Voor spanning lees ik wel een boek ofzoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maar het is wel extra spannend toch?
lol, hier hebben we ook drie dames die CrossFitachtige oefeningen doen. Beetje zwaaien met de barbell enzoquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:29 schreef Drinky het volgende:
lol, snapcity crossfit gasten hier in de gym. Strong cringe bij het zien van front squats en deadlifts. Mijn rug voelde hun pijn
Nice, met badmintonvelden en allesquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Voor spanning lees ik wel een boek ofzoIk heb geen respect voor vreemdgangers en duw ze dan ook graag voor de trein.
[..]
lol, hier hebben we ook drie dames die CrossFitachtige oefeningen doen. Beetje zwaaien met de barbell enzoDe krachthonk is niet zo heel groot waardoor het gewoon vervelend is.
Ziehier, mijn gym https://www.google.nl/map(...)UDlA!2e0!3e2!6m1!1e1
Mooie ruimte, jammer van die startec cardiomeuk.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Voor spanning lees ik wel een boek ofzoIk heb geen respect voor vreemdgangers en duw ze dan ook graag voor de trein.
[..]
lol, hier hebben we ook drie dames die CrossFitachtige oefeningen doen. Beetje zwaaien met de barbell enzoHET krachthonk is niet zo heel groot waardoor het gewoon vervelend is.
Ziehier, mijn gym https://www.google.nl/map(...)UDlA!2e0!3e2!6m1!1e1
lol maandelijkse feestje ofzo?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:26 schreef Eleiko het volgende:
Zonder het op te zoeken:
- Croky Bolognese >> Lays Bolognese
- De meeste GYM members zijn te gierig/krenterig/armoedig om het teveel teruggegeven geld terug te brengen.
In beide gevallen geen verrassende uitkomst.
Was ook een chick die wat PL moves deed met perfecte form, hard mirin'. Cleans, front squats, OHP, BOR, DL en dat met redelijk wat gewicht voor een chick. Daarnaast stonden die crossfitters wat wazige backsnaps te doenquote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:39 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
lol, hier hebben we ook drie dames die CrossFitachtige oefeningen doen. Beetje zwaaien met de barbell enzoDe krachthonk is niet zo heel groot waardoor het gewoon vervelend is
vertel me alsjeblieft meer over hoe goed jij bentquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
Was ook een chick die wat PL moves deed met perfecte form, hard mirin'. Cleans, front squats, OHP, BOR, DL en dat met redelijk wat gewicht voor een chick. Daarnaast stonden die crossfitters wat wazige backsnaps te doen![]()
Ik ben ook een van de weinigen (zeg maar gerust enige) die olympic lifts doet, feelssoweirdman
waar had ik het ook alweer over?
ik heb me laatst voorgedaan als kreupele met krukken om een zitplaats te krijgen in de bus tijdens de spits.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
vertel me alsjeblieft meer over hoe goed jij bent
doe even normaal hij doet jou toch ook niks heb je zelf maandelijks feestje ofzo ga lkkr acceptgyros kopieren kutjongquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
vertel me alsjeblieft meer over hoe goed jij bent
Better start praying son.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:42 schreef Drinky het volgende:
Over gyros gesproken, is dat varkens want ik ben islam?
weer zoiets, zeggen dat je een godsdienst bentquote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:42 schreef Drinky het volgende:
beledig je nu mijn geloof?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
weer zoiets, zeggen dat je een godsdienst bent
Ik wil daar ook een keer trainen. Kun je daar voor een dag trainen? Kan ik ergens pics zien?quote:Op dinsdag 18 maart 2014 13:37 schreef stinkie het volgende:
Elke keer als ik denk ik doe een keer een WOD mee bij het reebok centrum zie ik ze weer rondjes rennen buiten en dan denk ik "laat maar".
quote:
Gyros is zo varken als het maar kan. Maar man, je mist echt goddelijke gerechten, IslamBrah.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 14:42 schreef Drinky het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |