Is dit niet gewoon de Belgische Speld?quote:Op woensdag 19 maart 2014 22:53 schreef Arcadia het volgende:
http://tvolen.be/2012/06/(...)g-broer-en-zus-zijn/
Belgen....
I dont know om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 19 maart 2014 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon de Belgische Speld?Beetje te obvious...
Meisjes plagen kusjes vragen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb liever jou. Maar mijn deuropening is niet gemaakt voor vrouwen van jouw formaat.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef zarGon het volgende:
Waarom spreken jullie niet een keertje af?
Serieuze vraag.
Ja goed plan. Kom je Crip? Kunnen we gamen op mijn kamer.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:12 schreef zarGon het volgende:
Waarom spreken jullie niet een keertje af?
Serieuze vraag.
Gamen...quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:13 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja goed plan. Kom je Crip? Kunnen we gamen op mijn kamer.
Plagen =/= pestenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meisjes plagen kusjes vragen.
Tevens dit:
[..]
Nu jou nog koppelen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef Mathemaat het volgende:
Idd, jullie twee horen bij elkaar. XD
Dit is zeker plagen, jij bent geen pestkop toch.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb liever jou. Maar mijn deuropening is niet gemaakt voor vrouwen van jouw formaat.
Nog een huwelijksaanbod?quote:
sry hb niet verder gelezen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe sta jij er tegenover eigenlijk? Voor zover ik zie hebben jullie op een aantal vlakken een klik.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef Mathemaat het volgende:
Idd, jullie twee horen bij elkaar. XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |