"Een aantal"quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe sta jij er tegenover eigenlijk? Voor zover ik zie hebben jullie op een aantal vlakken een klik..
Nee, ik kom uit een mannenhuis.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Heb jij geen leuk zusje? No offence. Maar ik zou jouw schoonbroer wel willen zijn
Ik wacht nog op zijn huwelijksaanzoek, maar nog niets ontvangen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe sta jij er tegenover eigenlijk? Voor zover ik zie hebben jullie op een aantal vlakken een klik..
Jij krijgt als mahr pak slaag.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wacht nog op zijn huwelijksaanzoek, maar nog niets ontvangen.
Sarma = bladerenquote:Op woensdag 19 maart 2014 20:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit.
Turken moeten het apart noemensarma is gewoon dolma
Neequote:Op woensdag 19 maart 2014 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tuurlijk, die gedroogde limoenen toch? (zwarte balletjes?of is dat weer wat anders?)
eh neequote:Op woensdag 19 maart 2014 23:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nog akkoord gaan ook
Ben ik zo begeerlijk ja
quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:22 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet opeens schamen.![]()
![]()
![]()
Hallooow k bn ut maar
die humuquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:28 schreef Arcadia het volgende:
Hadi millet, ik ga pitten. Allah rahatlik vsrsin. Selam aleykum
Wat noem je mij fgt jij dikzak met je gekarameliseerde vet op je dijbenen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 23:28 schreef Crip het volgende:
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wa alaykom salaam
fgt.
Dat zeg ik al dagenquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:32 schreef Mathemaat het volgende:
Ik moet zeggen dat Arcadia en Crip wel heel venijnig flirten
Als dat flirten isquote:Op woensdag 19 maart 2014 23:32 schreef Mathemaat het volgende:
Ik moet zeggen dat Arcadia en Crip wel heel venijnig flirten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |