Omdat het 'hip' en 'trending' is denk ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:23 schreef Awesome_ het volgende:
True detective af. Man, wat een goede serie.
Crossfit gyms moeten vaak betalen voor de trademark, wellicht is dat ook een bepalende factor. Maar sws het feit dat Crossfit meer de hogere inkomens target lijkt het.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Snap ik ook niet.
Qua investering is het een stuk goedkoper dan zo'n hippe healthclub met een shitload aan cardioapparatuur incl tv-schermen en Ipod-integratie.
Crossfit of True Detectivequote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Omdat het 'hip' en 'trending' is denk ik.
Ja vond hem best een baas, man. Had ook nooit verwacht dat die vrouw van Hart de mastermind was achter het geheel.quote:
Beschuldig je me nu van kuddegedrag, VMS? Ik dacht dat wij vrienden waren..quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Omdat het 'hip' en 'trending' is denk ik.
Dat ass doe.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:34 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja vond hem best een baas, man. Had ook nooit verwacht dat die vrouw van Hart de mastermind was achter het geheel.
Dat zal best ja. Die Crossfit organisatie loopt aardig binnen ws. Hogere inkomens: nogal ja, al is het natuurlijk wel een voordeel dat dat F4F-achtige uitschot uitgefiltert wordt.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Crossfit gyms moeten vaak betalen voor de trademark, wellicht is dat ook een bepalende factor. Maar sws het feit dat Crossfit meer de hogere inkomens target lijkt het.
Dit soort dingen moet je ongeopend bij het KCA doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:05 schreef Drinky het volgende:
Godver, ik vond net een shaker terug die ik 9 maanden terug kwijt was geraakt, zat nog een beetje whey met water in. Moest bijna kotsen
Reebok heeft het ook goed te pakken met Crossfit hoor. Slimme samenwerking.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dat zal best ja. Die Crossfit organisatie loopt aardig binnen ws. Hogere inkomens: nogal ja, al is het natuurlijk wel een voordeel dat dat F4F-achtige uitschot uitgefiltert wordt.
Haha, spoiler zijn niet echt man.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:42 schreef fathank het volgende:
True detective hoef ik dus ook niet meer te kijken.
Met jullie teringspoilers
Crossfit jij?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:34 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Beschuldig je me nu van kuddegedrag, VMS? Ik dacht dat wij vrienden waren..
Die ene chick waar Hart mee vreemdging was fuarking nice.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:47 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Vond de serie nog best braaf voor HBO begrippen.
Lol, die nucleaire top.quote:Militairen op het terrein en Z gebouw gesloten - Military presence on site and Z building closed
Gezien de locatie en de hoogte van het K gebouw heeft de Landmacht ons gevraagd om een observatiepost te mogen plaatsen op het dak. Dit betekent dat er dag en nacht militairen aanwezig zullen zijn op het dak en op de 5e verdieping van het K gebouw. Daarnaast zullen zij rondes lopen over het terrein. Alle activiteiten vinden plaats in nauw overleg met onze eigen Security.
Om de druk bij onze service organisaties te verlichten (Security, Catering) zal het Z gebouw op maandag 24 en dinsdag 25 maart gesloten zijn. Er is slechts een beperkt aantal collega’s uit het Z gebouw wat aanwezig moet zijn op de site. Voor hen zijn werkplekken geregeld bij en in het F gebouw. K gebouw is gewoon toegankelijk voor eigen personeel.
True.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:45 schreef fathank het volgende:
LIF is om te trollen. Hier hoort men elkaar te supporten ipv voor de gek te houden.
[ afbeelding ]
Ja die was zo geil he. That face.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die ene chick waar Hart mee vreemdging was fuarking nice.
nee, ik werk er praktisch naast.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik dacht dat jij daar trainde? Vandaar.
franchise en licentiekosten.quote:
Nice paar snipers op 't dakquote:
valt ook wel mee, allemaal lease of redurbished. Iig bij Life Fitness, dus zal bij Hammer ook wel zo zijn. Plus flinke kortingen als de concurrent in de buurt van je gym zit.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:24 schreef fathank het volgende:
[..]
Snap ik ook niet.
Qua investering is het een stuk goedkoper dan zo'n hippe healthclub met een shitload aan cardioapparatuur incl tv-schermen en Ipod-integratie.
Ja en omdat het hip is, volgens mij is een groot deel gewoon merknaam, hype en gebakken lucht. Zelfde als waarom een Apple 2x zo duur is als een normale pc.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Crossfit gyms moeten vaak betalen voor de trademark, wellicht is dat ook een bepalende factor. Maar sws het feit dat Crossfit meer de hogere inkomens target lijkt het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |