franchise en licentiekosten.quote:
Nice paar snipers op 't dakquote:
valt ook wel mee, allemaal lease of redurbished. Iig bij Life Fitness, dus zal bij Hammer ook wel zo zijn. Plus flinke kortingen als de concurrent in de buurt van je gym zit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Snap ik ook niet.
Qua investering is het een stuk goedkoper dan zo'n hippe healthclub met een shitload aan cardioapparatuur incl tv-schermen en Ipod-integratie.
Ja en omdat het hip is, volgens mij is een groot deel gewoon merknaam, hype en gebakken lucht. Zelfde als waarom een Apple 2x zo duur is als een normale pc.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Crossfit gyms moeten vaak betalen voor de trademark, wellicht is dat ook een bepalende factor. Maar sws het feit dat Crossfit meer de hogere inkomens target lijkt het.
Hoezo, Apple is gewoon beter.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en omdat het hip is, volgens mij is een groot deel gewoon merknaam, hype en gebakken lucht. Zelfde als waarom een Apple 2x zo duur is als een normale pc.
Beter in marketing en identiteit hebben ja.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:59 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hoezo, Apple is gewoon beter.
*popcorn*
hier wordt kapot veel getrolled hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:45 schreef fathank het volgende:
LIF is om te trollen. Hier hoort men elkaar te supporten ipv voor de gek te houden.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit mag toch helemaal niet? https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theater
En dit vind ik dan altijd weer zo FUCKING triest OMG, FUCKING IMBECIEL.
[ afbeelding ]
die kutmarokkanen ook altijd manquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit mag toch helemaal niet? https://www.facebook.com/(...)32218&type=2&theater
En dit vind ik dan altijd weer zo FUCKING triest OMG, FUCKING IMBECIEL.
[ afbeelding ]
ah, oké. De goeie hangen we apartquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:10 schreef seto het volgende:
mensen die nog steeds zeggen dat het maar een kleine groep mocros is en dat er heus wel goeie zijn
Volgens mij rijdt dat groepje in Mercedes Vito AMG heel Nederland rond anders kunnen ze nooit om 12:00 in amsterdam een juwelier overvallen en om 12:30 uur mn oma in Vlissingen beroven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:10 schreef seto het volgende:
mensen die nog steeds zeggen dat het maar een kleine groep mocros is en dat er heus wel goeie zijn
echt hequote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Volgens mij rijdt dat groepje in Mercedes Vito AMG heel Nederland rond anders kunnen ze nooit om 12:00 in amsterdam een juwelier overvallen en om 12:30 uur mn oma in Vlissingen beroven.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Crossfit is gewoon baas hoor, mits goed uitgevoerd.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en omdat het hip is, volgens mij is een groot deel gewoon merknaam, hype en gebakken lucht. Zelfde als waarom een Apple 2x zo duur is als een normale pc.
alle mocro's trug naar turkije !!!quote:
mij troll je niet yuriquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Crossfit is gewoon baas hoor, mits goed uitgevoerd.
Olympisch liften is baas. Die lifts zo snel mogelijk doen met bescheten form en meer kans op blessures is niet baas maar gewoon dom.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Crossfit is gewoon baas hoor, mits goed uitgevoerd.
hoeveel snap squats doe je?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:47 schreef Ethanolic het volgende:
Crossfit is top.
Ik zet ook altijd op fb hoe lekker ik speed deadlifts (75kg) heb gesuperset met 20 box jumps
dit idd van de week was oom zo een gast bezig mey olympische liftsquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Olympisch liften is baas. Die lifts zo snel mogelijk doen met bescheten form en meer kans op blessures is niet baas maar gewoon dom.
30 (kilo & reps)quote:
true, de mensen die het doen zijn zo ripped geworden dat ze niet meer naar de gym gaanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
30 (kilo & reps)
Ik hoorde dat als je je reps en kilo's gelijk houdt dat je dan echt superfit wordt
is zo'n secret they won't tell you in the gym
Rijden er treinen heen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:02 schreef fathank het volgende:
Om het weer even serieus te houden hier:
Voor geïnteresseerden in de tweede wereldoorlog zeker de moeite waard om te bezoeken. Tm 30 maart in de Eusebiuskerk in Arnhem
http://routesofliberation.com/
Nee. Wel bussen op LNG.quote:
Kun jij lezen?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Olympisch liften is baas. Die lifts zo snel mogelijk doen met bescheten form en meer kans op blessures is niet baas maar gewoon dom.
sickeningquote:
het zijn verdomde goede automonteurs, jongequote:Op dinsdag 18 maart 2014 17:10 schreef seto het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |