Nu jou nog koppelen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef Mathemaat het volgende:
Idd, jullie twee horen bij elkaar. XD
Dit is zeker plagen, jij bent geen pestkop toch.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb liever jou. Maar mijn deuropening is niet gemaakt voor vrouwen van jouw formaat.
Nog een huwelijksaanbod?quote:
sry hb niet verder gelezen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb liever jou. Maar mijn deuropening is niet gemaakt voor vrouwen van jouw formaat.
Hoe sta jij er tegenover eigenlijk? Voor zover ik zie hebben jullie op een aantal vlakken een klik.quote:
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:14 schreef Mathemaat het volgende:
Idd, jullie twee horen bij elkaar. XD
"Een aantal"quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe sta jij er tegenover eigenlijk? Voor zover ik zie hebben jullie op een aantal vlakken een klik..
Nee, ik kom uit een mannenhuis.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb jij geen leuk zusje? No offence. Maar ik zou jouw schoonbroer wel willen zijn
Ik wacht nog op zijn huwelijksaanzoek, maar nog niets ontvangen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe sta jij er tegenover eigenlijk? Voor zover ik zie hebben jullie op een aantal vlakken een klik..
Jij krijgt als mahr pak slaag.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wacht nog op zijn huwelijksaanzoek, maar nog niets ontvangen.
Sarma = bladerenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit.
Turken moeten het apart noemensarma is gewoon dolma
Neequote:Op woensdag 19 maart 2014 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tuurlijk, die gedroogde limoenen toch? (zwarte balletjes?of is dat weer wat anders?)
eh neequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nog akkoord gaan ook
Ben ik zo begeerlijk ja
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet opeens schamen.![]()
![]()
![]()
Hallooow k bn ut maar
die humuquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:28 schreef Arcadia het volgende:
Hadi millet, ik ga pitten. Allah rahatlik vsrsin. Selam aleykum
Wat noem je mij fgt jij dikzak met je gekarameliseerde vet op je dijbenen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:28 schreef Crip het volgende:
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wa alaykom salaam
fgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |