quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:29 schreef Klokov het volgende:
Nog iemand goede workout muziek?
Geen mixjes
Natuurlijk wel.quote:
Oh sorry mop mijn speakers werken niet. Postte die feelin myself gewoon uit geheugenquote:
Nice, klinkt lekker.quote:
Oke bb, geen probleem.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:39 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Oh sorry mop mijn speakers werken niet. Postte die feelin myself gewoon uit geheugen
Idd dezequote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je bent echt van de game muziek he? Ik ben fan van dat draaimolen muziekje in rollercoaster tycoon 2.
Ken het gevoel, hou genoeg over maar ik zie 40% verdampen aan vaste lasten. Om te janken.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 21:42 schreef JackieBrown het volgende:
Tfw je ong. net iets minder dan de helft van je salaris kwijt bent aan vaste lasten. Niks gespaard. Rest van het geld is toch op.
[ afbeelding ]
40% aan vaste lasten is dik weinig man, heb je 60% over om te sparen.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:05 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ken het gevoel, hou genoeg over maar ik zie 40% verdampen aan vaste lasten. Om te janken.
Dit ja, alleen is die 60% dus verdamptquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
40% aan vaste lasten is dik weinig man, heb je 60% over om te sparen.
Shoot me already.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:10 schreef JackieBrown het volgende:
Heeft iemand hier Anchorman 2 al gezien?
Ja maar je koopt vast kleding etc.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit ja, alleen is die 60% dus verdampt![]()
Vind die 40% op zich totaal geen probleem
Ja sparen. Als ik 24/7 op mn zolderkamer zou zitten zonder vrienden zou ik echt n dik bedrag kunnen sparen. Nu zet ik gemiddeld 200e opzij.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
40% aan vaste lasten is dik weinig man, heb je 60% over om te sparen.
Ja precies, kleding, schoenen, spulletjes voor het huis, uit eten, wat drinken blabla. Tikt aardig aanquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar je koopt vast kleding etc.
Voordeel van leven als autist, geef misschien 20 euro/maand uit die ene keer dat ik uitga, verder houd ik alles over.
Of met je vrienden andere dingen gaan doen dan uitgaan en 50+ euro in één nacht uitgeven.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:12 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ja sparen. Als ik 24/7 op mn zolderkamer zou zitten zonder vrienden zou ik echt n dik bedrag kunnen sparen. Nu zet ik gemiddeld 200e opzij.
www.worldofwarcraft.comquote:Op dinsdag 18 maart 2014 22:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja precies, kleding, schoenen, spulletjes voor het huis, uit eten, wat drinken blabla. Tikt aardig aan.
Hoe word ik ook autist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |