Ik heb wel wat plannen, moet even kijken of het lukt (¤¤¤¤¤).quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wellicht, ben er nog niet over uit.
Jij ?
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:58 schreef Arcadia het volgende:
Deze http://ask.fm/chechclear
Kun je hem vragen voor huwelijk (is al door duizend andere vrouwen gevraagd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Crip, wat doe je daar?vallah GTA steeg een beetje naar mijn hoofd die dag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:28 schreef Crip het volgende:
[..]
vallah GTA steeg een beetje naar mijn hoofd die dag.PMS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
ja man kom 1vs1quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
We gaan spelen nadat hij terug is van sporten okay? Tenzij je met mij wilt spelen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan ook wat Japans: otaku, bonsai, katana.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wah! jij weet Japans *kwijl*
Al met al zijn het altijd de provinciale Priscilla's en Henken die komen met uitspraken als "profiteren van onze belastingcentjes". Geen voormalige corpsbal a la Roderick met de hockeystick en het windkapsel die ik hetzelfde heb horen zeggen. Eerder iets als "heulemaal top lekker expatten... boven modaal enzeuw."quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Bedoel je GC / Turken op FOK! #1083 mannen die niet snappen ?
Hoe draagt de student zijn steentje bij?
* sylvesterrr voelt zich blond.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben mijn telefoon echtttt zat^#@@/@^
![]()
hartstikke goed voor je!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Zonet op aanraden van een collega quinoa geprobeerd. Nee, dat is echt niks voor mij...
Hoe heb je het klaargemaakt?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Zonet op aanraden van een collega quinoa geprobeerd. Nee, dat is echt niks voor mij...
Ik heb zin in Visnequote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:00 schreef Visne het volgende:
[..]
Hoe heb je het klaargemaakt?
Wat ik meestal doe is goed afspoelen, koken in bouillon en dan in de wok met groenten etc.
elke keer uit het niets (of wanneer im powerknop indruk) uitvallenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |