Vriend, ik heb al een baard. Als ik een Apple product heb denken mensen straks dat ik hipster benquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:15 schreef Push. het volgende:
[..]
Dan mis je wel de status van een Apple natuurlijk
pre-cut / after-cut?quote:
Idd, als je kijkt naar traps, schouders, benen. Alleen de linker foto heeft een bloat + laagje vet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:56 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
pre-cut / after-cut?
sws dattie voorheen ook al gespierd was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Hij heeft in 5 jaar tijd genoeg geld gespaard voor een broek?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:18 schreef G.R.S. het volgende:
damnnn, dit is ook wel een zieke transformatie
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:23 schreef Klokov het volgende:
Jij vindt het ook alleen indrukwekkend als het van een man in een tranny transformeerd
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:29 schreef Klokov het volgende:
Nog iemand goede workout muziek?
Geen mixjes
Geen mixjes
Natuurlijk wel.quote:
Oh sorry mop mijn speakers werken niet. Postte die feelin myself gewoon uit geheugenquote:
Nice, klinkt lekker.quote:
Oke bb, geen probleem.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh sorry mop mijn speakers werken niet. Postte die feelin myself gewoon uit geheugen
Idd dezequote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je bent echt van de game muziek he? Ik ben fan van dat draaimolen muziekje in rollercoaster tycoon 2.
Ken het gevoel, hou genoeg over maar ik zie 40% verdampen aan vaste lasten. Om te janken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:42 schreef JackieBrown het volgende:
Tfw je ong. net iets minder dan de helft van je salaris kwijt bent aan vaste lasten. Niks gespaard. Rest van het geld is toch op.
[ afbeelding ]
40% aan vaste lasten is dik weinig man, heb je 60% over om te sparen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:05 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ken het gevoel, hou genoeg over maar ik zie 40% verdampen aan vaste lasten. Om te janken.
Dit ja, alleen is die 60% dus verdamptquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
40% aan vaste lasten is dik weinig man, heb je 60% over om te sparen.
Shoot me already.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:10 schreef JackieBrown het volgende:
Heeft iemand hier Anchorman 2 al gezien?
Ja maar je koopt vast kleding etc.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit ja, alleen is die 60% dus verdampt![]()
Vind die 40% op zich totaal geen probleem
Ja sparen. Als ik 24/7 op mn zolderkamer zou zitten zonder vrienden zou ik echt n dik bedrag kunnen sparen. Nu zet ik gemiddeld 200e opzij.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
40% aan vaste lasten is dik weinig man, heb je 60% over om te sparen.
Ja precies, kleding, schoenen, spulletjes voor het huis, uit eten, wat drinken blabla. Tikt aardig aanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar je koopt vast kleding etc.
Voordeel van leven als autist, geef misschien 20 euro/maand uit die ene keer dat ik uitga, verder houd ik alles over.
Of met je vrienden andere dingen gaan doen dan uitgaan en 50+ euro in n nacht uitgeven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:12 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ja sparen. Als ik 24/7 op mn zolderkamer zou zitten zonder vrienden zou ik echt n dik bedrag kunnen sparen. Nu zet ik gemiddeld 200e opzij.
www.worldofwarcraft.comquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja precies, kleding, schoenen, spulletjes voor het huis, uit eten, wat drinken blabla. Tikt aardig aan.
Hoe word ik ook autist?
lol echt hou op hoorquote:
Ja no offence hoor Sap. Ik ga zo'n beetje elk weekend uit eten met mn matties en aansluitend zuipen. Vaak heb ik daarna spijt omdat ik weer veel te veel heb uitgegeven. Dan baal ik weer dat ik t niet in mn zak heb gehouden.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar je koopt vast kleding etc.
Voordeel van leven als autist, geef misschien 20 euro/maand uit die ene keer dat ik uitga, verder houd ik alles over.
Oja dat is zoquote:
Dan snap ik dat het hard gaat ja. Doe ik ook soms. Eten, bowlen/poolen, daarna nog zuipen, maarja dan zit je aan meer dan 100 euro voor een avond en dat vind ik toch zonde van m'n geld om dat zo vaak te doen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:17 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ja no offence hoor Sap. Ik ga zo'n beetje elk weekend uit eten met mn matties en aansluitend zuipen. Vaak heb ik daarna spijt omdat ik weer veel te veel heb uitgegeven. Dan baal ik weer dat ik t niet in mn zak heb gehouden.
Hehe maar als je niet gaat baal je ookquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:17 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ja no offence hoor Sap. Ik ga zo'n beetje elk weekend uit eten met mn matties en aansluitend zuipen. Vaak heb ik daarna spijt omdat ik weer veel te veel heb uitgegeven. Dan baal ik weer dat ik t niet in mn zak heb gehouden.
Geen mixjes
die zijn wel softjesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd deze
Game muziek
Vond die muziek van GLA uit C&C Generals ook altijd baas
Grappig trouwens hoe je die hele game voor je kan zien wanneer je alleen de muziek opzet.
Is ook zo. Laatste tijd skip ik vaak het eten of het uitgaan. Ben er een beetjequote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oja dat is zo
Mjah uit eten doe ik ook wel idd, McDonalds ook vaak of eten laten bezorgen. Maarja dat is geen 300/maand ofzo. Uitgaan doe ik echt nauwelijks, toevallig een maand geleden geweest. De keer daarvoor was ergens in juli.
[..]
Dan snap ik dat het hard gaat ja. Doe ik ook soms. Eten, bowlen/poolen, daarna nog zuipen, maarja dan zit je aan meer dan 100 euro voor een avond en dat vind ik toch zonde van m'n geld om dat zo vaak te doen.
Wow ja Thunderforcequote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:21 schreef seto het volgende:
[..]
die zijn wel softjes
hier zijn een paar harde
ben normaal totaal niet van de metal maar op deze lightning strikes again cover kan ik wel hard liftenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wow ja Thunderforceook veel gespeeld vroeger, helemaal vergeten.
En Streets of Rage
Gewoon alleen op je setjes man. Het is bewezen dat het performance improved.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:40 schreef Sapstengel het volgende:
Goede iddluister zelf nooit muziek in de gym, vind het irritant die oordopjes en voel me teveel afgesloten.
ach, je eet toch alles koudquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie heeft nou een magnetron nodig.
[..]
Gewoon alleen op je setjes man. Het is bewezen dat het performance improved.
Endo die houdt van de 'bourgondische' kant van het leven aka de hele dag in bed stinken met series aan?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe maar als je niet gaat baal je ookzit je thuis een beetje te chagerijnen
Ik word echt gewoon chagerijnig als dag in dag uit, week na week bestaat uit; werken, slapen, (saai)eten en gym. Who was life.
Maar ik ben dan ook een echte endo die houdt van de Bourgondische kant van het leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |