Sagol, maar info op facebook is incorrectquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Arcadia, ik heb je niet gefeliciteerd voor je verjaardag omdat je daar niet van houdt, maar ik wil het hierbij toch nog even doen. Doğum günün kutlu olsun; Allah nice hayırlı ve sağlıklı yaşlar nasip etsin!
Alvast gefeliciteerd dan maar. Newbquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sagol, maar info op facebook is incorrect. Echte verjaardagsdatum is 29-09
sawry the commander riep ( my mummmm ) B)quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd dan maar. Newb
Hele dua voor niks gedaan... Nee geintje, dan beschouw dit als mijn felicitatie voor je afgelopen verjaardag.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:33 schreef Crip het volgende:
[..]
sawry the commander riep ( my mummmm ) B)
Dankjewelquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hele dua voor niks gedaan... Nee geintje, dan beschouw dit als mijn felicitatie voor je afgelopen verjaardag.
Volgende week meer informatie neem ik aanquote:
Twenthe is dus ook nog een optie , dan kom ik wel denk ik, ben best nieuwsgierig naar julliequote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Volgende week meer informatie neem ik aan!
Dan dus nietquote:
wat betekent die hhhhhhhhhh`s en ajb, nooobs en nog wat afkortingen die ik vergeten heb?quote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wa aleykum selam wa rahmatullahi wa barakatuhquote:Op woensdag 19 maart 2014 10:47 schreef Crip het volgende:
Assalamu alaykom wa ra7matulahi wa barakatu.
Die video van Hozny is zo awkward. :/
Poetin, Rusland en al onderdrukkersquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Krim: Tataren gevraagd te verhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |