. Deze studenten willen echter niet meebetalen aan de studie van de kinderen van de volgende generatie.
Als ze pas na een paar jaar werken naar het buitenland gaan, dan hebben ze in ieder geval hun steentje bijgedragen.
Of maak ik ergens een denkfoutje?
Op die fiets heb je toch ook genoeg mensen uit andere landen die hier belasting betalen. Heft elkaar op.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Juist daarom! Iedereen betaalt mee aan de studie. Deze studenten willen echter niet meebetalen aan de studie van de kinderen van de volgende generatie.
Als ze pas na een paar jaar werken naar het buitenland gaan, dan hebben ze in ieder geval hun steentje bijgedragen.
Of maak ik ergens een denkfoutje?
Bedoel je GC / Turken op FOK! #1083 mannen die niet snappen ?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:35 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
lees even mijn voorgaande posts van het vorig topic als je wilt
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Laat me nou...
Ander onderwerp dan maar: gaan jullie deze zomer op vakantie? Zoja, waarheen?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:38 schreef Crip het volgende:
Ey heeft iemand dat filmpje nog van die Jihadist die zei dt die kapsalon miste op dumpert ofzo
Ik heb wel wat plannen, moet even kijken of het lukt (¤¤¤¤¤).quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wellicht, ben er nog niet over uit.
Jij ?
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:58 schreef Arcadia het volgende:
Deze http://ask.fm/chechclear
Kun je hem vragen voor huwelijk (is al door duizend andere vrouwen gevraagd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Crip, wat doe je daar?vallah GTA steeg een beetje naar mijn hoofd die dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:28 schreef Crip het volgende:
[..]
vallah GTA steeg een beetje naar mijn hoofd die dag.PMS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
ja man kom 1vs1quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
We gaan spelen nadat hij terug is van sporten okay? Tenzij je met mij wilt spelen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan ook wat Japans: otaku, bonsai, katana.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wah! jij weet Japans *kwijl*
Al met al zijn het altijd de provinciale Priscilla's en Henken die komen met uitspraken als "profiteren van onze belastingcentjes". Geen voormalige corpsbal a la Roderick met de hockeystick en het windkapsel die ik hetzelfde heb horen zeggen. Eerder iets als "heulemaal top lekker expatten... boven modaal enzeuw."quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Bedoel je GC / Turken op FOK! #1083 mannen die niet snappen ?
Hoe draagt de student zijn steentje bij?
* sylvesterrr voelt zich blond.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben mijn telefoon echtttt zat^#@@/@^
![]()
hartstikke goed voor je!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Zonet op aanraden van een collega quinoa geprobeerd. Nee, dat is echt niks voor mij...
Hoe heb je het klaargemaakt?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Zonet op aanraden van een collega quinoa geprobeerd. Nee, dat is echt niks voor mij...
Ik heb zin in Visnequote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:00 schreef Visne het volgende:
[..]
Hoe heb je het klaargemaakt?
Wat ik meestal doe is goed afspoelen, koken in bouillon en dan in de wok met groenten etc.
elke keer uit het niets (of wanneer im powerknop indruk) uitvallenquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij ook nog ''huh ik begrijp het niet wat bedoel je wrm lacht sylvester''
Ja, ik snap je.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
elke keer uit het niets (of wanneer im powerknop indruk) uitvallenen dan krijg ik miljoen keer het opstartscherm? te zien, die witte letters met codenaam enz van telefoon... en dan komt blauwe samsung en dan herhaalt dat proces zich duizend keer. Ook als ik powerknop, volume down en homebutton indruk gaat dat door. dan zit er niks anders op dan accu eruit en erin, gaat het nog steeds door...
![]()
dan weer opnieuw proberen met de drie knopjes en na honderd keer start hij echt op.
Snapje?![]()
![]()
![]()
denk je dat ik naar een samsung service center kan die gevestigd is bij Vodafone? Mn abo is bij hiquote:
wat is er mis mee dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Godver, volgens mij moet ik mijn horloge laten repareren.
Haal je voldoening uit!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Stervens druk vandaag; ik ben kapot.
Als het een shop-in-shop concept is, waarom niet?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
denk je dat ik naar een samsung service center kan die gevestigd is bij Vodafone? Mn abo is bij hi![]()
Kroon werkt niet meer. Ik kan de tijd/datum niet aanpassen, dus vanaf volgende week zal mijn horloge 1 uur achterlopen...quote:[..]
wat is er mis mee dan?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Projectie_(psychologie)quote:
Ik geef toe dat ik lesbo ben, jij zit nog in de ontkenningsfase.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Projectie_(psychologie)
Mij een homo noemen, terwijl je zelf een lesbienne bent?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik lesbo ben, jij zit nog in de ontkenningsfase.
Maakt mij niets uithoor maar in één keer drie biechtenquote:
hhhhquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:38 schreef siddha het volgende:
[..]
Maakt mij niets uithoor maar in één keer drie biechten
Sagol, maar info op facebook is incorrectquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Arcadia, ik heb je niet gefeliciteerd voor je verjaardag omdat je daar niet van houdt, maar ik wil het hierbij toch nog even doen. Doğum günün kutlu olsun; Allah nice hayırlı ve sağlıklı yaşlar nasip etsin!
Alvast gefeliciteerd dan maar. Newbquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sagol, maar info op facebook is incorrect. Echte verjaardagsdatum is 29-09
sawry the commander riep ( my mummmm ) B)quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd dan maar. Newb
Hele dua voor niks gedaan... Nee geintje, dan beschouw dit als mijn felicitatie voor je afgelopen verjaardag.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:33 schreef Crip het volgende:
[..]
sawry the commander riep ( my mummmm ) B)
Dankjewelquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hele dua voor niks gedaan... Nee geintje, dan beschouw dit als mijn felicitatie voor je afgelopen verjaardag.
Volgende week meer informatie neem ik aanquote:
Twenthe is dus ook nog een optie , dan kom ik wel denk ik, ben best nieuwsgierig naar julliequote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Volgende week meer informatie neem ik aan!
Dan dus nietquote:
wat betekent die hhhhhhhhhh`s en ajb, nooobs en nog wat afkortingen die ik vergeten heb?quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wa aleykum selam wa rahmatullahi wa barakatuhquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:47 schreef Crip het volgende:
Assalamu alaykom wa ra7matulahi wa barakatu.
Die video van Hozny is zo awkward. :/
Poetin, Rusland en al onderdrukkersquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Krim: Tataren gevraagd te verhuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |