quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als je het goed uitvoerd is het geen crossfit meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 18:54 schreef Drinky het volgende:
Jongons, wat zijn leuke bijbaantjes? Het enige wat ik me nu kan bedenken is model/promoter maar dan word ik gebruikt om mijn lichaam.Hiker? Maar je bent al te oud wss. Ik probeer al tijden hier binnen te komen: http://www.eventure.nl/vacatures-eventure maar er zijn nooit vacatures. Laatst toevallig, maar ik was net te laat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt toffe job man; barman op allerlei (grote) festivals.
Vanmorgen viel het mee, maar ik had vanmorgen ook gym waar we gingen boksen, dus de warm-up bestond uit veel rennen. Ik had twee uurtjes na het boksen echt ziekelijke spierpijn. Verder nog trappen gelopen en paar keer gefietst vandaag. Mijn benen zijn vooral moe nu met lichtelijke spierpijn, en dan met name in mijn IT-banden, dus die ga ik morgen even lekker crushen met de foamroll. Vanavond iig even goede slaap pakken want had vannacht ook maar 3 uurtjes geslapen.quote:
Bij jou?
If not now, then when.
Nice. Vooral vermoeidheid zeker?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hiker? Maar je bent al te oud wss. Ik probeer al tijden hier binnen te komen: http://www.eventure.nl/vacatures-eventure maar er zijn nooit vacatures. Laatst toevallig, maar ik was net te laat.Echt toffe job man; barman op allerlei (grote) festivals.
[..]
Vanmorgen viel het mee, maar ik had vanmorgen ook gym waar we gingen boksen, dus de warm-up bestond uit veel rennen. Ik had twee uurtjes na het boksen echt ziekelijke spierpijn. Verder nog trappen gelopen en paar keer gefietst vandaag. Mijn benen zijn vooral moe nu met lichtelijke spierpijn, en dan met name in mijn IT-banden, dus die ga ik morgen even lekker crushen met de foamroll. Vanavond iig even goede slaap pakken want had vannacht ook maar 3 uurtjes geslapen.
Bij jou?
Schattig dat oranje, maar srs, ziet er wel goed uit hoor. Vergeleken met mijn Basic Fitquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Voor spanning lees ik wel een boek ofzoIk heb geen respect voor vreemdgangers en duw ze dan ook graag voor de trein.
[..]
lol, hier hebben we ook drie dames die CrossFitachtige oefeningen doen. Beetje zwaaien met de barbell enzoHET krachthonk is niet zo heel groot waardoor het gewoon vervelend is.
Ziehier, mijn gym https://www.google.nl/map(...)UDlA!2e0!3e2!6m1!1e1
gechargeerde bullshitquote:Op dinsdag 18 maart 2014 16:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en omdat het hip is, volgens mij is een groot deel gewoon merknaam, hype en gebakken lucht. Zelfde als waarom een Apple 2x zo duur is als een normale pc.
De tering. DUURquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Voor spanning lees ik wel een boek ofzoIk heb geen respect voor vreemdgangers en duw ze dan ook graag voor de trein.
[..]
lol, hier hebben we ook drie dames die CrossFitachtige oefeningen doen. Beetje zwaaien met de barbell enzoHET krachthonk is niet zo heel groot waardoor het gewoon vervelend is.
Hebbie daar je huisbaas voor nodig? Kon je de weg naar je lokale witgoedwinkel niet vinden? Zo'n ding koop je voor een paar tientjes.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:08 schreef Push. het volgende:
Net een magnetron bij m'n huisbaas afgedwongen. Geloof dat ie me niet meer zo aardig vindt
[ afbeelding ]
Ik betaal ¤85 voor G/W/I en afschrijving roerende goederen en keukenapparatuur. Koekoekquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Hebbie daar je huisbaas voor nodig? Kon je de weg naar je lokale witgoedwinkel niet vinden? Zo'n ding koop je voor een paar tientjes.
Lol sick, vraag me af of Dima een fapje zal zetten op de vrouwenkleedkamer of niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Vraag ook ff een mixer, blender sapcentrifuge en frituurpan dan.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:38 schreef Push. het volgende:
[..]
Ik betaal ¤85 voor G/W/I en afschrijving roerende goederen en keukenapparatuur. Koekoek
Oui. Daarom hoort het er ook gewoon bijquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:40 schreef Klokov het volgende:
Had je een magnetron toen je er kwam wonen?
Beter koop ik het keukenblok en gaspitten ook zelf inderdaad. Magnetron is gewoon basisapparatuur.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Vraag ook ff een mixer, blender sapcentrifuge en frituurpan dan.
Yuri heeft geen magnetronquote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:43 schreef Push. het volgende:
[..]
Oui. Daarom hoort het er ook gewoon bij
[..]
Beter koop ik het keukenblok en gaspitten ook zelf inderdaad. Magnetron is gewoon basisapparatuur.
Daar reken ik mezelf niet onder en de mensen die ongenuanceerd op Apple bashen zijn net zo zielig.quote:
Is ook vrij prijzig maar je hebt dan ook alles. Ik moet alleen wat vaker gebruik gaan maken van al die faciliteitenquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 19:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Daar reken ik mezelf niet onder en de mensen die ongenuanceerd op Apple bashen zijn net zo zielig.
quote:Apple MacBook Air - $876
Intel Core i5 Processor 1.6GHz
2GB DDR3 RAM
64GB Solid-State Hard Drive
11.6-Inch Screen
Graphics Media AcceleratorHD Graphics 3000
http://www.amazon.com/Apple-MacBook-MC96...
Asus U31 - $739
Intel Core_i5_2450M Processor 2.5GHz
6 GB DIMM RAM
750GB 5400rpm Hard Drive
13.3-Inch Screen
Nvidia GT 610M 1G
http://www.amazon.com/ASUS-U31SG-AS52-13...
Let's compare each aspect of both products.
1. Asus comes at a cheaper price. Apple tends to overcharge for everything.
2. The processor is much faster in the Asus
3. The RAM is 3x more in the Asus
4. The Hard Drive is 11x larger in the Asus. SSD hard drives aren't really needed for what you are doing.
5. The screen is bigger in the Asus
6. The graphics card is about 4x better in the Asus (256MB versus 1GB)
As you can see, the Asus beats the MacBook Air in every component. Hopefully this gives you some insight in why Windows users dislike Apple products. Apple uses fancy marketing to sell their products. The main difference between PC and Apple is the operating system which they come bundled with along with cosmetics. Both utilize (for the most part) the same exact hardware.
post 'ie net nadat ik klaar ben met luisteren. Hoe voel jij je montelly.quote:
Dan mis je wel de status van een Apple natuurlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:11 schreef Klokov het volgende:
[..]Outdated maar desalniettemin relevant
[..]
Vriend, ik heb al een baard. Als ik een Apple product heb denken mensen straks dat ik hipster benquote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:15 schreef Push. het volgende:
[..]
Dan mis je wel de status van een Apple natuurlijk
pre-cut / after-cut?quote:
Idd, als je kijkt naar traps, schouders, benen. Alleen de linker foto heeft een bloat + laagje vet.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 20:56 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
pre-cut / after-cut?
sws dattie voorheen ook al gespierd was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Hij heeft in 5 jaar tijd genoeg geld gespaard voor een broek?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:18 schreef G.R.S. het volgende:
damnnn, dit is ook wel een zieke transformatie
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:23 schreef Klokov het volgende:
Jij vindt het ook alleen indrukwekkend als het van een man in een tranny transformeerd
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:29 schreef Klokov het volgende:
Nog iemand goede workout muziek?
Geen mixjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |