SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door VMSDKR op 18-03-2014 12:52:38 ]
?quote:
lol maken ook al die apps enzoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:39 schreef Awesome_ het volgende:
Die zijn verdomd handig met computers die chinezen hoor
vriend geloof mij hier hebben we het laatste nog niet van gezien hoorquote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:39 schreef Awesome_ het volgende:
Die zijn verdomd handig met computers die chinezen hoor
Wissel ze om man. Niemand krijgt hier een pijve stiemel van die mutantsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:42 schreef VMSDKR het volgende:
Oh ja, en niet liftende chicks in de spoiler voor Klokov.
Klopt, zijn niet de mooiste. Geef me een paar minuutjes.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:44 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wissel ze om man. Niemand krijgt hier een pijve stiemel van die mutants
Cor, kom jij ff met een goede chick, dan zet ik hem erin.quote:
Pls don't.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:44 schreef VMSDKR het volgende:
Cor, kom jij ff met een goede chick, dan zet ik hem erin.
die kan de rest van z'n leven aan de HRTquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn, son.
[ afbeelding ]
LOLquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
die kan de rest van z'n leven aan de HRT![]()
Ben jij dat?quote:
Dit. Al was van te voren ook wel te voorzien dat dit geen briljante actie zou wordenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 12:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
LOL
Ik kan mij niet eens indenken hoe fucking veel pijn dat wel niet moet doen.
Ik kan wel een keertje naar Eindhoven komen om te trainen. Misschien dat jij me kan helpen betreft het goed uitvoeren van sommige oefeningen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:09 schreef Eleiko het volgende:
Zodra G.R.S. weer eens in EHV is gaan we trainen + topicmeet doen.
Het een sluit het ander niet uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
NP; kan ik wel hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
NP; kan ik wel hebben.dat weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Oh nee, dan kan het inderdaad niet.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit.ben geen homewreckerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor spanning lees ik wel een boek ofzoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maar het is wel extra spannend toch?
lol, hier hebben we ook drie dames die CrossFitachtige oefeningen doen. Beetje zwaaien met de barbell enzoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:29 schreef Drinky het volgende:
lol, snapcity crossfit gasten hier in de gym. Strong cringe bij het zien van front squats en deadlifts. Mijn rug voelde hun pijn
Nice, met badmintonvelden en allesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Voor spanning lees ik wel een boek ofzoIk heb geen respect voor vreemdgangers en duw ze dan ook graag voor de trein.
[..]
lol, hier hebben we ook drie dames die CrossFitachtige oefeningen doen. Beetje zwaaien met de barbell enzoDe krachthonk is niet zo heel groot waardoor het gewoon vervelend is.
Ziehier, mijn gym https://www.google.nl/map(...)UDlA!2e0!3e2!6m1!1e1
Mooie ruimte, jammer van die startec cardiomeuk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Voor spanning lees ik wel een boek ofzoIk heb geen respect voor vreemdgangers en duw ze dan ook graag voor de trein.
[..]
lol, hier hebben we ook drie dames die CrossFitachtige oefeningen doen. Beetje zwaaien met de barbell enzoHET krachthonk is niet zo heel groot waardoor het gewoon vervelend is.
lol maandelijkse feestje ofzo?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:26 schreef Eleiko het volgende:
Zonder het op te zoeken:
- Croky Bolognese >> Lays Bolognese
- De meeste GYM members zijn te gierig/krenterig/armoedig om het teveel teruggegeven geld terug te brengen.
In beide gevallen geen verrassende uitkomst.
Was ook een chick die wat PL moves deed met perfecte form, hard mirin'. Cleans, front squats, OHP, BOR, DL en dat met redelijk wat gewicht voor een chick. Daarnaast stonden die crossfitters wat wazige backsnaps te doenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
lol, hier hebben we ook drie dames die CrossFitachtige oefeningen doen. Beetje zwaaien met de barbell enzoDe krachthonk is niet zo heel groot waardoor het gewoon vervelend is
vertel me alsjeblieft meer over hoe goed jij bentquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
Was ook een chick die wat PL moves deed met perfecte form, hard mirin'. Cleans, front squats, OHP, BOR, DL en dat met redelijk wat gewicht voor een chick. Daarnaast stonden die crossfitters wat wazige backsnaps te doen![]()
Ik ben ook een van de weinigen (zeg maar gerust enige) die olympic lifts doet, feelssoweirdman
waar had ik het ook alweer over?
ik heb me laatst voorgedaan als kreupele met krukken om een zitplaats te krijgen in de bus tijdens de spits.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
vertel me alsjeblieft meer over hoe goed jij bent
doe even normaal hij doet jou toch ook niks heb je zelf maandelijks feestje ofzo ga lkkr acceptgyros kopieren kutjongquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
vertel me alsjeblieft meer over hoe goed jij bent
Better start praying son.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:42 schreef Drinky het volgende:
Over gyros gesproken, is dat varkens want ik ben islam?
weer zoiets, zeggen dat je een godsdienst bentquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:42 schreef Drinky het volgende:
beledig je nu mijn geloof?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
weer zoiets, zeggen dat je een godsdienst bent
Ik wil daar ook een keer trainen. Kun je daar voor een dag trainen? Kan ik ergens pics zien?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:37 schreef stinkie het volgende:
Elke keer als ik denk ik doe een keer een WOD mee bij het reebok centrum zie ik ze weer rondjes rennen buiten en dan denk ik "laat maar".
quote:
Gyros is zo varken als het maar kan. Maar man, je mist echt goddelijke gerechten, IslamBrah.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:42 schreef Drinky het volgende:
Iemand de contactgegevens van dat antiterrorismeding?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
pas maar op anders stuur ik taliban naar je toe (mijn vader heeft contacten daar)
alleen het killer teamquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iemand de contactgegevens van dat antiterrorismeding?
neehee, hij is lam. gezopen. Of poten gebroken, dat kan ookquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
weer zoiets, zeggen dat je een godsdienst bent
volgens mij 75 per maand, 15 euro losse les, 12,50 per keer met een 10-rittenkaartquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wil daar ook een keer trainen. Kun je daar voor een dag trainen? Kan ik ergens pics zien?
haha dan zien ze mij maar in de hel varken is zo goedkoop en lekker gewoon beetje babi pangang weetjequote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wil daar ook een keer trainen. Kun je daar voor een dag trainen? Kan ik ergens pics zien?
[..]
[..]
Gyros is zo varken als het maar kan. Maar man, je mist echt goddelijke gerechten, IslamBrah.
https://www.aivd.nl/organisatie/contact-0/quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik heb geen les nodig lol. Wil gewoon een keertje liften.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
volgens mij 75 per maand, 15 euro losse les, 12,50 per keer met een 10-rittenkaart
kan denk ik niet. Liep er van de week langs, Alleen maar WOD. Veel staat er ook niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb geen les nodig lol. Wil gewoon een keertje liften.
Het was maar grapje hoor!! Dadelijk kan mijn broertje geen KCT'er worden vanwege de shit die ik heb gezegdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tis op kruip afstand van je huis, loop er gewoon binnen, ik ben je loop jongen nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lopen er wat sterke mensen rond daar?
Jammer dat je je op die manier aangesproken voelt man. Totaal niet mijn bedoeling.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
Tis op kruip afstand van je huis, loop er gewoon binnen, ik ben je loop jongen niet
Ik ben verward. Ik dacht dat je Islam was.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
haha dan zien ze mij maar in de hel varken is zo goedkoop en lekker gewoon beetje babi pangang weetje
Nee man ga toch geen gekke regeltjes volgen, beetje geen varken eten kom nouquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben verward. Ik dacht dat je Islam was.
Respect.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee man ga toch geen gekke regeltjes volgen, beetje geen varken eten kom nou
Precies. Beetje varkenshaas of speklappen laten liggenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee man ga toch geen gekke regeltjes volgen, beetje geen varken eten kom nou
Snap ik ook niet.quote:
Vond je het kut dat Cohle dood ging?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:23 schreef Awesome_ het volgende:
True detective af. Man, wat een goede serie.
Omdat het 'hip' en 'trending' is denk ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:23 schreef Awesome_ het volgende:
True detective af. Man, wat een goede serie.
Crossfit gyms moeten vaak betalen voor de trademark, wellicht is dat ook een bepalende factor. Maar sws het feit dat Crossfit meer de hogere inkomens target lijkt het.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Snap ik ook niet.
Qua investering is het een stuk goedkoper dan zo'n hippe healthclub met een shitload aan cardioapparatuur incl tv-schermen en Ipod-integratie.
Crossfit of True Detectivequote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Omdat het 'hip' en 'trending' is denk ik.
Ja vond hem best een baas, man. Had ook nooit verwacht dat die vrouw van Hart de mastermind was achter het geheel.quote:
Beschuldig je me nu van kuddegedrag, VMS? Ik dacht dat wij vrienden waren..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Omdat het 'hip' en 'trending' is denk ik.
Dat ass doe.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:34 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja vond hem best een baas, man. Had ook nooit verwacht dat die vrouw van Hart de mastermind was achter het geheel.
Dat zal best ja. Die Crossfit organisatie loopt aardig binnen ws. Hogere inkomens: nogal ja, al is het natuurlijk wel een voordeel dat dat F4F-achtige uitschot uitgefiltert wordt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Crossfit gyms moeten vaak betalen voor de trademark, wellicht is dat ook een bepalende factor. Maar sws het feit dat Crossfit meer de hogere inkomens target lijkt het.
Dit soort dingen moet je ongeopend bij het KCA doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:05 schreef Drinky het volgende:
Godver, ik vond net een shaker terug die ik 9 maanden terug kwijt was geraakt, zat nog een beetje whey met water in. Moest bijna kotsen
Reebok heeft het ook goed te pakken met Crossfit hoor. Slimme samenwerking.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat zal best ja. Die Crossfit organisatie loopt aardig binnen ws. Hogere inkomens: nogal ja, al is het natuurlijk wel een voordeel dat dat F4F-achtige uitschot uitgefiltert wordt.
Haha, spoiler zijn niet echt man.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:42 schreef fathank het volgende:
True detective hoef ik dus ook niet meer te kijken.
Met jullie teringspoilers
Crossfit jij?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:34 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Beschuldig je me nu van kuddegedrag, VMS? Ik dacht dat wij vrienden waren..
Die ene chick waar Hart mee vreemdging was fuarking nice.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vond de serie nog best braaf voor HBO begrippen.
Lol, die nucleaire top.quote:Militairen op het terrein en Z gebouw gesloten - Military presence on site and Z building closed
Gezien de locatie en de hoogte van het K gebouw heeft de Landmacht ons gevraagd om een observatiepost te mogen plaatsen op het dak. Dit betekent dat er dag en nacht militairen aanwezig zullen zijn op het dak en op de 5e verdieping van het K gebouw. Daarnaast zullen zij rondes lopen over het terrein. Alle activiteiten vinden plaats in nauw overleg met onze eigen Security.
Om de druk bij onze service organisaties te verlichten (Security, Catering) zal het Z gebouw op maandag 24 en dinsdag 25 maart gesloten zijn. Er is slechts een beperkt aantal collega’s uit het Z gebouw wat aanwezig moet zijn op de site. Voor hen zijn werkplekken geregeld bij en in het F gebouw. K gebouw is gewoon toegankelijk voor eigen personeel.
True.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:45 schreef fathank het volgende:
LIF is om te trollen. Hier hoort men elkaar te supporten ipv voor de gek te houden.
[ afbeelding ]
Ja die was zo geil he. That face.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die ene chick waar Hart mee vreemdging was fuarking nice.
nee, ik werk er praktisch naast.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik dacht dat jij daar trainde? Vandaar.
franchise en licentiekosten.quote:
Nice paar snipers op 't dakquote:
valt ook wel mee, allemaal lease of redurbished. Iig bij Life Fitness, dus zal bij Hammer ook wel zo zijn. Plus flinke kortingen als de concurrent in de buurt van je gym zit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Snap ik ook niet.
Qua investering is het een stuk goedkoper dan zo'n hippe healthclub met een shitload aan cardioapparatuur incl tv-schermen en Ipod-integratie.
Ja en omdat het hip is, volgens mij is een groot deel gewoon merknaam, hype en gebakken lucht. Zelfde als waarom een Apple 2x zo duur is als een normale pc.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Crossfit gyms moeten vaak betalen voor de trademark, wellicht is dat ook een bepalende factor. Maar sws het feit dat Crossfit meer de hogere inkomens target lijkt het.
Hoezo, Apple is gewoon beter.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en omdat het hip is, volgens mij is een groot deel gewoon merknaam, hype en gebakken lucht. Zelfde als waarom een Apple 2x zo duur is als een normale pc.
Beter in marketing en identiteit hebben ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hoezo, Apple is gewoon beter.
*popcorn*
hier wordt kapot veel getrolled hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:45 schreef fathank het volgende:
LIF is om te trollen. Hier hoort men elkaar te supporten ipv voor de gek te houden.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit mag toch helemaal niet? https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theater
En dit vind ik dan altijd weer zo FUCKING triest OMG, FUCKING IMBECIEL.
[ afbeelding ]
die kutmarokkanen ook altijd manquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit mag toch helemaal niet? https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theater
En dit vind ik dan altijd weer zo FUCKING triest OMG, FUCKING IMBECIEL.
[ afbeelding ]
ah, oké. De goeie hangen we apartquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:10 schreef seto het volgende:
mensen die nog steeds zeggen dat het maar een kleine groep mocros is en dat er heus wel goeie zijn
Volgens mij rijdt dat groepje in Mercedes Vito AMG heel Nederland rond anders kunnen ze nooit om 12:00 in amsterdam een juwelier overvallen en om 12:30 uur mn oma in Vlissingen beroven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:10 schreef seto het volgende:
mensen die nog steeds zeggen dat het maar een kleine groep mocros is en dat er heus wel goeie zijn
echt hequote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt dat groepje in Mercedes Vito AMG heel Nederland rond anders kunnen ze nooit om 12:00 in amsterdam een juwelier overvallen en om 12:30 uur mn oma in Vlissingen beroven.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Crossfit is gewoon baas hoor, mits goed uitgevoerd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en omdat het hip is, volgens mij is een groot deel gewoon merknaam, hype en gebakken lucht. Zelfde als waarom een Apple 2x zo duur is als een normale pc.
alle mocro's trug naar turkije !!!quote:
mij troll je niet yuriquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Crossfit is gewoon baas hoor, mits goed uitgevoerd.
Olympisch liften is baas. Die lifts zo snel mogelijk doen met bescheten form en meer kans op blessures is niet baas maar gewoon dom.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Crossfit is gewoon baas hoor, mits goed uitgevoerd.
hoeveel snap squats doe je?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:47 schreef Ethanolic het volgende:
Crossfit is top.
Ik zet ook altijd op fb hoe lekker ik speed deadlifts (75kg) heb gesuperset met 20 box jumps
dit idd van de week was oom zo een gast bezig mey olympische liftsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Olympisch liften is baas. Die lifts zo snel mogelijk doen met bescheten form en meer kans op blessures is niet baas maar gewoon dom.
30 (kilo & reps)quote:
true, de mensen die het doen zijn zo ripped geworden dat ze niet meer naar de gym gaanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
30 (kilo & reps)
Ik hoorde dat als je je reps en kilo's gelijk houdt dat je dan echt superfit wordt
is zo'n secret they won't tell you in the gym
Rijden er treinen heen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:02 schreef fathank het volgende:
Om het weer even serieus te houden hier:
Voor geïnteresseerden in de tweede wereldoorlog zeker de moeite waard om te bezoeken. Tm 30 maart in de Eusebiuskerk in Arnhem
http://routesofliberation.com/
Nee. Wel bussen op LNG.quote:
Kun jij lezen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Olympisch liften is baas. Die lifts zo snel mogelijk doen met bescheten form en meer kans op blessures is niet baas maar gewoon dom.
sickeningquote:
het zijn verdomde goede automonteurs, jongequote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:10 schreef seto het volgende:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als je het goed uitvoerd is het geen crossfit meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:54 schreef Drinky het volgende:
Jongons, wat zijn leuke bijbaantjes? Het enige wat ik me nu kan bedenken is model/promoter maar dan word ik gebruikt om mijn lichaam.Hiker? Maar je bent al te oud wss. Ik probeer al tijden hier binnen te komen: http://www.eventure.nl/vacatures-eventure maar er zijn nooit vacatures. Laatst toevallig, maar ik was net te laat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt toffe job man; barman op allerlei (grote) festivals.
Vanmorgen viel het mee, maar ik had vanmorgen ook gym waar we gingen boksen, dus de warm-up bestond uit veel rennen. Ik had twee uurtjes na het boksen echt ziekelijke spierpijn. Verder nog trappen gelopen en paar keer gefietst vandaag. Mijn benen zijn vooral moe nu met lichtelijke spierpijn, en dan met name in mijn IT-banden, dus die ga ik morgen even lekker crushen met de foamroll. Vanavond iig even goede slaap pakken want had vannacht ook maar 3 uurtjes geslapen.quote:
Bij jou?
If not now, then when.
Nice. Vooral vermoeidheid zeker?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hiker? Maar je bent al te oud wss. Ik probeer al tijden hier binnen te komen: http://www.eventure.nl/vacatures-eventure maar er zijn nooit vacatures. Laatst toevallig, maar ik was net te laat.Echt toffe job man; barman op allerlei (grote) festivals.
[..]
Vanmorgen viel het mee, maar ik had vanmorgen ook gym waar we gingen boksen, dus de warm-up bestond uit veel rennen. Ik had twee uurtjes na het boksen echt ziekelijke spierpijn. Verder nog trappen gelopen en paar keer gefietst vandaag. Mijn benen zijn vooral moe nu met lichtelijke spierpijn, en dan met name in mijn IT-banden, dus die ga ik morgen even lekker crushen met de foamroll. Vanavond iig even goede slaap pakken want had vannacht ook maar 3 uurtjes geslapen.
Bij jou?
Schattig dat oranje, maar srs, ziet er wel goed uit hoor. Vergeleken met mijn Basic Fitquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
lol, hier hebben we ook drie dames die CrossFitachtige oefeningen doen. Beetje zwaaien met de barbell enzoHET krachthonk is niet zo heel groot waardoor het gewoon vervelend is.
gechargeerde bullshitquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De tering. DUURquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Hebbie daar je huisbaas voor nodig? Kon je de weg naar je lokale witgoedwinkel niet vinden? Zo'n ding koop je voor een paar tientjes.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:08 schreef Push. het volgende:
Net een magnetron bij m'n huisbaas afgedwongen. Geloof dat ie me niet meer zo aardig vindt
[ afbeelding ]
Ik betaal ¤85 voor G/W/I en afschrijving roerende goederen en keukenapparatuur. Koekoekquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Hebbie daar je huisbaas voor nodig? Kon je de weg naar je lokale witgoedwinkel niet vinden? Zo'n ding koop je voor een paar tientjes.
Lol sick, vraag me af of Dima een fapje zal zetten op de vrouwenkleedkamer of niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Vraag ook ff een mixer, blender sapcentrifuge en frituurpan dan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:38 schreef Push. het volgende:
[..]
Ik betaal ¤85 voor G/W/I en afschrijving roerende goederen en keukenapparatuur. Koekoek
Oui. Daarom hoort het er ook gewoon bijquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:40 schreef Klokov het volgende:
Had je een magnetron toen je er kwam wonen?
Beter koop ik het keukenblok en gaspitten ook zelf inderdaad. Magnetron is gewoon basisapparatuur.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Vraag ook ff een mixer, blender sapcentrifuge en frituurpan dan.
Yuri heeft geen magnetronquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:43 schreef Push. het volgende:
[..]
Oui. Daarom hoort het er ook gewoon bij
[..]
Beter koop ik het keukenblok en gaspitten ook zelf inderdaad. Magnetron is gewoon basisapparatuur.
Daar reken ik mezelf niet onder en de mensen die ongenuanceerd op Apple bashen zijn net zo zielig.quote:
Is ook vrij prijzig maar je hebt dan ook alles. Ik moet alleen wat vaker gebruik gaan maken van al die faciliteitenquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Daar reken ik mezelf niet onder en de mensen die ongenuanceerd op Apple bashen zijn net zo zielig.
quote:Apple MacBook Air - $876
Intel Core i5 Processor 1.6GHz
2GB DDR3 RAM
64GB Solid-State Hard Drive
11.6-Inch Screen
Graphics Media AcceleratorHD Graphics 3000
http://www.amazon.com/Apple-MacBook-MC96...
Asus U31 - $739
Intel Core_i5_2450M Processor 2.5GHz
6 GB DIMM RAM
750GB 5400rpm Hard Drive
13.3-Inch Screen
Nvidia GT 610M 1G
http://www.amazon.com/ASUS-U31SG-AS52-13...
Let's compare each aspect of both products.
1. Asus comes at a cheaper price. Apple tends to overcharge for everything.
2. The processor is much faster in the Asus
3. The RAM is 3x more in the Asus
4. The Hard Drive is 11x larger in the Asus. SSD hard drives aren't really needed for what you are doing.
5. The screen is bigger in the Asus
6. The graphics card is about 4x better in the Asus (256MB versus 1GB)
As you can see, the Asus beats the MacBook Air in every component. Hopefully this gives you some insight in why Windows users dislike Apple products. Apple uses fancy marketing to sell their products. The main difference between PC and Apple is the operating system which they come bundled with along with cosmetics. Both utilize (for the most part) the same exact hardware.
post 'ie net nadat ik klaar ben met luisteren. Hoe voel jij je montelly.quote:
Dan mis je wel de status van een Apple natuurlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:11 schreef Klokov het volgende:
[..]Outdated maar desalniettemin relevant
[..]
Vriend, ik heb al een baard. Als ik een Apple product heb denken mensen straks dat ik hipster benquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:15 schreef Push. het volgende:
[..]
Dan mis je wel de status van een Apple natuurlijk
pre-cut / after-cut?quote:
Idd, als je kijkt naar traps, schouders, benen. Alleen de linker foto heeft een bloat + laagje vet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:56 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
pre-cut / after-cut?
sws dattie voorheen ook al gespierd was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Hij heeft in 5 jaar tijd genoeg geld gespaard voor een broek?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:18 schreef G.R.S. het volgende:
damnnn, dit is ook wel een zieke transformatie
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:23 schreef Klokov het volgende:
Jij vindt het ook alleen indrukwekkend als het van een man in een tranny transformeerd
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:29 schreef Klokov het volgende:
Nog iemand goede workout muziek?
Geen mixjes
Geen mixjes
Natuurlijk wel.quote:
Oh sorry mop mijn speakers werken niet. Postte die feelin myself gewoon uit geheugenquote:
Nice, klinkt lekker.quote:
Oke bb, geen probleem.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh sorry mop mijn speakers werken niet. Postte die feelin myself gewoon uit geheugen
Idd dezequote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je bent echt van de game muziek he? Ik ben fan van dat draaimolen muziekje in rollercoaster tycoon 2.
Ken het gevoel, hou genoeg over maar ik zie 40% verdampen aan vaste lasten. Om te janken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:42 schreef JackieBrown het volgende:
Tfw je ong. net iets minder dan de helft van je salaris kwijt bent aan vaste lasten. Niks gespaard. Rest van het geld is toch op.
[ afbeelding ]
40% aan vaste lasten is dik weinig man, heb je 60% over om te sparen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:05 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ken het gevoel, hou genoeg over maar ik zie 40% verdampen aan vaste lasten. Om te janken.
Dit ja, alleen is die 60% dus verdamptquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
40% aan vaste lasten is dik weinig man, heb je 60% over om te sparen.
Shoot me already.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:10 schreef JackieBrown het volgende:
Heeft iemand hier Anchorman 2 al gezien?
Ja maar je koopt vast kleding etc.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit ja, alleen is die 60% dus verdampt![]()
Vind die 40% op zich totaal geen probleem
Ja sparen. Als ik 24/7 op mn zolderkamer zou zitten zonder vrienden zou ik echt n dik bedrag kunnen sparen. Nu zet ik gemiddeld 200e opzij.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
40% aan vaste lasten is dik weinig man, heb je 60% over om te sparen.
Ja precies, kleding, schoenen, spulletjes voor het huis, uit eten, wat drinken blabla. Tikt aardig aanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar je koopt vast kleding etc.
Voordeel van leven als autist, geef misschien 20 euro/maand uit die ene keer dat ik uitga, verder houd ik alles over.
Of met je vrienden andere dingen gaan doen dan uitgaan en 50+ euro in één nacht uitgeven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:12 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ja sparen. Als ik 24/7 op mn zolderkamer zou zitten zonder vrienden zou ik echt n dik bedrag kunnen sparen. Nu zet ik gemiddeld 200e opzij.
www.worldofwarcraft.comquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja precies, kleding, schoenen, spulletjes voor het huis, uit eten, wat drinken blabla. Tikt aardig aan.
Hoe word ik ook autist?
lol echt hou op hoorquote:
Ja no offence hoor Sap. Ik ga zo'n beetje elk weekend uit eten met mn matties en aansluitend zuipen. Vaak heb ik daarna spijt omdat ik weer veel te veel heb uitgegeven. Dan baal ik weer dat ik t niet in mn zak heb gehouden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar je koopt vast kleding etc.
Voordeel van leven als autist, geef misschien 20 euro/maand uit die ene keer dat ik uitga, verder houd ik alles over.
Oja dat is zoquote:
Dan snap ik dat het hard gaat ja. Doe ik ook soms. Eten, bowlen/poolen, daarna nog zuipen, maarja dan zit je aan meer dan 100 euro voor een avond en dat vind ik toch zonde van m'n geld om dat zo vaak te doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:17 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ja no offence hoor Sap. Ik ga zo'n beetje elk weekend uit eten met mn matties en aansluitend zuipen. Vaak heb ik daarna spijt omdat ik weer veel te veel heb uitgegeven. Dan baal ik weer dat ik t niet in mn zak heb gehouden.
Hehe maar als je niet gaat baal je ookquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:17 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ja no offence hoor Sap. Ik ga zo'n beetje elk weekend uit eten met mn matties en aansluitend zuipen. Vaak heb ik daarna spijt omdat ik weer veel te veel heb uitgegeven. Dan baal ik weer dat ik t niet in mn zak heb gehouden.
Geen mixjes
die zijn wel softjesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd deze
Game muziek
Vond die muziek van GLA uit C&C Generals ook altijd baas
Grappig trouwens hoe je die hele game voor je kan zien wanneer je alleen de muziek opzet.
Is ook zo. Laatste tijd skip ik vaak het eten of het uitgaan. Ben er een beetjequote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oja dat is zo
Mjah uit eten doe ik ook wel idd, McDonalds ook vaak of eten laten bezorgen. Maarja dat is geen 300/maand ofzo. Uitgaan doe ik echt nauwelijks, toevallig een maand geleden geweest. De keer daarvoor was ergens in juli.
[..]
Dan snap ik dat het hard gaat ja. Doe ik ook soms. Eten, bowlen/poolen, daarna nog zuipen, maarja dan zit je aan meer dan 100 euro voor een avond en dat vind ik toch zonde van m'n geld om dat zo vaak te doen.
Wow ja Thunderforcequote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:21 schreef seto het volgende:
[..]
die zijn wel softjes
hier zijn een paar harde
ben normaal totaal niet van de metal maar op deze lightning strikes again cover kan ik wel hard liftenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wow ja Thunderforceook veel gespeeld vroeger, helemaal vergeten.
En Streets of Rage
Gewoon alleen op je setjes man. Het is bewezen dat het performance improved.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:40 schreef Sapstengel het volgende:
Goede iddluister zelf nooit muziek in de gym, vind het irritant die oordopjes en voel me teveel afgesloten.
ach, je eet toch alles koudquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie heeft nou een magnetron nodig.
[..]
Gewoon alleen op je setjes man. Het is bewezen dat het performance improved.
Endo die houdt van de 'bourgondische' kant van het leven aka de hele dag in bed stinken met series aan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe maar als je niet gaat baal je ookzit je thuis een beetje te chagerijnen
Ik word echt gewoon chagerijnig als dag in dag uit, week na week bestaat uit; werken, slapen, (saai)eten en gym. Who was life.
Maar ik ben dan ook een echte endo die houdt van de Bourgondische kant van het leven
Wss iets True Detective gerelateerd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:04 schreef Awesome_ het volgende:
sinds 3 maanden weer een potje zma
ik laat jullie morgen weten welke sickness ik nu weer heb gedroomd
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wss iets True Detective gerelateerd.
Echt he! Vanaf nu ga ik iedere film van hem kijkequote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:16 schreef Awesome_ het volgende:
Nooit gedacht Matthew een goede acteur te vinden, die gast heeft echt een zieke evolutie ingezet
Niks mis met eten maar McDonalds kost me een fortuin zoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik ga ook stoppen met eten week in week uit nieuwe pr's in de gym word gewoon saai
Wel in je VW hoop ik?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:34 schreef Sapstengel het volgende:
Gvd alweer naar de Mac geweest vierde keer in een week. Moet echt afkicken
Ja paar menus per keer ben je ook zo 15 tot 20 minimaal kwijt x 4 is toch 80quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Niks mis met eten maar McDonalds kost me een fortuin zo
Ik eet nooit menu's, geen zin in die friet en cola heb ik thuis ook. Haal meestal alleen burgers, net even 2x QP gehaald. Vaak is het ook wel bescheiden, net om even makkelijke 1000-1500kcal te halen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:38 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja paar menus per keer ben je ook zo 15 tot 20 minimaal kwijt x 4 is toch 80
Of enkel euroknallers?
Heb je een Grill?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik eet nooit menu's, geen zin in die friet en cola heb ik thuis ook. Haal meestal alleen burgers, net even 2x QP gehaald. Vaak is het ook wel bescheiden, net om even makkelijke 1000-1500kcal te halen.
Ik kende hem vnml van Two for the Money. Vind het nog steeds een vette film.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:40 schreef seto het volgende:
matthew was altijd al een goede acteur, hij heeft alleen een hele tijd van die gare romcoms gedaan
aanrader trouwens die film
Ik eet 4000 kcal per dag. Ondanks dat ik van eten houd heb vind ik ook weinig tijd om te eten, dus vind ik het nog best lastig om dat target te halen.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik eet 4000 kcal per dag. Ondanks dat ik van eten houd heb vind ik ook weinig tijd om te eten, dus vind ik het nog best lastig om dat target te halen.
tyfus, das veelquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik eet 4000 kcal per dag. Ondanks dat ik van eten houd heb vind ik ook weinig tijd om te eten, dus vind ik het nog best lastig om dat target te halen.
Lol, die moeite doe.quote:
Raymond doet er makkelijk nog 1400 bovenop.quote:
Rymond is wel wat groter dan jouquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol, die moeite doe.
[..]
Raymond doet er makkelijk nog 1400 bovenop.Maar ik fiets ook veel + Sheiko = veel verbrande kcals, vandaar.
Ja man ik wil een george foreman grill kopenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:41 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Heb je een Grill?
Kan je voor t vlees idd beter paar van die pakken hamburgers en dan daar tussen gooien
Tel alleen caloriën globaal, afgerond op honderdtallenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik moet ook echt wat meer op voeding letten er is zoveel meer uit te halen probeer altijd tussen de 150 en 200 gr eiwitten te komen maar voor de rest is het echt klote bij mij
Grill is echt ideaal die van mij is alleen kut dat je die platen lastig kunt schoonmakenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja man ik wil een george foreman grill kopen
[..]
Tel alleen caloriën globaal, afgerond op honderdtallenIIFYM doe ik al lag niet meer aan, doe alleen nog maar If It Fits Your Calories.
Uhhh, oké? Was mijn post negatief dan?quote:
Hoe weet je dan of je genoeg proteinzzz binnenkrijgt?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 23:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja man ik wil een george foreman grill kopen
[..]
Tel alleen caloriën globaal, afgerond op honderdtallenIIFYM doe ik al lag niet meer aan, doe alleen nog maar If It Fits Your Calories.
Goede tip inderdaad, daar moet ik op letten. Kan het mooi in de vaatwasser.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Grill is echt ideaal die van mij is alleen kut dat je die platen lastig kunt schoonmaken
Die moet je er gewoon af kunnen klikken en in vaatwasser gooien
Dat zou top wezen
En ik heb er echt nog nooit echt veel aandacht aan besteed.
Ga me er wel eens wat meer mee bezighouden
Zie post hierbovenquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe weet je dan of je genoeg proteinzzz binnenkrijgt?
quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zie post hierbovenAls ik rond de 3500kcal eet waarvan een groot deel uit vlees, melk, whey komt, dan zit ik sowieso al wel aan 150gr ofzo.
quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Bij mij gaat er idd minimaal wel 2 liter melk door 3 scoops whey 1 2 bakkies kwark
Sowieso voldoende vlees
Maar denk wel dat ik overbodig eet zeg maar das dan ook weer zonde
Kan wel ff paar kilo kwijt dan ziet het er ook imposanter uit als ik 300 lift, SOON
Ik vind het wel chill tbh. Paar happen en 45 gr. proteinz. 1L melk is nog niet eens 45 gr. iirc.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:07 schreef Sapstengel het volgende:
Haha kwark trek ik niet man. Zo'n bak ligt enorm zwaar op de maag en dan doe je al die moeite voor 200-250 kcal. Dat drink je in één slok weg aan melk.
Maar ik moet niet aan de 4k kcals gaan zitten ofzo heb al een goeie speklaagquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:07 schreef Sapstengel het volgende:
Haha kwark trek ik niet man. Zo'n bak ligt enorm zwaar op de maag en dan doe je al die moeite voor 200-250 kcal. Dat drink je in één slok weg aan melk.
Whehe hier begint die ook weer te komen. Maar een stuk minder dan voor de cut gelukkig. Zat toen op hetzelfde gewicht als nu met duidelijk meer vet en minder definitie in bijv delts en benen.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:08 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Maar ik moet niet aan de 4k kcals gaan zitten ofzo heb al een goeie speklaag
Mja ik wil ook niet shredded ofzo te worden dat is ook niet het doelquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe hier begint die ook weer te komen. Maar een stuk minder dan voor de cut gelukkig. Zat toen op hetzelfde gewicht als nu met duidelijk meer vet en minder definitie in bijv delts en benen.
Wil gewoon langzaam verder bulken, kilo per maand erbij. Gaat prima nu ik op 3500 zit
Ik ook niet nee, cutten voor de zomer ga ik ook niet doen. Afgelopen jaar wel gedaan omdat ik me dik voelde (quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:15 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Mja ik wil ook niet shredded ofzo te worden dat is ook niet het doel
Maar paar kilo vet kan er nog wel af maar heb gezegd eerst 300 liften dan pas mag ik echt gaan cutten
Tot die tijd met de pens verder liften scheelt hoef ik ook niet zo hoog te liften
Wat ik er van begrjip gewoon korte cut van 2-3 weken om wat vocht en vet kwijt te raken, zonder dat je op het punt komt dat je lifts stilstaan of achteruit gaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Wat moet ik me voorstellen onder een recomp?
Hoor dat wel vaker maar ben er niet zo thuis
Dat doe ik dan wel een keer als ik aan de schijt komquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat ik er van begrjip gewoon korte cut van 2-3 weken om wat vocht en vet kwijt te raken, zonder dat je op het punt komt dat je lifts stilstaan of achteruit gaan.
Whaha dan gaat het vanzelf idd. Keertje griep krijgen helpt ook wel, weekje minder eten.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:22 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dat doe ik dan wel een keer als ik aan de schijt kom
Idd man. Na mijn toekomstige cut wil ik ook langzaam gainen man. Het heeft geen zich om elk jaar te bulken/cutten en uiteindelijk 3-4 maanden per jaar stilstaan.quote:Op woensdag 19 maart 2014 00:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook niet nee, cutten voor de zomer ga ik ook niet doen. Afgelopen jaar wel gedaan omdat ik me dik voelde () maar wat kut zeg. 3-4 maanden stilstaan in gains en lift progressie, jezelf slap voelen, honger lijden enz. Ga nu gewoon langzaam doorbulken en zie vanzelf wel wanneer ik het mooi vind geworden. Tussendoor misschien paar keer een korte recomp ofzo.
Nee precies, is gewoon een derde van het jaar waarin je geen gains maakt. Cutten is toch meer iets voor bodybuilders voor hun competitie imo, of voor beachboys voor de zomerquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Idd man. Na mijn toekomstige cut wil ik ook langzaam gainen man. Het heeft geen zich om elk jaar te bulken/cutten en uiteindelijk 3-4 maanden per jaar stilstaan.
je loopt best voor op de toekomst, hahaquote:Op woensdag 19 maart 2014 00:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Idd man. Na mijn toekomstige cut wil ik ook langzaam gainen man. Het heeft geen zich om elk jaar te bulken/cutten en uiteindelijk 3-4 maanden per jaar stilstaan.
Ja man. En je gaint toch muscle mass waardoor onderhoud ook stijgt en in return cutten makkelijker wordt. bulking4lyfequote:Op woensdag 19 maart 2014 00:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee precies, is gewoon een derde van het jaar waarin je geen gains maakt. Cutten is toch meer iets voor bodybuilders voor hun competitie imo, of voor beachboys voor de zomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |