quote:Op woensdag 19 maart 2014 07:13 schreef Stimorol- het volgende:
Zullen we een petitie opstarten dat Borte terug komt. Ze was een van de laatste niet sneaky chick hier. TM doe je ding.
Ben je toch niet naar school gegaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:37 schreef Crip het volgende:
Pancakes maken... met welk fruit zou ik het doen Peer of Appel?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Poetin, Rusland en al onderdrukkers
Ik zag het op de Frontpage ja. De mujahideen kan beter zich verzamelen en vechten tegen Rusland. Wat een mafketel is die Poetin.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Crimean population changes 18th–21st centuries. Crimean Tatars in green, Russians in red, and Ukrainians in yellow.
Onder Stalin zijn ze ook al massaal gedeporteerd naar Centraal-Azië, wat je terug kunt zien in het diagram na 1944.
Nee,quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ben je toch niet naar school gegaan.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zag het op de Frontpage ja. De mujahideen kan beter zich verzamelen en vechten tegen Rusland. Wat een mafketel is die Poetin.
Hhhhh, ik wou echt gaan maar ik had alleen maar van die gare vakken vandaag.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ook niet.![]()
Pak appel.
Er is trouwens een lid van dit topic jarig. Gefeliciteerd ouwe rakker![]()
Ik had wel een toffe vak vandaag, maar wil(de) iets anders doen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhh, ik wou echt gaan maar ik had alleen maar van die gare vakken vandaag.
Ben nu aan het twijfelen aan de ene kan geen zin meer om pancakes te maken. Ik ga stokbroodje met gekarameliseerde ui en kaas maken.
Wies jarugg?
jonge da's zooooo lekkerrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik had wel een toffe vak vandaag, maar wil(de) iets anders doen.
Gekarameliseerde ui en kaas? Wat is deze.
Weet niet of ik het hier mag zeggen. Maar die andere gozer op Teamspeak.
İnşşşşquote:Op woensdag 19 maart 2014 12:01 schreef Arcadia het volgende:
Ze is nog geen dag weg. Give it some time. Ze komt wel terug. Zij en ik zijn halve soulmates.
Yes mi.quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:14 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik heb zin in spekkoek. Heeft iemand wel eens spekkoek gemaakt?
Precies wat ik dacht. Maar ik dacht is wel een slechte grap dus kan ik beter niet zeggen. Want dan krijg ik "quote:Op woensdag 19 maart 2014 12:27 schreef zarGon het volgende:
jongens meisjes wat eten jullie spekkoek zit toch spek in je weet wel varkensvlees wat doen jullie nou allemaal joh is onacceptabel dit toch
Erdogan is erg rustig, hij geeft alleen maar om Arabieren als Syriers en Pallestijnen... Broedervolkeren mogen het zelf uitzoekenquote:Op woensdag 19 maart 2014 11:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Krim: Tataren gevraagd te verhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |