quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als je het goed uitvoerd is het geen crossfit meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:54 schreef Drinky het volgende:
Jongons, wat zijn leuke bijbaantjes? Het enige wat ik me nu kan bedenken is model/promoter maar dan word ik gebruikt om mijn lichaam.Hiker? Maar je bent al te oud wss. Ik probeer al tijden hier binnen te komen: http://www.eventure.nl/vacatures-eventure maar er zijn nooit vacatures. Laatst toevallig, maar ik was net te laat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt toffe job man; barman op allerlei (grote) festivals.
Vanmorgen viel het mee, maar ik had vanmorgen ook gym waar we gingen boksen, dus de warm-up bestond uit veel rennen. Ik had twee uurtjes na het boksen echt ziekelijke spierpijn. Verder nog trappen gelopen en paar keer gefietst vandaag. Mijn benen zijn vooral moe nu met lichtelijke spierpijn, en dan met name in mijn IT-banden, dus die ga ik morgen even lekker crushen met de foamroll. Vanavond iig even goede slaap pakken want had vannacht ook maar 3 uurtjes geslapen.quote:
Bij jou?
If not now, then when.
Nice. Vooral vermoeidheid zeker?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hiker? Maar je bent al te oud wss. Ik probeer al tijden hier binnen te komen: http://www.eventure.nl/vacatures-eventure maar er zijn nooit vacatures. Laatst toevallig, maar ik was net te laat.Echt toffe job man; barman op allerlei (grote) festivals.
[..]
Vanmorgen viel het mee, maar ik had vanmorgen ook gym waar we gingen boksen, dus de warm-up bestond uit veel rennen. Ik had twee uurtjes na het boksen echt ziekelijke spierpijn. Verder nog trappen gelopen en paar keer gefietst vandaag. Mijn benen zijn vooral moe nu met lichtelijke spierpijn, en dan met name in mijn IT-banden, dus die ga ik morgen even lekker crushen met de foamroll. Vanavond iig even goede slaap pakken want had vannacht ook maar 3 uurtjes geslapen.
Bij jou?
Schattig dat oranje, maar srs, ziet er wel goed uit hoor. Vergeleken met mijn Basic Fitquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Voor spanning lees ik wel een boek ofzoIk heb geen respect voor vreemdgangers en duw ze dan ook graag voor de trein.
[..]
lol, hier hebben we ook drie dames die CrossFitachtige oefeningen doen. Beetje zwaaien met de barbell enzoHET krachthonk is niet zo heel groot waardoor het gewoon vervelend is.
Ziehier, mijn gym https://www.google.nl/map(...)UDlA!2e0!3e2!6m1!1e1
gechargeerde bullshitquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en omdat het hip is, volgens mij is een groot deel gewoon merknaam, hype en gebakken lucht. Zelfde als waarom een Apple 2x zo duur is als een normale pc.
De tering. DUURquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Voor spanning lees ik wel een boek ofzoIk heb geen respect voor vreemdgangers en duw ze dan ook graag voor de trein.
[..]
lol, hier hebben we ook drie dames die CrossFitachtige oefeningen doen. Beetje zwaaien met de barbell enzoHET krachthonk is niet zo heel groot waardoor het gewoon vervelend is.
Hebbie daar je huisbaas voor nodig? Kon je de weg naar je lokale witgoedwinkel niet vinden? Zo'n ding koop je voor een paar tientjes.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:08 schreef Push. het volgende:
Net een magnetron bij m'n huisbaas afgedwongen. Geloof dat ie me niet meer zo aardig vindt
[ afbeelding ]
Ik betaal ¤85 voor G/W/I en afschrijving roerende goederen en keukenapparatuur. Koekoekquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Hebbie daar je huisbaas voor nodig? Kon je de weg naar je lokale witgoedwinkel niet vinden? Zo'n ding koop je voor een paar tientjes.
Lol sick, vraag me af of Dima een fapje zal zetten op de vrouwenkleedkamer of niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Vraag ook ff een mixer, blender sapcentrifuge en frituurpan dan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:38 schreef Push. het volgende:
[..]
Ik betaal ¤85 voor G/W/I en afschrijving roerende goederen en keukenapparatuur. Koekoek
Oui. Daarom hoort het er ook gewoon bijquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:40 schreef Klokov het volgende:
Had je een magnetron toen je er kwam wonen?
Beter koop ik het keukenblok en gaspitten ook zelf inderdaad. Magnetron is gewoon basisapparatuur.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Vraag ook ff een mixer, blender sapcentrifuge en frituurpan dan.
Yuri heeft geen magnetronquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:43 schreef Push. het volgende:
[..]
Oui. Daarom hoort het er ook gewoon bij
[..]
Beter koop ik het keukenblok en gaspitten ook zelf inderdaad. Magnetron is gewoon basisapparatuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |