quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij ook nog ''huh ik begrijp het niet wat bedoel je wrm lacht sylvester''
Ja, ik snap je.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
elke keer uit het niets (of wanneer im powerknop indruk) uitvallenen dan krijg ik miljoen keer het opstartscherm? te zien, die witte letters met codenaam enz van telefoon... en dan komt blauwe samsung en dan herhaalt dat proces zich duizend keer. Ook als ik powerknop, volume down en homebutton indruk gaat dat door. dan zit er niks anders op dan accu eruit en erin, gaat het nog steeds door...
![]()
dan weer opnieuw proberen met de drie knopjes en na honderd keer start hij echt op.
Snapje?![]()
![]()
![]()
denk je dat ik naar een samsung service center kan die gevestigd is bij Vodafone? Mn abo is bij hiquote:
wat is er mis mee dan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:53 schreef sylvesterrr het volgende:
Godver, volgens mij moet ik mijn horloge laten repareren.
Haal je voldoening uit!quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Stervens druk vandaag; ik ben kapot.
Als het een shop-in-shop concept is, waarom niet?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
denk je dat ik naar een samsung service center kan die gevestigd is bij Vodafone? Mn abo is bij hi![]()
Kroon werkt niet meer. Ik kan de tijd/datum niet aanpassen, dus vanaf volgende week zal mijn horloge 1 uur achterlopen...quote:[..]
wat is er mis mee dan?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Projectie_(psychologie)quote:
Ik geef toe dat ik lesbo ben, jij zit nog in de ontkenningsfase.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:42 schreef Arcadia het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Projectie_(psychologie)
Mij een homo noemen, terwijl je zelf een lesbienne bent?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik lesbo ben, jij zit nog in de ontkenningsfase.
Maakt mij niets uithoor maar in één keer drie biechtenquote:
hhhhquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:38 schreef siddha het volgende:
[..]
Maakt mij niets uithoor maar in één keer drie biechten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |