Iemand de contactgegevens van dat antiterrorismeding?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
pas maar op anders stuur ik taliban naar je toe (mijn vader heeft contacten daar)
alleen het killer teamquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iemand de contactgegevens van dat antiterrorismeding?
neehee, hij is lam. gezopen. Of poten gebroken, dat kan ookquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
weer zoiets, zeggen dat je een godsdienst bent
volgens mij 75 per maand, 15 euro losse les, 12,50 per keer met een 10-rittenkaartquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wil daar ook een keer trainen. Kun je daar voor een dag trainen? Kan ik ergens pics zien?
haha dan zien ze mij maar in de hel varken is zo goedkoop en lekker gewoon beetje babi pangang weetjequote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wil daar ook een keer trainen. Kun je daar voor een dag trainen? Kan ik ergens pics zien?
[..]
[..]
Gyros is zo varken als het maar kan. Maar man, je mist echt goddelijke gerechten, IslamBrah.
https://www.aivd.nl/organisatie/contact-0/quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik heb geen les nodig lol. Wil gewoon een keertje liften.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
volgens mij 75 per maand, 15 euro losse les, 12,50 per keer met een 10-rittenkaart
kan denk ik niet. Liep er van de week langs, Alleen maar WOD. Veel staat er ook niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb geen les nodig lol. Wil gewoon een keertje liften.
Het was maar grapje hoor!! Dadelijk kan mijn broertje geen KCT'er worden vanwege de shit die ik heb gezegdquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tis op kruip afstand van je huis, loop er gewoon binnen, ik ben je loop jongen nietquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lopen er wat sterke mensen rond daar?
Jammer dat je je op die manier aangesproken voelt man. Totaal niet mijn bedoeling.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:52 schreef stinkie het volgende:
[..]
Tis op kruip afstand van je huis, loop er gewoon binnen, ik ben je loop jongen niet
Ik ben verward. Ik dacht dat je Islam was.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
haha dan zien ze mij maar in de hel varken is zo goedkoop en lekker gewoon beetje babi pangang weetje
Nee man ga toch geen gekke regeltjes volgen, beetje geen varken eten kom nouquote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben verward. Ik dacht dat je Islam was.
Respect.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee man ga toch geen gekke regeltjes volgen, beetje geen varken eten kom nou
Precies. Beetje varkenshaas of speklappen laten liggenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee man ga toch geen gekke regeltjes volgen, beetje geen varken eten kom nou
Snap ik ook niet.quote:
Vond je het kut dat Cohle dood ging?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:23 schreef Awesome_ het volgende:
True detective af. Man, wat een goede serie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |